Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 15:51 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo,

ik werk in de zorg, nou ja loop stage als ambulant hulpverlener. Ik ben bezig een client van mij te helpen proberen zijn droom te verwezenlijken, hij wil hardcore producer worden. Ik heb het als taak op mij genomen te kijken naar de mogelijkheden.

Wat zijn de opleidingen, waar zou je hier eventueel financiering voor kunnen vinden? Zijn er nog andere mogelijkheden? Dat soort vragen zeg maar. Maar alle informatie is welkom. Het gaat om een jonge kerel van 21 uit Overijssel. Hij is gek op hardcore en organiseert af en toe feesten waar hij zelf ook draait.

Ik probeer het op verschillende manieren, maar dit forum leek mij een goede plek om naar contacten en/of opties te zoeken. Mijn eigen hardcore geschiedenis is voornamelijk uit de 90s :woot: Nou ja, elke hulp is welkom in ieder geval.


Greetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sommige artiesten geven tegen betaling privé les. In de hardstyle geloof ik dat DJ Thera dat aanbied.

Toch kan ik eerst aanbevelen een DAW te downloaden of aan te schaffen zoals FL Studio, Cubase etc. en veel tutorial videos op Youtube te bekijken hoe je daar te werk gaat en bepaalde sounds maakt. Succes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 22:29 
 
Hardtraxxer

Basscow schreef:
Sommige artiesten geven tegen betaling privé les. In de hardstyle geloof ik dat DJ Thera dat aanbied.

Toch kan ik eerst aanbevelen een DAW te downloaden of aan te schaffen zoals FL Studio, Cubase etc. en veel tutorial videos op Youtube te bekijken hoe je daar te werk gaat en bepaalde sounds maakt. Succes :thumbup:


Privéles ja.. Maar geen idee hoeveel je daar als absolute beginner aan hebt.. Lijkt me wel dat je echt basiskennis nodig hebt, hoe je je DAW bijvoorbeeld gebruikt..

Van wat ik heb ervaren is (leren) produceren gewoon een proces van vallen en opstaan, iets maken, beseffen dat het faalt en opnieuw beginnen totdat je het eventually voor elkaar hebt.
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner