Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 08:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hahaha Dirk, kallum. Maar wel mee eens verder, katten zijn wel echt kut beesten.


Muil

Katten > Honden.

Hoef ten minste de zooi achter mn kat niet op te ruimen en ik en mn hele huis meuren niet nadat mn kat me wilt knuffelen.

En 9/10 gevallen dat een mensen gekrabd is door een kat hebben ze waarschijnlijk zelf wat misgegaan bij die kat.
Voor katten en honden geldt het zelfde, mishandeld/slecht opgevoed = agressief beest.

Die van ons kan je oppakken en overal heen slingeren en hij doet geen reet terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 08:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
MelvinFR schreef:
Hahaha Dirk, kallum. Maar wel mee eens verder, katten zijn wel echt kut beesten.


Hoef ten minste de zooi achter mn kat niet op te ruimen


Nee, in plaats daarvan schijt hij in de tuin van de buren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 08:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Broken Balance schreef:
MelvinFR schreef:
Hahaha Dirk, kallum. Maar wel mee eens verder, katten zijn wel echt kut beesten.


Hoef ten minste de zooi achter mn kat niet op te ruimen


Nee, in plaats daarvan schijt hij in de tuin van de buren :lol:


Ja daar verbaas ik mij wel over, wij hebben onze kat nu een tijdje, hij is blijkbaar door de vorige eigenaren daadwerkelijk goed afgericht dat hij niet buiten schijt. Of tenminste niet bij de buren rondom. Nooit klachten gehoord en zie hem eigenlijk alleen in de bak gaan. 
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon goed africhten. Klaar. Baasjes horen hiervoor gestraft te worden. Niet de hont. Als je kind adhd heeft laat je die ook geen 14 goldenpower wegtikken dat gaat ook mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze schijten in je tuinset, pissen in je tuinset, bijna elke dag dus lekker de tuinset afwassen, mooie beesten man. :thumbup:

Maar ja, dat zal ook bij katten wel aan de baasjes liggen. Als je een kat van kleins af aan aanleert dat die niet naar buiten mag zal die dat op latere leeftijd ook niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 09:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ze schijten in je tuinset, pissen in je tuinset, bijna elke dag dus lekker de tuinset afwassen, mooie beesten man. :thumbup:

Maar ja, dat zal ook bij katten wel aan de baasjes liggen. Als je een kat van kleins af aan aanleert dat die niet naar buiten mag zal die dat op latere leeftijd ook niet doen.


Want honden doen hun behoefte nooit buiten, oh wait..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet in onze tuin nee. En al helemaal niet in de tuinset. Als een hond op de stoep schijt is ook vervelend, maar daar heb je meestal toch minder last van, of je moet er in stappen. Een hond op de stoep laten schijten vind ik trouwens ook asociaal, maar als de politie het ziet staan daar boetes op toch? Is bij katten niet het geval omdat ze los rondlopen, en ze meestal 's nachts hun behoefte doen waardoor je niet weet welke kat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onze hond hadden we geleerd dat hij enkel mocht schijten in een bepaald gedeelte van de tuin. :D Was om en bij de 3 à 4m² groot. Makkelijk op te ruimen en je moet niet opletten als je normaal door de tuin loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Citaat:
Het was idd z'n vieze stafford. Snap ook echt niet waarom mensen zulke honden nemen.


In 99% vd gevallen ligt het gedrag van een hond volledig aan het baasje zelf. De grootste monsters op deze aarde zijn nog altijd mensen (met stip).

Die zoon komt dagelijks met de hond bij zijn moeder over de vloer, en zo voor het oog zijn dat echt hele lieve en goede mensen voor dieren. De manier waarop ze met die hond omgingen was imo ook altijd heel goed en netjes. Die hond en kat lopen al jaren dag in dag uit bij elkaar en nooit gebeurde er iets. Ineens zonder aanleiding verscheurd die hem nu. (Ja ik zag het gebeuren en er ging helemaal niks aan vooraf. De kat liep langs de hond en ineens greep die hem).
Ben je als mens niet gwn lichtelijk naïef als je denkt dat je van z'n hond een helemaal betrouwbaar beestje kunt maken? Dit kun je natuurlijk van geen een dier want het is en blijft een dier, maar je loopt bij zulke "vechtrassen" imo toch een groter risico. Als die bijt dan laat die niet meer los en verscheurd die zijn prooi gewoon. Alleen daarom al zo ik nooit van mijn leven z'n hond nemen.

En sorry dat ik zei "vieze", maar ik zat nogal hoog in mijn emotie gisteravond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 11:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fout, is bewezen dat het opvoeden van de hond er altijd mee te maken heeft. Vechtras of niet. De ene hond is gewoon sterker dan de ander, want zo zijn ze over honderden jaren gefokt. Elke hond laat niet los wanneer ze bijten uit agressie, dat is niet een kwestie van ras maar gewoon een hond.

Mn oom had ook een Pitbull, was enorm agressief toen ze hem kregen doordat een mongool hem slecht had opgevoed. Enorm strikt via wat richtlijnen, gegeven door een expert, de hond opgevoed en het was het liefste beest wat er was na een jaar.

Jij weet ook niet wat er allemaal bij die zoon thuis gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij moet je zo'n hond juist niet te lief aanpakken want dan krijg je dus dit. Als een hond onderdanig is doordat je af en toe met harde hand optreedt wanneer dat nodig is, zal de hond zo'n kat echt wel loslaten wanneer je hem aanpakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit Nederland - Zweden te kijken, hoor ik opeens een bekende naam die er in komt (Renate Jansen). Komt uit een dorpje vlakbij en heb daar vroeger wel eens mee gevoetbald als ik bij m'n oom en tante op visite was. Best wel grappig eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 20:34 
 

das vernieuwend, een kick als synth gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 01:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dat is voor de grap he jongens
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 08:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 11:01 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:

Fucking geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha wat baas. Dacht de eerste seconden dat het serieus was, maar gelukkig is dat het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance een account op hardtraxx (zie Q-Base topic). Legit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Q-Dance een account op hardtraxx (zie Q-Base topic). Legit?

Vast wel, anders hadden de mods hem geen kleurtje gegeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 15:58 
 
Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
Grim schreef:
Q-Dance een account op hardtraxx (zie Q-Base topic). Legit?

Vast wel, anders hadden de mods hem geen kleurtje gegeven :P

Natuurlijk is het ook een oranje kleurtje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is nog zo'n leuke remix :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die souncloud weergave zag er al raar uit maar dat had ik niet verwacht :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Hier is nog zo'n leuke remix :lol:



Deze is nog mooier dan de Memorax versie gewoon :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic