Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey mensen heb ff snel rond gekeken waar ik dit het best neer kan zetten maar vond het zo snel niet.
als iemand wel weet waar het topic heen moet laat het me weten !

Maar mijn vraag is als je nou een keer een hardcore track hebt gemaakt weten jullie of er ook hardcore labels zijn waar je een demo heen kan sturen?

Alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bass fucker schreef:
Hey mensen heb ff snel rond gekeken waar ik dit het best neer kan zetten maar vond het zo snel niet.
als iemand wel weet waar het topic heen moet laat het me weten !

Maar mijn vraag is als je nou een keer een hardcore track hebt gemaakt weten jullie of er ook hardcore labels zijn waar je een demo heen kan sturen?

Alvast bedankt



ga naar de site van een label
contact page
staat het daar meestal

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hij wil weten of er ook kleine labels zijn die snel mensen aannemen zoals mythica records enzo voor hardstyle. maar hij wil dan voor hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
hij wil weten of er ook kleine labels zijn die snel mensen aannemen zoals mythica records enzo voor hardstyle. maar hij wil dan voor hardcore.


ja zoiets middel matige voor hardcore. want ben zelf wel van de hardstyle maar hardocre vind ik ook vet maar daar zijn wel wat minder labels van toch ?

Kent iemand van jullie zoon middel matige dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bass fucker schreef:
Case Dj schreef:
hij wil weten of er ook kleine labels zijn die snel mensen aannemen zoals mythica records enzo voor hardstyle. maar hij wil dan voor hardcore.


ja zoiets middel matige voor hardcore. want ben zelf wel van de hardstyle maar hardocre vind ik ook vet maar daar zijn wel wat minder labels van toch ?

Kent iemand van jullie zoon middel matige dan ?

om wat voor hardcore gaat het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
bass fucker schreef:
Case Dj schreef:
hij wil weten of er ook kleine labels zijn die snel mensen aannemen zoals mythica records enzo voor hardstyle. maar hij wil dan voor hardcore.


ja zoiets middel matige voor hardcore. want ben zelf wel van de hardstyle maar hardocre vind ik ook vet maar daar zijn wel wat minder labels van toch ?

Kent iemand van jullie zoon middel matige dan ?

om wat voor hardcore gaat het?


Denk dat me track wel commercieel is

Hier is wel een preview heb hem nu al wel weer iets beter afgemixt.

http://soundcloud.com/bass-fucker/coldp ... ass-fucker
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het zo even neit weten, ken niet zo veel kleine labels.

maar je zou eens http://www.hardtunes.com/labels/ af kunnen gaan, dan vooral kijkend naar labels met weinig releases ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 00:33 
 
Hardtraxx Addict

bass fucker schreef:
Case Dj schreef:
hij wil weten of er ook kleine labels zijn die snel mensen aannemen zoals mythica records enzo voor hardstyle. maar hij wil dan voor hardcore.


ja zoiets middel matige voor hardcore. want ben zelf wel van de hardstyle maar hardocre vind ik ook vet maar daar zijn wel wat minder labels van toch ?

Kent iemand van jullie zoon middel matige dan ?


Als je track echt goed is dan kan je ook bij grotere labels terecht hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 02:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
bass fucker schreef:
Case Dj schreef:
hij wil weten of er ook kleine labels zijn die snel mensen aannemen zoals mythica records enzo voor hardstyle. maar hij wil dan voor hardcore.


ja zoiets middel matige voor hardcore. want ben zelf wel van de hardstyle maar hardocre vind ik ook vet maar daar zijn wel wat minder labels van toch ?

Kent iemand van jullie zoon middel matige dan ?


Als je track echt goed is dan kan je ook bij grotere labels terecht hoor.


Dat klopt en ik hoop ook over een tijdje echt goede tracks te maken maar denk dat ik nog niet op dat niveau zit.
luister me track maar heb ik hier boven ergens geplaatst. hij is nu al wel iets beter maar het is nog niet op ''het''
niveau denk ik.

Maar ieder geval bedankt voor alle reacties :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 02:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardcore Malice, Important Hardcore, paar labels die me zo te binnen schieten...

Ik denk alleen wel dat je nog wat aan je track zal moeten sleutelen ;) Je kick moet meer naar voren! En daarnaast, je wilt nu met een 'remix' naar een label gaan.. Niet heel erg handig. De kans dat een label, en zeker een klein label dit mag releasen gezien het gebruik van dingen van Coldplay, is vrij klein ;) Zorg dat je een aantal tracks af hebt, die ECHT van jezelf zijn, waarbij de kans op copyright problemen zo klein mogelijk is.

Daarnaast is het ook zeker handig als je in contact kan komen met mensen die bij zo'n label zitten. Altijd handig om te weten wat de ervaringen van anderen zijn! Een label is namelijk niet alleen maar om plaatjes uit te brengen ;) Een label moet ook de artiest iets mee kunnen geven.. Of dit nou tips/hulp is bij produceren oid, je mag best wat dingetjes van een label verwachten.. Kijk eerst is goed rond, ga flink aan de gang met je producties, en kies niet altijd meteen voor het eerste wat op je pad kan komen! Kijk maar naar een label als Hardskillz.. Als je bij zoiets tekent, is het eerder t om zeep helpen van je carriere dan het een kickstart te geven ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner