Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 22:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Theracords Pieter Heijnen schreef:
@Theracords: @TakkUNL MORGEN gaan we het oordeel vellen @Hardtraxx


HEUJJ xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 15:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik sta bekend dat ik altijd nogal eerlijk ben als ik muziek moet beoordelen dus dat zal ik hier dan ook zeer zeker doen! En na overleg met Tim van Catatonic Overload zijn we tot een eenduidig resultaat gekomen

Allereerst DACHT ik dat er drie categorieen waren maar na alle inzendingen gehoord te hebben, valt me op dat eigenlijk iedereen voor eenzelfde soort kick ging namelijk voor een kick met de bass er bovenop die dan een tail heeft tot aan de volgende.

Qua rauwe kick en mainstream kick verschillen, vind ik eigenlijk dat dat verschil enigszins te verwaarlozen is, een mainstream kick kan soms net zo hard zijn maar dan is bijvoorbeeld de melodie juist meer euforisch in plaats van duister/underground en dat maakt t dan meer mainstream ipv de hardheid van de kick.

Echte early kicks (met baslijnen die halverwege komen, bijv gated baslijnen of reverse) zaten er sowieso helemaal niet tussen, al had ik t idee dat misschien sommige inzendingen wel dachten dat t een early kick was, maar trust me: dat zat er dus echt niet tussen xd In deze categorie eigenlijk alleen een eervolle vermelding voor NDAWN die wel iets dergelijks probeerde als enige.

OK!

Over tot de winnaars! We zijn helaas niet weggeblazen door de kicks die we hebben gehoord, expres voor deze contest heb ik de hele ochtend allerlei verschillende hardstyle tracks geluisterd om zo ook goed vergelijkingsmateriaal te hebben van diverse hardstyle kicks die uitgebracht zijn en daarop is dus ook de uitslag gebaseerd en dus minder op eigen smaak, ( wat gezien het ontbreken van goeie early kicks voor mij ook maar beter ook is :whistle: :lol: )

We hadden een top 3 in gedachten, echter lagen de plekken 2 tot en met 4 zo dicht bij elkaar qua sound dat we dus 1 winnaar hebben en een gedeelde 2e plaats!

01. AKA_MUSIC -> http://soundcloud.com/aka_music/visions-kickverkiezing
02. DOOLITTLE -> http://soundcloud.com/doolittle/kick-contest-zatox
02. COSMICDESTINATIONHS -> http://soundcloud.com/cosmicdestination ... ck-contest
02. DIGESTIVE -> http://soundcloud.com/digestive/kickverkiezing
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd manne! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gratz to the winner
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 15:38 
 
Hardtraxxer

JEEUUJJ Ik win :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

gefeliciteerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 19:02 
 
Hardtraxx Addict

Thx! :woot:
de anderen ook gefeliciteerd! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 19:39 
 
Hardtraxx Addict

die 4 gefeliciteerd :thumbup:
Maar Pieter, er mocht geen reverse worden ingestuurd wat ik wel jammer vind, heb namelijk wel een aantal goede liggen hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is echt lachen, en bedankt heren van Theracords, alles voor de fans of niet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 19:48 
 
Hardtraxxer

Gefeliciteerd! :thumbsup: Ik baal naderhand wel dat ik niet mee heb gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:38 
 
Hardtraxxer

Leuk initiatief :) Gefeliciteerd voor diegene ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:13 
 
Artiest

Gefeliciteerd Authentic

Ghehe, toch nog 2e.. :) Als dank, hier een kleeeine snippet van nieuwe intro.. met uiteraard mijn ingezonden kick :

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd winnaars :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 13:27 
 
Hardtraxxer

Congratz mannen, mijn voorkeur zou naar die van Digestive gegaan zijn =) LEKKAAAA
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner