Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:10 
 
Hardtraxxer

Ik kon geen topic vinden waar ik deze vraag kon stellen dus zet ik het hier neer.

Hoe komen jullie aan je claps, snares & hi-hats en andere percussie. Ik heb nu namenlijk alleen de standaart samples van FL Studio. Weet iemand een paar packs die jullie gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Jarno schreef:
Ik kon geen topic vinden waar ik deze vraag kon stellen dus zet ik het hier neer.

Hoe komen jullie aan je claps, snares & hi-hats en andere percussie. Ik heb nu namenlijk alleen de standaart samples van FL Studio. Weet iemand een paar packs die jullie gebruiken?

Je kan ze ook gewoon uit drumazon halen, verder heb je eigenlijk ook geen hele packs nodig, ik heb maar 1 snare sample die ik altyd gebruik.
Met wat reverb, EQ en dist erover kom je een heel eind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:23 
 
Hardtraxx Newbie

Investeer is in een sample pack van een goede sample pack site. 1 keer een bedrag van 15 tot 30 euro en je hebt samples waar je een aantal jaartjes mee vooruit kan!

Je kan ook gratis packs vinden op het web met goede kwaliteit maar dan moet je even diggen. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gebruik zelf een pack met allemaal samples direct opgenomen uit de 909! Zit alles bij, bassdrums, snares, hi hats etc!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 16:27 
 
Hardtraxx Addict

Er zijn zat sample cd's. Die van Mutekki zijn goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 20:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

VEC 1, VEC 2, VEC 3, VES 1, VES 2, VES 3. Kijk hier eens naar zijn erg handige en goede samplepacks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:03 
 
Hardtraxxer

TakkU schreef:
Gebruik zelf een pack met allemaal samples direct opgenomen uit de 909! Zit alles bij, bassdrums, snares, hi hats etc!


Welke pack is dat als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:04 
 
Hardtraxx Addict

Jarno schreef:
TakkU schreef:
Gebruik zelf een pack met allemaal samples direct opgenomen uit de 909! Zit alles bij, bassdrums, snares, hi hats etc!


Welke pack is dat als ik vragen mag?

http://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=109164
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:32 
 
Hardtraxx Newbie

RAW-vizion schreef:
Jarno schreef:
Ik kon geen topic vinden waar ik deze vraag kon stellen dus zet ik het hier neer.

Hoe komen jullie aan je claps, snares & hi-hats en andere percussie. Ik heb nu namenlijk alleen de standaart samples van FL Studio. Weet iemand een paar packs die jullie gebruiken?

Je kan ze ook gewoon uit drumazon halen, verder heb je eigenlijk ook geen hele packs nodig, ik heb maar 1 snare sample die ik altyd gebruik.
Met wat reverb, EQ en dist erover kom je een heel eind ;)


Inderdaad en als dit niet lukt zou ik zoeken naar een sampllepack en daar wat uit aanpassen, deze percusions zijn vaak al in de goede richting gemasterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:14 
 
Hardtraxx Elite

Case Dj schreef:
VEC 1, VEC 2, VEC 3, VES 1, VES 2, VES 3. Kijk hier eens naar zijn erg handige en goede samplepacks :)


Dit dus.
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner