Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 11:14 
 
Hardtraxxer

Mede omdat we nu ook echt ons eigen sub kanaal hier hebben op Hardtraxx.nl Kunnen we wat meer Toppics maken en het forum voor iedereen overzichtelijker houden. Daarom is het misschien een idee om hier de eigen test/snippet producties te zetten. Ik zal gelijk de laatste paar snippets er bij zetten:


Regels:

1.
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.

2.
Wanneer dit niet gebeurt zal er een waarschuwing naar je verstuurd worden.
Bij 3 waarschuwingen krijg je een ban.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

D-Ruz - Heb een oude intro van mij wat aangepast. In wil deze gaan gebruiken. Moet nog wel veel aan gedaan worden,maar dit is het idee.

http://www13.zippyshare.com/v/4913372/file.html
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dist Attack - ik ben heb ook nog redelijk veel projecten open staan, een aantal flikker ik weg, maar over deze twijfel ik nog; doorgaan of stoppen? het gaat om de CONCEPT en niet om het lead etc. alleen het ideetje :)

http://www37.zippyshare.com/v/57313269/file.html
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PIM - Ik heb ook weer aan iets nieuws gewerkt, ook maar een idee! Iemand iets over te zeggen? :D

http://www20.zippyshare.com/v/67635147/file.html
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Darkoholic - wil wel graag wat feedback! krijg steeds meer te horen dat ik eens een volledig nummer moet maken, maar dan wil ik wel goeie kwaliteit leveren etc. dus bij deze graag wat feedback zodat ik eventueel nog kan lezen hoe het anders/beter kan! alvast bedankt. ;)

http://www40.zippyshare.com/v/95402586/file.html
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik jou was, zou ik echt wel doorgaan met die ene waarover je twijfelt.
Ik vind het echt een heerlijke break :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 12:14 
 
Hardtraxxer

@ Daveytl even naam bij vermelden want staan er meerdere he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 12:16 
 
Hardtraxxer

Dit is toch praktisch hetzelfde als het oude topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 14:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MRN schreef:
Dit is toch praktisch hetzelfde als het oude topic?


inderdaad ik vind dit topic dan wel zwaar overbodig, het full tracks topic is dan wel handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 14:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hier wordt mijn eerste track gedraaid in Takens :)

http://www.youtube.com/watch?v=6Lm-ORio6Pw
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 14:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Hier wordt mijn eerste track gedraaid in Takens :)

http://www.youtube.com/watch?v=6Lm-ORio6Pw


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zal dit topic maar even aanhouden. Is inderdaad wel overzichtelijker om de topics te splitsen plus het andere topic is al ver over de 300 pagina's, dus misschien kunnen we dit beter als ''deel 2'' zien.

Heb zelf zojuist een intro idee uitgewerkt welke ik ineens in m'n hoofd had qua melodie. Lijkt misschien wel wat op psychedelic maar k alles lijkt tegenwoordig ergens op haha.

Kick is nog erg simpel en snel gemaakt dus verwacht daar niet te veel van maar de melo en synth heb ik flink werk in gestoken :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:53 
 
Hardtraxxer

Thund3R schreef:
Ik zal dit topic maar even aanhouden. Is inderdaad wel overzichtelijker om de topics te splitsen plus het andere topic is al ver over de 300 pagina's, dus misschien kunnen we dit beter als ''deel 2'' zien.

Heb zelf zojuist een intro idee uitgewerkt welke ik ineens in m'n hoofd had qua melodie. Lijkt misschien wel wat op psychedelic maar k alles lijkt tegenwoordig ergens op haha.

Kick is nog erg simpel en snel gemaakt dus verwacht daar niet te veel van maar de melo en synth heb ik flink werk in gestoken :)



Synth zit wel goed ik vind de melodie alleen zo blij.. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

melodie is meer voor een trance nummer ofso

ik let niet op de kick maar dat klinkt gewoon als een bass synth met een punch xD
synth klinkt wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:52 
 
Hardtraxxer



Cubase testje. Ik ben van plan om volledig met Cubase te gaan werken. Ben op het moment te veel tutorials aan het kijken. Dit is me eerste testje na wat basic tutorials van hoe de DAW werkt. Ik had er al eens mee gewerkt maar, de switch naar Cubase kwam ff op een laag pitje. Nu wil ik daar weer mee veder, omdat de DAW voor mij persoonlijk gewoon een beter gevoel geeft. Wat je dan weer terug hoort in producties.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

NDAWN schreef:


Cubase testje. Ik ben van plan om volledig met Cubase te gaan werken. Ben op het moment te veel tutorials aan het kijken. Dit is me eerste testje na wat basic tutorials van hoe de DAW werkt. Ik had er al eens mee gewerkt maar, de switch naar Cubase kwam ff op een laag pitje. Nu wil ik daar weer mee veder, omdat de DAW voor mij persoonlijk gewoon een beter gevoel geeft. Wat je dan weer terug hoort in producties.


Klinkt best lekker, vette sounds. Kick is wel oke, alleen misschien een idee om eerst deze kick te gebruiken, dan een korte break en dan een kick met iets meer sustain? Die nog iets harder gaat zegmaar.. Lijkt mij er goed bij passen in ieder geval! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:17 
 
Hardtraxxer

Korey schreef:
NDAWN schreef:


Cubase testje. Ik ben van plan om volledig met Cubase te gaan werken. Ben op het moment te veel tutorials aan het kijken. Dit is me eerste testje na wat basic tutorials van hoe de DAW werkt. Ik had er al eens mee gewerkt maar, de switch naar Cubase kwam ff op een laag pitje. Nu wil ik daar weer mee veder, omdat de DAW voor mij persoonlijk gewoon een beter gevoel geeft. Wat je dan weer terug hoort in producties.


Klinkt best lekker, vette sounds. Kick is wel oke, alleen misschien een idee om eerst deze kick te gebruiken, dan een korte break en dan een kick met iets meer sustain? Die nog iets harder gaat zegmaar.. Lijkt mij er goed bij passen in ieder geval! ;)


Ja klopt ik wil hem nog iets langer en dikker hebbe maar, je kent het moeilijk moeilijk :P :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hier iets waar ik vandaag aan begonnen ben, is nog lang niet af maar het begin is er! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:38 
 
Hardtraxxer

Korey schreef:
Hier iets waar ik vandaag aan begonnen ben, is nog lang niet af maar het begin is er! :)



Hele vette vocals ik moet ook maar eens op jacht gaan naar een nieuw setje vocals. Ik heb me kick gedit btw ben er wel blij mee voor vandaag. :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor de mensen die van industrial terror houden :P wat gepruts met een paar kicks.

(Kijk uit zware overdistortion op momenten)

http://www21.zippyshare.com/v/21152372/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Voor de mensen die van industrial terror houden :P wat gepruts met een paar kicks.

(Kijk uit zware overdistortion op momenten)

http://www21.zippyshare.com/v/21152372/file.html


Tis een en al overdistortion :lol:
Nee, niks voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
D-Nemacyst schreef:
Voor de mensen die van industrial terror houden :P wat gepruts met een paar kicks.

(Kijk uit zware overdistortion op momenten)

http://www21.zippyshare.com/v/21152372/file.html


Tis een en al overdistortion :lol:
Nee, niks voor mij :P


Is ook meer mijn smaak van industrial hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 21:44 
 
Hardtraxxer

@NDAWN je sounds klinken wel netjes alleen de kick moet echt meer power hebben!

Hier iets wat ik vandaag heb gedaan!


is de eerste keer dat ik iets duister/raw heb gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 16:42 
 
Hardtraxxer

Authentic schreef:
@NDAWN je sounds klinken wel netjes alleen de kick moet echt meer power hebben!

Hier iets wat ik vandaag heb gedaan!


is de eerste keer dat ik iets duister/raw heb gemaakt :P


Wat bedoel je met meer power, het wordt vaker gezegd maar niemand kan het uit legen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:00 
 
Hardtraxxer

NDAWN schreef:

Wat bedoel je met meer power, het wordt vaker gezegd maar niemand kan het uit legen.


Een vollere bass en een hardere punch in jou geval! Je kunt niet echt uitleggen wat power is dat hoor je gewoon! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker



ik heb mijn kick aangepast en ik zou graag willen weten wat jullie hier ervan vinden. het pitchen is opzettelijk gedaan als test.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@TP-Project, Hij doet het niet bij mij.. "This track is currently not available"

@Case DJ, de kick klinkt al wel goed, de melodie wordt ik wel beetje gek van :P

@NDAWN, klinkt goed hoor! hier klinkt je kick best krachtig hoor!

Mn nieuwe projectje.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden! de intro heb ik snel gemaakt en ga ik hoogstwaarschijnlijk toch nog veranderen, maar de rest ben ik persoonlijk redelijk tevreden over!

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben bezig met een remix van Armin van Buuren ft. Ferry Corsten - Brute.
Hier even een update van de melodie ongeveer lead en kick zijn natuurlijk nog niet af.
1, 2, 3, 4, 5 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner