Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch ongelooflijk dat zulke meuk op 1 staat. Idem voor van die muziek voor 13 jarige meisjes a la Broederliefde enzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel een erg pijnlijk feitje ja :lol:. Gaat natuurlijk weer over monnie monnie cash zoals altijd. Luisteren volwassenen dan tegenwoordig geen muziek meer ofzo dat al die kindermuziek op nummer 1 staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Dit is wel een erg pijnlijk feitje ja :lol:. Gaat natuurlijk weer over monnie monnie cash zoals altijd. Luisteren volwassenen dan tegenwoordig geen muziek meer ofzo dat al die kindermuziek op nummer 1 staat :lol:


Die volwassen zijn de doelgroep niet, zelfde geld voor hitlijsten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Dit is wel een erg pijnlijk feitje ja :lol:. Gaat natuurlijk weer over monnie monnie cash zoals altijd. Luisteren volwassenen dan tegenwoordig geen muziek meer ofzo dat al die kindermuziek op nummer 1 staat :lol:


Die volwassen zijn de doelgroep niet, zelfde geld voor hitlijsten

Volwassenen hebben natuurlijk ook wel minder tijd om op YouTube te gaan zitten dan kinderen. Blijft dus wel raar dat er aan kinderen eigenlijk misschien wel het meeste geld wordt verdiend in de muziekwereld (in Nederland)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Gelukkig versta ik de helft van zulke 'nederlandse' clips toch niet. Beheers te weinig van de Riffijnse en Surinaamse invloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik pleit voor kamervragen! Als dit op de radio mag komen, eis ik gratis medicijnen voor oor-aids
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Gelukkig versta ik de helft van zulke 'nederlandse' clips toch niet. Beheers te weinig van de Riffijnse en Surinaamse invloeden.

Dit dus maar mijn oren bloeden desniettemin
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt toch niet echt op de radio gedraait nu? Leuk dat iemand met een al grote fanbase een liedje maakt voor youtube maar houd deze dan ook alsjeblieft op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat van famke verschrikkelijk maar kan me altijd wel vermaken met Nederlandse 'rap' in de stad :P Vind het heerlijk uitgaansmuziek kan er niks aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
Dit wordt toch niet echt op de radio gedraait nu? Leuk dat iemand met een al grote fanbase een liedje maakt voor youtube maar houd deze dan ook alsjeblieft op youtube.


En dan dat zulke figuren bij SLAM een interview komen doen en helemaal afgelebberd en aanbeden worden door de presentators. Jank is op met zulke debielen aandacht te geven.

Stop making stupid people famous!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard! https://speld.nl/2017/11/29/lennard-kij ... -het-stom/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:


Heb het filmpje maar 1 keer gezien en ik krijg nu al zelfmoordneigingen, andere Lennard dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Danny Phantom schreef:
Dit wordt toch niet echt op de radio gedraait nu? Leuk dat iemand met een al grote fanbase een liedje maakt voor youtube maar houd deze dan ook alsjeblieft op youtube.


En dan dat zulke figuren bij SLAM een interview komen doen en helemaal afgelebberd en aanbeden worden door de presentators. Jank is op met zulke debielen aandacht te geven.

Stop making stupid people famous!


En vanavond zit ze ook nog bij Late Night. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Valt ook niet serieus te nemen, die hadden ook d'r vriendje Snapking uitgenodigd. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker boeiend wie er op rtl late night komt zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Lekker boeiend wie er op rtl late night komt zeg...


Citaat:
WTF-Momentjes-Topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op is dat een wtf waard? Alsof het wat uitmaakt wie bij rtl late night komt. Beroemde youtuber komt op een late night show van shownieuws niveau. En water is nat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 02:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin liet laatst een filmpje zien van Famke Louise die faked dat ze zwanger is bij die SnapKing gast. Had ze allemaal geheime camera's neergezet en liet ze zijn reactie filmen. Dat is pas WTF.


Dit is zo cringing....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De titel brandt mij al op mn netvlies
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mijn vriendin liet laatst een filmpje zien van Famke Louise die faked dat ze zwanger is bij die SnapKing gast. Had ze allemaal geheime camera's neergezet en liet ze zijn reactie filmen. Dat is pas WTF.


Dit is zo cringing....

HAHAHA vet grappige prank man tot je volgende keer echt zwanger bent en het verteld en hij je niet geloofd en in je pens stompt kijken wie er dan nog lacht1!!11 Stom YouTube volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Hekzitter schreef:
Mijn vriendin liet laatst een filmpje zien van Famke Louise die faked dat ze zwanger is bij die SnapKing gast. Had ze allemaal geheime camera's neergezet en liet ze zijn reactie filmen. Dat is pas WTF.

Dit is zo cringing....

HAHAHA vet grappige prank man tot je volgende keer echt zwanger bent en het verteld en hij je niet geloofd en in je pens stompt kijken wie er dan nog lacht1!!11 Stom YouTube volk


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat kut. Ach ja ik volgde vroeger ook stomme kanalen/twitter accounts zoals dit :lol:. Neem die kinderen niks kwalijk.

Ik vraag me nu trouwens af. Zal SVB dit wel leuk vinden? Zou me niks verbazen hahA
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
THArdstyler schreef:
Hekzitter schreef:
Mijn vriendin liet laatst een filmpje zien van Famke Louise die faked dat ze zwanger is bij die SnapKing gast. Had ze allemaal geheime camera's neergezet en liet ze zijn reactie filmen. Dat is pas WTF.

Dit is zo cringing....

HAHAHA vet grappige prank man tot je volgende keer echt zwanger bent en het verteld en hij je niet geloofd en in je pens stompt kijken wie er dan nog lacht1!!11 Stom YouTube volk


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 10:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fake pranks sowieso +1. Zo cringy dat het grappig is. Zag laatst nog een leuke waarin iemand aan z'n vriendin vertelt dat 'ie zogenaamd een keer een joint heeft gerookt (!!!!). Gaat ze nep huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Manmanman die titels als je even door de filmpjes op dat kanaal heen scrollt :lol:
Straks beginnen ze ook in deze scene

PRANK OP EKTE RAWSOLDIERS. DA TWEEKAZ GEBOEKT IPV REBELLION!! GAAT FOUT

RoyAPO schreef:
Haha wat kut. Ach ja ik volgde vroeger ook stomme kanalen/twitter accounts zoals dit :lol:. Neem die kinderen niks kwalijk.


Probleem is wel dat alles tegenwoordig veel meer draait om de digitale wereld waaronder youtube waarna dit soort mensen 'bekend' worden door kinderen en ze daarna niet meer op youtube blijven maar ook op gewone televisie en radio komen.
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic