Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

RvD schreef:
Verbazingwekkend hoe klein haar tieten zijn trouwens. Die opmerking verbaast me minder.


Welke tieten? Er zit letterlijk niks. Zelfde borstkas als een jongetje van 8 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Haters!!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Reacties van 'hardstylboy' op een bekende website om releases te downloaden (je weet best welke ik bedoel)

Vgm ramt hij tegenwoordig z'n onzin in google translate.

Ik mag vgm geen linkjes naar die site sturen, maar degenen die weten welke ik bedoel, kijk eens bij Digital Mindz & The Machine release, en kijk nog eens wat verder, heb al meerdere reacties van die dorpsgek gezien :lol:

Check deze dan:
hardstylboy schreef:
Title: This track was unexpected. Objectives were the last year of music selection. So this year they wanted to merge two major styles into a single theology. Melody against raw in my opinion works well. Both groups would love to hear this song. D-Block and S-Te-Frank and Frequencerz: A Great Work! Best from both worlds. Theoretical Critique of Supreme Court Chamber and Court Decisions - 8/10. What do you think?

D-Block and S-Te-Frank :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Verbazingwekkend hoe klein haar tieten zijn trouwens.

Tieten kan je altijd bijkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 19:47 
 
Hardtraxxer

SVB die zich negatief uitlaat over een nummer.

nieuwe-tracks-hs/atmozfears-noisecontrollers-id-this-is-our-world-t61721-25.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Rickzel schreef:
Reacties van 'hardstylboy' op een bekende website om releases te downloaden (je weet best welke ik bedoel)

Vgm ramt hij tegenwoordig z'n onzin in google translate.

Ik mag vgm geen linkjes naar die site sturen, maar degenen die weten welke ik bedoel, kijk eens bij Digital Mindz & The Machine release, en kijk nog eens wat verder, heb al meerdere reacties van die dorpsgek gezien :lol:

Check deze dan:
hardstylboy schreef:
Title: This track was unexpected. Objectives were the last year of music selection. So this year they wanted to merge two major styles into a single theology. Melody against raw in my opinion works well. Both groups would love to hear this song. D-Block and S-Te-Frank and Frequencerz: A Great Work! Best from both worlds. Theoretical Critique of Supreme Court Chamber and Court Decisions - 8/10. What do you think?

D-Block and S-Te-Frank :lol: :lol:


Sinds wanneer gebruikt haatstylboy leestekens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 05:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een kijkje nemen bij de wc after op de intents camping waar ze hardcore platen op 130-140 bpm afspelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 10:07 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Een kijkje nemen bij de wc after op de intents camping waar ze hardcore platen op 130-140 bpm afspelen :lol:


Hardcore Lento :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Een kijkje nemen bij de wc after op de intents camping waar ze hardcore platen op 130-140 bpm afspelen :lol:


Vanochtend om 7u snaps openen van mensen die nog bij de wc's aan het afteren zijn was idd ook wtf moment van de dag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zombie dat is geupload op yt kanaal van armada music
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 13:38 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Reacties van 'hardstylboy' op een bekende website om releases te downloaden (je weet best welke ik bedoel)

Vgm ramt hij tegenwoordig z'n onzin in google translate.

Ik mag vgm geen linkjes naar die site sturen, maar degenen die weten welke ik bedoel, kijk eens bij Digital Mindz & The Machine release, en kijk nog eens wat verder, heb al meerdere reacties van die dorpsgek gezien :lol:


Weer een nieuwe reactie xd \

Citaat:
Locking Music does not have many reports, but Whistonzale says that Jr. Mukopenhagen knows what he is doing. Just like eating chickens and artists with bread products, we do not believe that such a rocket model would have the same effect. However, JR and Sinnes did a very good job. Find out how long it has been over a long period of revelry in the haunted waterfalls and mysteries of myths and myths, Big music. Great genre, general structure. These artists are willing to say that they are clean and to work hard for them. The supremacy of the Supreme Court Judgment is the most serious case of court proceedings: 8/10. what do you think?

STATUTORYhardstylboy
04 Jun 2018 - 08:0
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je het weer terug vertaalt naar Nederlands met google, klinkt het inderdaad weer als hardstylboi.

Citaat:
Locking Music heeft niet veel rapporten, maar Whistonzale zegt dat Jr. Mukopenhagen weet wat hij doet. Net als het eten van kippen en artiesten met broodproducten, geloven we niet dat zo'n raketmodel hetzelfde effect zou hebben. JR en Sinnes hebben het echter uitstekend gedaan. Ontdek hoe lang het is geweest tijdens een lange periode van feestvreugde in de spookachtige watervallen en mysteries van mythen en mythen, grote muziek. Geweldig genre, algemene structuur. Deze kunstenaars zijn bereid om te zeggen dat ze schoon zijn en hard voor ze werken. De suprematie van het Opperste Gerechtshof Oordeel is het meest ernstige geval van rechtszaken: 8/10. wat denk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
zombie dat is geupload op yt kanaal van armada music

Wtf inderdaad https://www.youtube.com/watch?v=RcT5mrGnYrg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergelijk hardstylboy zijn soundcloud comments met die op 'die ene website' en je zult een gigantisch verschil zien. De Engelstalige hardstylboy is een OPLICHTER!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een enge man die hier op het complex rond dwaalt en bij veel huizen aanbelt of gewoon naar binnen gaat als de deur open staat. Hij heeft eerder ook al een meisje geld aangeboden voor seks om 3 uur snachts bij de flat om de hoek. Politie is nu bezig om hem op te pakken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O, op Intents kreeg een vriendin van ons ook het aanbod om met een kerel een dixie in te duiken voor wat munten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Een enge man die hier op het complex rond dwaalt en bij veel huizen aanbelt of gewoon naar binnen gaat als de deur open staat. Hij heeft eerder ook al een meisje geld aangeboden voor seks om 3 uur snachts bij de flat om de hoek. Politie is nu bezig om hem op te pakken :/


Was het deze?

member/Nobodygod38/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dus echt niet hoe iemand zich daartoe kan verlagen... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
O, op Intents kreeg een vriendin van ons ook het aanbod om met een kerel een dixie in te duiken voor wat munten. :lol:

Sorry had nog wat munten over en geen zin om in te leveren, dit leek me de makkelijkste manier. Zal het voortaan niet meer doen gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Remi schreef:
O, op Intents kreeg een vriendin van ons ook het aanbod om met een kerel een dixie in te duiken voor wat munten. :lol:

Sorry had nog wat munten over en geen zin om in te leveren, dit leek me de makkelijkste manier. Zal het voortaan niet meer doen gr.

Liever dat je zoiets aanbiedt en het netjes vraagt dan dat je in tetjes knijpt, toch? Vond het nog best netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 16:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou netjes zou ik het niet noemend omdat je er min of meer van uit gaat dat iemand een hoer is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan je dat nou netjes noemen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*Insert 'The Joke vs. You' meme here*
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nou netjes zou ik het niet noemend omdat je er min of meer van uit gaat dat iemand een hoer is :P

Voor wat hoort wat toch ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korreltje zout ...
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic