Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 01:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Erg leuk iniatief allemaal, maar dit label loopt wel een beetje te hard van stapel als je het mij vraagt >.< Eerst nog eventjes wat oefenen jongens van Hardskilzz! :thumbsup:


weten we ook!
wordt alleen iets te serieus genomen ons label! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RuffBinn schreef:
Showey schreef:
Erg leuk iniatief allemaal, maar dit label loopt wel een beetje te hard van stapel als je het mij vraagt >.< Eerst nog eventjes wat oefenen jongens van Hardskilzz! :thumbsup:


weten we ook!
wordt alleen iets te serieus genomen ons label! ;)


Meestal is het de bedoeling van n label om serieus genomen te worden? Als je niet serieus genomen wilt worden, waarom zou je dan naar n label gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lol.. pwned. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad, je moet het serieus nemen tis immers een werk die je begint :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Inderdaad, je moet het serieus nemen tis immers een werk die je begint :P

ik bedoel hiermee, iedereen denkt dat HSR is om net zo groot te willen worden als scantraxx ofzo. maar dat is niet waar we naar toe streven. we willen jonge producers de kans geven om een release te geven en zo klaar te stomen voor grotere labels. een soort van opstapje naar het echte werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar dan nog... Je hebt een label dat kwalitatief lage tracks released... Een groot label zal niet snel zoiets hebben van wow, hij heeft al releases gehad op Hard Skillz, laten we hm een contract geven! Doordat jullie te hard van stapel zijn gelopen, heeft dit label een behoorlijk slecht imago. Het komt over dat alleen belachelijk slechte amateurs een release krijgen op dit label. Hierdoor werkt het dus juist negatief wat betreft een opstap naar een groter label!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RuffBinn schreef:
Showey schreef:
Inderdaad, je moet het serieus nemen tis immers een werk die je begint :P

ik bedoel hiermee, iedereen denkt dat HSR is om net zo groot te willen worden als scantraxx ofzo. maar dat is niet waar we naar toe streven. we willen jonge producers de kans geven om een release te geven en zo klaar te stomen voor grotere labels. een soort van opstapje naar het echte werk.


Nee, dat denken we niet.
Maar als je iemand klaar wil stomen voor een groot label moet je het ook wel serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kut. Ik wilde best meedoen, maar in 2 dagen gaat me dat dus ff mooi niet lukken :(
Vast geen uitstel mogelijk? email me als er nog wat te veranderen valt: [email protected] :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

noxit15 schreef:
Kut. Ik wilde best meedoen, maar in 2 dagen gaat me dat dus ff mooi niet lukken :(
Vast geen uitstel mogelijk? email me als er nog wat te veranderen valt: [email protected] :thumbsup:


Als ze bij elke wedstrijd voor 1 iemand uit gingen stellen...... :x
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner