Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb nu bijna een maandje mijn KRK's RP6 en ik heb niks te klagen maar vandaag komt er in een keer geen geluid meer uit?
Ik weet niet zeker of het aan de KRK's ligt maar het zou ook de geluidskaart kunnen zijn.
Mijn geluidskaart is een Focusrite Saffire USB 6.
Ik heb gisteren Windows geactiveert maar daarna deed het geluid het gewoon nog.
Ik heb overal al naar gekeken.
Alle kabels nagecheckt of ze goed vast zaten, in het configuratiescherm gekeken bij ''geluid'' en ook de driver van mijn geluidskaart heb ik al bekeken.
Ik zou niet kunnen weten waar het nou aan ligt.
Hopelijk iemand van jullie wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 18:24 
 
Artiest

Misschien heb je 2 geluidskaarten tegelijk runnen zegmaar. (Externe + orriginele) Ik heb dit probleem nmlk ook eens gehad, ze stonden bijde aan zegmaar. Toen kwam er helemaal geen geluid uit.

Verder geen idee eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

probeer die krk eens op iets anders aan te sluiten. zodat je weet of die het zelf nog wel of niet meer doen.
als ze dan wel doen. moet het dus ergens in je pc zitten.

snap niet dat je hier een nieuw topic voor opent. kan ook gewoon in algemeen/stel-je-vraag-t821.html ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

terryp schreef:
probeer die krk eens op iets anders aan te sluiten. zodat je weet of die het zelf nog wel of niet meer doen.
als ze dan wel doen. moet het dus ergens in je pc zitten.

snap niet dat je hier een nieuw topic voor opent. kan ook gewoon in algemeen/stel-je-vraag-t821.html ;)

Ja dan wordt mn vraag na 2 antwoorden weer ondergesneeuwt door een nieuwe vraag.
Waarom moet op hardtraxx alles perse in de vaste topics?
nu weer ot
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 18:33 
 
Donateur

Soms werkt het geluid op mijn pc ook niet (ik heb ook de Focusrite Saffire 6 USB). Ik trek dan gewoon even de usb kabel uit de geluidskaart (speakers wel afzetten eerst) en dan steek ik de usb kabel terug in. Dan werkt het gewoon. Misschien is dit ook zo bij jou :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Kyrptica Je bent mij held :worship:

Hier kan een slotje op! Dank!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:26 
 
Donateur

Ok dan weet ik dus dat het aan de geluidskaart ligt :P
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner