Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:38 
 
Hardtraxxer

Ik heb Waves 7 gedownload omdat het geweldige FX plugins bevat maar nu op de een of andere manier kan ik het niet laden in FL Studio en geeft hij deze foutmelding:
Afbeelding
Iemand die dit probleem kent en hoe je dit kan verhelpen? Ik heb wel gehoord dat je iets met Reaper kan doen, maar snap dat niet helemaal :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou het probleem is duidelijk denk ik?
het .dll bestand in de installation folder mist, die moet je gewoon hebben. meer weet ik er ook niet van, heb er geen verstand van.

als ie illegaal is weet ik het niet? meestal is de crack een nieuw .dll bestand dat je erin moet zetten, meer kan ik er ook niet over zeggen.

als het gekocht is gewoon even opnieuw installeren denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerst hier
dan hier

slotje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:00 
 
Hardtraxxer

Nee die DLL zit al zelfs bij die Waves plugin maar alsnog kan die hem niet vinden op de een of andere manier, en meerdere mensen hebben dit probleem :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Nee die DLL zit al zelfs bij die Waves plugin maar alsnog kan die hem niet vinden op de een of andere manier, en meerdere mensen hebben dit probleem :huh:


Contact opnemen met Waves.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:32 
 
Hardtraxxer

sjobie schreef:
DFH schreef:
Nee die DLL zit al zelfs bij die Waves plugin maar alsnog kan die hem niet vinden op de een of andere manier, en meerdere mensen hebben dit probleem :huh:


Contact opnemen met Waves.

Nou ik heb dit ff doorgenomen: http://www.soundonsound.com/forum/showf ... ber=885509 maar die 4e post begrijp ik niet helemaal wat ik dan moet doen blijkbaar schijnt dat te helpen. Maar voorheen had ik ook Waves Diamond die werkte een hele tijd en nu sinds een tijdje niet meer maar waarom weet ik niet, mischien komt het door Windows 7 maar dat lijkt me sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:35 
 
Hardtraxxer

DFH schreef:
Ik heb Waves 7 gedownload omdat het geweldige FX plugins bevat maar nu op de een of andere manier kan ik het niet laden in FL Studio en geeft hij deze foutmelding:
Afbeelding
Iemand die dit probleem kent en hoe je dit kan verhelpen? Ik heb wel gehoord dat je iets met Reaper kan doen, maar snap dat niet helemaal :$


illigaal zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DFH schreef:
sjobie schreef:
DFH schreef:
Nee die DLL zit al zelfs bij die Waves plugin maar alsnog kan die hem niet vinden op de een of andere manier, en meerdere mensen hebben dit probleem :huh:


Contact opnemen met Waves.

Nou ik heb dit ff doorgenomen: http://www.soundonsound.com/forum/showf ... ber=885509 maar die 4e post begrijp ik niet helemaal wat ik dan moet doen blijkbaar schijnt dat te helpen. Maar voorheen had ik ook Waves Diamond die werkte een hele tijd en nu sinds een tijdje niet meer maar waarom weet ik niet, mischien komt het door Windows 7 maar dat lijkt me sterk.


Ik volg je even niet, je heb FL Studio, maar je zoekt op Reaper?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distattack schreef:
DFH schreef:
Ik heb Waves 7 gedownload omdat het geweldige FX plugins bevat maar nu op de een of andere manier kan ik het niet laden in FL Studio en geeft hij deze foutmelding:
[img]IMG[/img]
Iemand die dit probleem kent en hoe je dit kan verhelpen? Ik heb wel gehoord dat je iets met Reaper kan doen, maar snap dat niet helemaal :$


illigaal zeker?


Niet zo snel oordelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:56 
 
Hardtraxxer

Waves is een programma dat beveiligd is met iLok. Dat is 1 of andere USB stick die je in je PC moet stoppen waarna je het kan gebruiken. Het schijnt niet te kraken te zijn.

Kijk anders hier even op:

http://www.wavesupport.net/content.aspx?id=2171
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 08:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zowel Waves als iLok zijn al lang en breed gekraakt!! ;) Er zijn emulatorscen omzeilingen inmiddels. Denk zelf niet dat daar dit probleem zit... Dit lijkt gewoon op een corrupte install!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 16:30 
 
Hardtraxxer

Thanks Nebuto zal kijken of het werkt, ja heb Waves illegaal gedownload maar denk ook niet dat iedereen hier al z'n plugins legaal download :P
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner