Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2020 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Heb zelf al een tijdje dit concept liggen, en ben er eens mee verder gegaan. Begon als een gein tool met de stem van kroegbaas Jolke, maar nu het +- een volledige track wordt vind ik dat ie wel betere vocalen verdient. Goed, daar zoek ik dus nog naar (suggesties?). Hoor graag ook verdere feedback!



Nog bedankt voor de reacties :thumbsup: . Ik heb 'm inmiddels af gemaakt, en hij is te downloaden :)
Ik heb de vocals zo gelaten, wellicht leuk voor carnaval :P



Staat ook in de free tracks sectie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2020 14:47 
 
Hardtraxxer

Nice track Awethority :thumbsup: Zou eigenlijk niet weten wat ik als feedback zou kunnen geven, steekt gewoon goed in elkaar volgens mij :)
Ben zelf ook weer eens aan het knutselen geweest:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Epic Kick schreef:
Nice track Awethority :thumbsup: Zou eigenlijk niet weten wat ik als feedback zou kunnen geven, steekt gewoon goed in elkaar volgens mij :)
Ben zelf ook weer eens aan het knutselen geweest:


Opzich wel potentie tot wat leuks! Alleen dat stuk na de climax weet ik nou niet of het een bass is die een octaaf te hoog en te hard wordt afgespeeld, of dat het een pad is haha. Klinkt iig niet alsof het er hoort zegmaar.

Heb deze al een tijdje liggen, gemaakt met een Dark Pact kick uit zijn pack. Heb wel meer projectjes van deze kwaliteit, maar weet niet zo goed hoe ik alles goed moet afmixen en masteren. Zou er graag eens met iemand voor willen gaan zitten die me daarbij kan helpen haha.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Epic Kick schreef:
Nice track Awethority :thumbsup: Zou eigenlijk niet weten wat ik als feedback zou kunnen geven, steekt gewoon goed in elkaar volgens mij :)
Ben zelf ook weer eens aan het knutselen geweest:



Je moet je claps in de build op ook op triplet zetten he :P



JeroenB93 schreef:

Heb deze al een tijdje liggen, gemaakt met een Dark Pact kick uit zijn pack. Heb wel meer projectjes van deze kwaliteit, maar weet niet zo goed hoe ik alles goed moet afmixen en masteren. Zou er graag eens met iemand voor willen gaan zitten die me daarbij kan helpen haha.



Je leads missen hoog / whitenoise

verder is het extreem langdradig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Epic Kick, prima concept, catchy vocal, kick en lead weinig op aan te merken, maar het mag wat meer vaart hebben. Probeer meer ontlading te krijgen in de climaxes door risers e.d. Voeg her en der wat sounds toe die niet telkens de gebruikelijke patronen volgen om wat variatie te houden. Evt voeg je in de 2e break de lead in met langere/hogere noten, en laat je er dan plots een andere notenvariatie in komen in de climax. Enkele ideeën... En de claps idd, wat Mark zegt.

@ JeroenB93, ik snap de sfeer die je neer wilt zetten, bepaalde elementen spreken me ook aan, maar ik ben het eens met Mark dat het allemaal lang duurt. Probeer het meer bombastisch te maken, en voor afwisseling te zorgen tussen verschillende stukken dmv meer effecten, filters en dergelijke, bijvoorbeeld ook zodat het na de opbouw echt losgaat. Je vocal mag daarbij een stuk voller/scherper. Ik zou persoonlijk ook voor een andere kick gaan, deze brengt (op dit bpm) weinig drive mee.

Ik ben zelf weer bezig met een gein track, o.b.v. een foute Harry Potter animatie (Youtube: Leviosaaa) xd :
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 22:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dacht mischien ook leuk om hier het process een keer neer te gooien.
Bezig met een nieuwe release! momenteel nog met een outro bezig en qua mixdown alles wat beter in elkaar zetten.
Benieuwd wat jullie er van vinden so far! :thumbsup:

https://clyp.it/ldodqqfp?token=d57e8dfe ... e7e164b377

Mochten er nog vragen zijn hoe iets is gemaakt of tot stand is gekomen dan beantwoord ik ze graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 16:02 
 
Hardtraxx Newbie

Vrij kort, was met de melodie bezig. Uitwerken ja/nee?

Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner