Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 14:04 
 
Hardtraxx Newbie

Re-vamp schreef:
Als je Pioneer speakers hebt, is een Pioneer koptelefoon natuurlijk wel een must haha :P
Ik heb deze gevonden: klik
Belangrijke specs:
    - frequentiebereik: 5 Hz - 40 kHz (5 hz is achterlijk laag (pun intended) voor een koptelefoon, dus genoeg laag in ieder geval :))
    - volledig gesloten, over-ear
    - uitgang geluidsdrukniveau: 102 dB
    - inclusief: adapterplug (6.3 mm), draagtas
    - kabel: 1.2 m gedraaid, 1.2 m recht met haakse plug, 3 m recht (afneembaar)

Ik zou voor deze gaan met jouw budget :thumbsup:


Hij is zeker nice! Ik zoek al heel lang naar een koptelefoon en ik heb deze voorbij zien komen. Het enge is alleen dat ik er nog geen persoonlijke reviews van heb kunnen vinden. Maar weet je, f*ck it ik denk dat ik toch de HRM-6 ga nemen!

Thanks Re-Vamp ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 22:44 
 
Hardtraxxer

Ik heb een vraagje betreft mijn virus Ti Snow.

Vorige week heb ik de legale versie van logic pro X gekocht en geinstalleerd.
Nu krijg ik wanneer ik de virus wil pakken de volgende foutmelding

No virus ti snow can be found

Dit terwijl ik hem wel gewoon kan vinden bij diveces en zelfs als geluidskaart kan gebruiken.
Bij de gecrackte oude logic pro x had ik hier geen problemen mee.
weet iemand hoe dit op te lossen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 01:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij het maken van een hardstyle mix op FL heb ik op 't laatst een hardcore track. Deze laat ik vanaf 150 bpm via een automation oplopen naar 175. Dat gaat prima. Alleen de hardstyle track (150bpm) waarmee ik die in mix blijft maar op 150 lopen ipv dat deze ook op loopt naar 175.

Iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 18:56 
 

Boys, hoe doen jullie dat eigenlijk met een pitch lfo op een lead? Je hoort het enorm veel terugkomen, maar elke keer als ik het probeer te doen dan gaat het vals klinken, welke settings zijn daar gangbaar voor en waar moet je opletten? Soms lijkt het ook alsof een phaser wordt gebruikt, maar welke instellingen zijn da weer goed om over een lead te gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen ik heb een probleem met mijn geluid.

Mijn ene KRK is harder dan de ander. Instellingen achter op de speaker staan identiek, was van het een op het andere moment. Dacht eerst dat mijn ene KRK het begeven had, misschien alsnog zo, maar het gekke is, zodra ik mijn pc aan zet is die op het begin goed en wanneer precies weet ik niet, verschilt maar dan is die ineens niet goed meer en dan moet ik dus mijn balans aanpassen om ze goed te krijgen. Qua tonen zit alles er nog in.

Misschien iemand ervaring mee of ideeen wat het kan zijn? Bedrading nog geen andere geprobeerd, dan zou ik een nieuwe draad moeten bestellen, maar als ik Links en Rechts wissel gaat het probleem mee dus zou je zeggen dat het niet in de speaker zit, in de geluidskaart is een optie of toch de bedrading?

Hoop dat iemand mij kan helpen! :) :)

Monitoren: KRK Rokit 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
Kabel issue? Hoe heb je ze aangesloten op je PC (als in welke kabels gebruikt)? Welke Geluidskaart?


M Audio Delta Audiophile 2496 geluidskaart
Aangesloten vanuit mijn geluidskaart jacks to xlr

Als ik de jacks vanaf mijn geluidskaart omdraai, blijft het geluid hetzelfde, niet dat het probleem dan aan de andere kant zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 13:56 
 
Hardtraxx Addict

Hayway schreef:
Re-vamp schreef:
Als je Pioneer speakers hebt, is een Pioneer koptelefoon natuurlijk wel een must haha :P
Ik heb deze gevonden: klik
Belangrijke specs:
    - frequentiebereik: 5 Hz - 40 kHz (5 hz is achterlijk laag (pun intended) voor een koptelefoon, dus genoeg laag in ieder geval :))
    - volledig gesloten, over-ear
    - uitgang geluidsdrukniveau: 102 dB
    - inclusief: adapterplug (6.3 mm), draagtas
    - kabel: 1.2 m gedraaid, 1.2 m recht met haakse plug, 3 m recht (afneembaar)

Ik zou voor deze gaan met jouw budget :thumbsup:



Hij is zeker nice! Ik zoek al heel lang naar een koptelefoon en ik heb deze voorbij zien komen. Het enge is alleen dat ik er nog geen persoonlijke reviews van heb kunnen vinden. Maar weet je, f*ck it ik denk dat ik toch de HRM-6 ga nemen!

Thanks Re-Vamp ;)


Voor produceren kun je beter een open koptelefoon kopen.

Bij test naar studio koptelefoons kwam het volgende rijtje:
1. Sennheiser HD 800 S
2. AKG K701
3. Beyerdynamic DT 990 PRO
4. Sennheiser HD 650
5. AKG K702
6. AKG K712 PRO
7. Sennheiser HD 600
8. Sennheiser HD 598
9. Grado SR80e
10. Grado SR125e

Eerste koptelefoon is belachelijk duur (1599 euro). De nummer 2 en 3 zijn 150 en 122 euro. Ik heb ze zelf nog niet getest, maar ga dat binnenkort wel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 12:49 
 
Hardtraxxer

Hallo mede Hardtraxxers.

Tijdens het produceren met fl studio loop ik vaak tegen het probleem aan dat mijn CPU torenhoog vliegt. Dit is vaak al tijdens een halve track (Mijn tracks zijn niet eens heel complex al zeg ik het zelf).
Ik merk dat het 't ergste wordt tijdens de breaks wanneer ik aan chord progressie werk in spire of 1 instance van kontakt.

Mijn setup:
- Intel(R) Core(tm) i5-4460 CPU @ 3.20Ghz
- 8GB Ram
- 64bit systeem + 64bit Fl studio (Ik gebruik ook alleen 64 bits plugins op Camelphat 3 na.
- Windows 10 systeem

- Focusrite 212 (Focusrite asio driver updated) (Overige kraakt deze of mijn krk rp6 monitors een beetje op zachte volume)
- Buffer Length staat op 512smp (12ms)
- Multithreaded generator processing staat aangevinkt bij F studio
- Multithread mixer processing staat aangevink bij fl studio

Hier een afbeelding van mijn instellingen: https://afbeelding.im/VP59rJRG

Hoop dat iemand mij hierbij zou kunnen helpen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 00:11 
 

Kijk met Speedfan ofdat je cpu niet teringheet wordt. Dat had ik dus waardoor mijn moederbord mijn cpu automatisch omloog klokte.

Verder zouden het illegale plugins kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 02:15 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Kijk met Speedfan ofdat je cpu niet teringheet wordt. Dat had ik dus waardoor mijn moederbord mijn cpu automatisch omloog klokte.

Verder zouden het illegale plugins kunnen zijn.


Denk dat je wel eens gelijk kunt hebben..

https://afbeelding.im/X1kSYrpd

EDIT: Zat een bug in dat programma. me cpu is 39 celcius idle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 10:56 
 
Hardtraxx Newbie

Wat bij mij heeft geholpen is de "Mix in buffer switch & Triple buffer" aanvinken en de Resampling quality op het aller laagst zetten. Verder vraag ik me af of je wel de juiste output geselecteerd hebt, zijn er meerdere Focusrite devices aanwezig in je lijst? Mijne heet namelijk anders, nou kan het natuurlijk ook gewoon een verschil in de computers zijn maar als je het niet checkt weet je het nooit. Ook kan je de offset fader helemaal naar links schuiven, geen idee wat het precies doet maar voor mijn gevoel helpt het altijd wel (kan ook in mn hoofd zitten)

Daarnaast is het ook slim om te checken welke programma's je runt naast FL studio als je produceerd. Programma's zoals google chrome en fl studio tegelijk zijn niet echt een goede combinatie.

Groet

Voosaa schreef:
Hallo mede Hardtraxxers.

Tijdens het produceren met fl studio loop ik vaak tegen het probleem aan dat mijn CPU torenhoog vliegt. Dit is vaak al tijdens een halve track (Mijn tracks zijn niet eens heel complex al zeg ik het zelf).
Ik merk dat het 't ergste wordt tijdens de breaks wanneer ik aan chord progressie werk in spire of 1 instance van kontakt.

Mijn setup:
- Intel(R) Core(tm) i5-4460 CPU @ 3.20Ghz
- 8GB Ram
- 64bit systeem + 64bit Fl studio (Ik gebruik ook alleen 64 bits plugins op Camelphat 3 na.
- Windows 10 systeem

- Focusrite 212 (Focusrite asio driver updated) (Overige kraakt deze of mijn krk rp6 monitors een beetje op zachte volume)
- Buffer Length staat op 512smp (12ms)
- Multithreaded generator processing staat aangevinkt bij F studio
- Multithread mixer processing staat aangevink bij fl studio

Hier een afbeelding van mijn instellingen: https://afbeelding.im/VP59rJRG

Hoop dat iemand mij hierbij zou kunnen helpen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 16:10 
 
Hardtraxxer

Thijsert schreef:
Vraag is al eens eerder gesteld maar kon zo gauw niet de antwoorden vinden die ik zoek, ben op zoek naar een nieuwe laptop (heb liever een pc maar ik reis veel). Waar moet ik op letten en wat is nodig en wat niet?

Waar heb je je laptop allemaal voor nodig, alleen voor je DAW? Dan voldoet een sterke processor (en een snelle harde schijf voor het sneller laden van je projecten, maar dat is optioneel). Wil je beeld gaan bewerken, zorg er dan voor dat je iets van 8GB ram hebt (meer kan je doen maar is vaak een overkill). Wil je er een beetje op kunnen gamen, kijk of er een goeie videokaart in zit. Wil je hem lang kunnen gebruiken zonder dat de batterij in één uur volledig leegloopt, koop dan vooral een laptop met slechte specs zodat ie zo min mogelijk van je accu vreet. :P

Als je veel gebruik maakt van Wi-Fi dan raad ik je aan een laptop te zoeken met een netwerkkaart die zowel de 2.4GHz band als de 5GHz ondersteunt (dus met de 802.11 n/ac standaard). Als je gebruik maakt van een externe harde schijf met veel (project) data erop is het een aanrader om voor ten minste één USB 3.0 aansluiting in je laptop te gaan.

Voor de rest zijn er nog een aantal persoonlijke dingen, zoals schermgrootte, gewicht van de laptop, wel/geen CD-drive, welk merk, overige aansluitingen zoals HDMI/Displayport/SD-kaarten/Ethernet enzovoorts, maar daar kan ik je niet echt mee helpen. Als je veel reist is een kleinere/lichtere laptop handiger om mee te nemen, maar als je de laptop veel gebruikt is een grotere laptop juist beter (als vervanger van een PC).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 20:47 
 
Hardtraxxer

Thijsert schreef:
Gamen niet echt, videobewerken tot nu toe nog nooit iets mee gedaan. Wifi gebruik ik wel veel, hoe zie ik of er een goede netwerk kaart in zit?

Over de processor, veel raden een i7 aan, is dit veel beter dan een i5 en is dit echt nodig, of is dit ook overkill?

Staat vaak bij de specificaties van de laptop welk type netwerk je laptop ondersteund en daarachter iets van 802.11 ac of 802.11 g of zoiets, het beste zijn degene met 802.11 ac en 802.11 n aangezien die dus op meerdere banden (dus ook de rustigere) Wi-Fi ondersteunen (en deze hebben standaard ook een veel grotere maximale download snelheid dan 802.11 g of 802.11 b).

i7 wordt gewoon vaak aangeraden omdat de gemiddelde i7 processor beter is dan de gemiddelde i5 processor, echter is de beste i5 processor bijvoorbeeld weer net iets beter dan de slechtste i7 processor. In de praktijk worden er bij laptops vaak maar bepaalde notebook varianten van deze processoren gebruikt welke ook met elkaar vergeleken zijn in tests, gewoon simpelweg even de namen van de processoren van de laptops die je goed lijk googlen en dan zie je welke beter is. Aangezien projecten nog wel eens erg zwaar kunnen worden (als je heel veel effecten, vooral reverb, op allemaal aparte channels hebt staan dan kan je zelfs bij de beste processoren het laten clippen) raad ik wel een i7 zijn, maar dat kost natuurlijk ook wat meer geld. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 18:37 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zou bij deze even iedereen uit de brand helpen met dat gezijk over fl studio en je CPU... Ik gebruik namelijk reason 5 in combinatie met Cu-base 5 en uit mijn ervaring kan ik je mee geven dat er voor Reason patches zijn om juist niet gebruik te maken van muticore rendering en dat loopt als een trein. Dus zou ik zeggen heb je al gezocht voor een patch voor fl studio? Ik heb een goedkope AMD 6300FX waarvan dus maar 1 core word gebruikt tijdens het produceren en het maakt dan ook geen fluit voor mij uit hoe groot mijn project word mijn 4Giga hertz hexacores kunnen het priema aan (ook al word er maar 1 van de 6 cores gebruikt). Zo te horen heb je al windows 10 dat als enige windows uberhoubt kan gebruik maken van multicore rendering. Heb je al gebrobeerd je processor over te clocken in je bios %35 ofzo niet te gek met een orginele cooler. Wat ook nog kunt doen is een groot project zonder iets af te mixen opslaan als een wav bestand en die dan weer laden in je fl en dan eventueel het lekker zo moeilijk als je maar wilt afmixen. Een i5 zou dat priema aan moeten kunnen als je het mij vraagt. Eigenlijk is het gewoon het beste om iets in reason te maken omdat je altijd nog optie hebt om het daarna nog in fl studio te laden wat je dan in reason hebt opgeslagen als .wav dus jah genoeg om te proberen zou ik zeggen! En wat ik zoizo even heel graag kwijt wil is het er op lijkt dat ik de enige ben op deze hele bal die echt weet hoe je van ieder gewenste kickdrum/basedrum sample een Hardstyle toonhoogte veranderde drum maakt zonder dat het van lengte verandert andersom dus van lengte kan veranderen maar dan niet de toonhoogte te veranderen. Kijk ik ben ook niet gek dus helaas kan ik niet iedereen mee geven met welk programma dat mogelijk is maar het heeft dus geen fluit te maken met "pitch, distortion, echo of allerlij andere effect termen" In prenciepe kun je alle mogelijke programma's op de mogelijke manieren die ik heb uitgelegt met elkaar combineren (gewoon voor de lol). Of uit nootzaak. Wat ik ook grappig vind is dat ik allang door heb waarom alle Hardstyle de zelde drums heeft, heel simpel niemand krijgt het voor elkaar dus naja ik zal wel opletten wie er wat voor over heeft om die informatie te bemachtigen. Die kan de detentie van Hardstyle/Hardcore/Rawstyle zelf bepalen en grote namen lekker dissen over defensies. Owjah kent iemand een xilofoon nog alle toonhoogtes naast elkaar beetje op slaan en dan zou je ook nog 26 EQ's kunnen toepassen om de bass te vermenigvuldigen net zolang totdat het als een kickdrum klinkt. :lol: Bovendien heb je ook nog programma's zoals wondershare die je de optie geeft om iets van je bureaublad op te nemen zonder zo moeilijk te doen dat dan weer converten naar iets wat fl studio dan begrijpt :clap: Wat ook kunt doen is in een grote vriezer gaan zitten met je overgeclockte laptop zodat je toch de maximal prestaties kunt behalen :yay: Ow ja wat kunt proberen zijn "viruele machiens" installeren en die voorzien van windows xp/7/8/10 zodat je rendering op een minder ijsende besturings systeem kan toelaten. Als je dan nog steeds problemen ondervind moet je die FL studio maar gou uit het raam gooien :surrender: Veel plezier met deze informatie ben benieuwd wat je er mee gaat doen. Groetjes Pro6
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier met ervaring bij de scouting die wèl een touw kan vastknopen aan het bovenstaande verhaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 17:40 
 
Hardtraxxer

@Delt-A Nee helaas maar heb wel genoeg ervaring op de helpdesk :lol:

Wat ik er uit opmaak:

- Hij gebruikt Reason 5 in combinatie met Cu-Base 5, daarbij heeft hij geen problemen met renderen, zelfs met 1 core van zijn AMD FX-6300 loopt het soepel.
- Hij beweert dat Windows 10 als enige gebruik kan maken van multicore rendering, deze ondersteuning ligt echter bij het softwarepakket zelf.
- Er word aangeraden je CPU te overklokken, dit is bij een Intel CPU alleen mogelijk als je een xxxxK variant hebt van een i5 of i7. Zelf zou ik dit niet aanraden als je hier geen ervaring mee hebt, je kunt je PC eenvoudig naar de stront helpen.
- Er word aangeraden stukjes als WAV te exporteren en te importeren, zodat het niet telkens gerenderd hoeft te worden, onder de meeste producers bekend als "bouncen".
- Hij wil even wat kwijt over dat ie de enige is die weet hoe je een kick pitcht zonder dat de lengte van de sample veranderd.
- Hij heeft dat blijkbaar ergens uitgelegd dat dit op veel verschillende manieren mogelijk is.
- Hij vind het grappig dat alle hardstyle dezelfde drums heeft, omdat niemand dit voor elkaar krijgt zelf iets te maken
- Hij heeft die informatie wel, en daarmee zou hij de "detentie"? van Hardstyle/Hardcore/Rawstyle zelf kunnen bepalen.
- Er zijn programma's zoals Wondershare om geluid op te nemen van je desktop om daarna in je DAW te gebruiken. *kuch* Audacity *kuch*
- Hij zegt dat je ook een Virtual Machine kunt gebruiken om rendering toe te passen op een minder veeleisend besturingssysteem, waar hij wel even vergeet te melden dat het virtualiseren van een machine in zijn geval meer performance kost dan dat op gaat leveren.
- Mocht het nog niet lukken moet je FL studio uit het raam gooien, best raar voor iets dat niet fysiek is.

Verder:
Spelling 1/10
Grammatica 1/10
Interpunctie 1/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 19:46 
 
Hardtraxx Newbie

Kijk fijn dat er mensen zijn die opvallen dat ik niet fatsoenlijk kan spellen (je weet precies wat ik bedoel) dat komt omdat ik zo deleties ben als een deur dus sorry iedereen dat ik dat niet vermeld heb! Overclocken van je CPU is maar een correcte manier voor en dat is in de BIOS... Alsjeblieft installeer geen kut programmatjes als je iets buiten windows al kan doen, waarom zou je denken? Omdat bij het te ver overclocken er grenzen worden overscheven die vaak ook in de bios zijn vastgestelt. Dus als je ook aan die waardens gaat kloten (voor zo ver dat dat kan) ja dan wil je je pc echt naar de klote helpen. Er zijn 2 oude verzies van bios (worden bepaald door het toegepaste socket) in mijn geval is dat een AM3 socket waar alleen AMD processors in passen. Het enige wat ik gedaan heb is dus de waarde van de CPU die standaart op 200 staat verhoogt naar 235. Met een standaard cooler die ik bovenop mijn andere standaart cooler heb gemonteerd die helaas wel 50 db. herrie maken maar wel de boel bij een frequentie van + 4,1 giga hertz i.p.v. de standaard 3,5 giga hertz die bij mijn 6300-fx hoort. En een I5 van het geweldige intel heeft natuurlijk de mogelijkheid tussen verschillende biosen. En kan dan iedereen vertellen welke bios dan het mooiste is en dat is de gene waarbij je precies kan instellen hoe ver je de FREQUENTIE wat die processor moet zijn. En als je bewust bent van het fijt hoe dom ik ben kun je dat aan iedereen uitleggen en kan ik je nu al vertellen dan dat nuttenloos is voor de gene die dat weet en die heeft niet het vermogen er voor te zorgen dat hij daar wat aan heeft. Zo he alles is niet zo ingewikkeld als je het creatieve denkvermogen hebt wat ik toch een ander gun. :sick: :list: Zo van neem een selfie in de spiegel... zie je dan het spiegelbeeld van jezelf ? :yay: Nou je zie dan de achterkant van jezelf en dat is het werkelijke "spiegelbeeld" hup zo alle logica door ramen uigelegd door een domme mongool die niet kan spellen en alleen maar kan verklaren wat niemand wil weten hahahaha :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 13:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hey, hier is een interessant artikel over het onderwerp van computer beveiliging http://cookieverwijderen.nl/ransomware/cryptolocker
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas kun je een goede/echte "cryptolocker" niet verwijderen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 15:41 
 
Hardtraxx Newbie

Aangezien mijn laptop zijn levenseinde nadert ben ik op zoek naar een nieuwe PC. Voornamelijk voor produceren en algemeen gebruik. Gamen doe ik niet tot nauwelijks.
Na wat onderzoek ben ik tot twee mogelijkheden/opties gekomen:

1. Een refurbished workstation (HP Z420 / Intel C602 Chipset)
-CPU: Intel Xeon E5-2670 2,6GHz Octa Core
-RAM: 32 GB RAM DDR3 PC3-10600R 1.333MHz
-HDD: 2TB SATA HDD 7200rpm
-SSD: Samsung Evo 850 250GB SSD (nieuw)
-GPU: Nvidia Quadro 600 1GB 1x DVI 1x DP
-Software: Windows 10 Pro

2. Een nieuwe PC
-CPU: Intel KABYLAKE i7-7700 3.6Ghz QuadCore
-RAM: Crucial DDR4 2400Mhz 16Gb
-HDD: 2TB SATA HDD 7200rpm
-SSD: Sata3 275GB
-GPU: Intel-3D HD-Grafics-1Gb HDMi DVi & VGA Dual screen
-Mob: Asus H110 chipset ATX
-Software: Windows 10 Pro

Prijs van beide ligt rond de €900,-. Ik twijfel erg. Workstations staan om hun levensduur en degelijkheid bekent maar aan een nieuwe PC zitten natuurlijk ook zo zijn voordelen. Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 09:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft iemand een idee hoe je de lead van DBSTF - Higher zo ongeveer namaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 12:31 
 
Hardtraxxer

Afgaande op wat ik veel lees, zijn de voornaamste DAWs die gebruikt worden FL, Cubase en Logic.
Zijn er echter ook gebruikers van "alternatieve" DAWs zoals Ardour (gratis, cross platform, open source), Bitwig Studio (cross platform) en Ableton. Zoja, wat zijn de ervaringen en de beperkingen?
Zijn er uberhaupt producers die gebruik maken van een ander os dan windows en osx? (linux)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner