Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hier eindelijk ook weer een update, laatste tijd weer eens budget om wat leuke spullen te kopen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 16:11 
 
Hardtraxx Newbie

Stigmata schreef:
Job done!!!!



Super nice man!!

Bij mij zit er ook een studio upgrade aan te komen dus ben wel ff nieuwsgierig hoe je bepaald heb waar je die absorbers ging ophangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dante P schreef:
Stigmata schreef:
Job done!!!!



Super nice man!!

Bij mij zit er ook een studio upgrade aan te komen dus ben wel ff nieuwsgierig hoe je bepaald heb waar je die absorbers ging ophangen?



http://lmgtfy.com/?q=first+reflection+point

Dit zal je wel helpen denk ik..... Tip... onderzoek je pijnpunten in je kamer, en zoek daar de juiste oplossingen voor. (cornertraps, absorbers niet koud tegen de muur, maar met min 2cm ruimte)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 17:08 
 
Hardtraxx Newbie

Stigmata schreef:
Dante P schreef:
Stigmata schreef:
Job done!!!!



Super nice man!!

Bij mij zit er ook een studio upgrade aan te komen dus ben wel ff nieuwsgierig hoe je bepaald heb waar je die absorbers ging ophangen?



http://lmgtfy.com/?q=first+reflection+point

Dit zal je wel helpen denk ik..... Tip... onderzoek je pijnpunten in je kamer, en zoek daar de juiste oplossingen voor. (cornertraps, absorbers niet koud tegen de muur, maar met min 2cm ruimte)


Oke, thanks! Alleen zie ik op jouw fotos dat de absorbers wel aansluiten op de muur, dan zit het dempingsmateriaal zeker aan de binnenkant op afstand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dante P schreef:

Oke, thanks! Alleen zie ik op jouw fotos dat de absorbers wel aansluiten op de muur, dan zit het dempingsmateriaal zeker aan de binnenkant op afstand?


Goed opgemerkt!! Ik heb inderdaad ruimte aan de achterkant overgelaten.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 21:09 
 
Hardtraxx Newbie

Tijd om het stof van dit topic af te blazen!

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 01:04 
 

haha ok

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zo ziet het er nu uit voor mij; alleen mijn Native Instruments Komplete Audio 6 interface mist op de foto.
Speaker plaatsing is niet ideaal, maar beter wordt het niet in deze ruimte :P

Ben voornamelijk blij met de PC en schermen, mijn laatste aanwinsten. 2x Intel Xeon 2.7GHz CPU (32 threads), 32GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 970 over twee 1080p schermen, 500GB SSD, 2x 2TB HDD. Loopt lekker, en naast produceren kan ik er ook een aardige game mee spelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 21:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik zou je speakers op mopads zetten als ik jou was, scheelt een hoop en staan ze ook gelijk wat hoger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 08:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ik zou je speakers op mopads zetten als ik jou was, scheelt een hoop en staan ze ook gelijk wat hoger.

Dat staat inderdaad al een tijd op de planning! In zo'n kleine ruimte als de mijne blijf je troep horen, maar dat zou idd wel moeten helpen ja. Ze zijn nu zó gepositioneerd dat de staande golven in ieder geval soort van te managen zijn, maar het blijft troep haha.
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner