Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 17:40 
 
Hardtraxxer

Mensen,


Ik heb deze forumpost gemaakt omdat ik er wel interesse in heb om mede producers te ontmoeten in real life en zo hier en daar wat banden/vriendschappen/connecties whatever you want to call it op te bouwen.

zelf ben ik 17 en afhankelijk van het openbaar vervoer ( nog wel ) heb wel een redelijke studie, externe soundcard.. krk boxen.. en ben al vanaf me 13de met fl studio bezig dus best een shitload aan ervaring ^^

als iemand interesse heeft hoor ik het graag, voor mijn telefoon nummer moet je even een berichtje sturen... heb er nietzoveel zin in dat er van die grapjassen zijn die er niet serieus op in gaan.


Hoop op veel positieve reacties :) g

groetjes willem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:14 
 
Hardtraxx Addict

Ben 15 en woon in Groningen, maar heb niet echt veel tijd atm i.v.m School (Zit in VMBO4, Examenklas)
Op het gebied van producen ben ik al zo'n 5 jaar actief, dus lijkt me ook erg leuk eens andere producers te ontmoeten hier op Hardtraxx :) Ik denk er nog even over na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 18:24 
 
Hardtraxxer

Ik ben voor. Ik ben student in Groningen en zit daar dus op kamers. Ong jaartje FL Studio ervaring. Heb mijn Behringer B2031's hier staan dus kan hier wel evt.

gr Rodney
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner