Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb een niet producergerelateerde vraag eigenlijk maar ik vond dit toch wel het beste topic om het even te vragen, ik vroeg mij namelijk af of iemand weet of het mogelijk is om je Playstation 3 aan je geluidskaart (in mijn geval de Focusrite 2i2) aan te sluiten om het game geluid via je monitoren af te spelen.

Alvast bedankt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 00:23 
 
Hardtraxxer

Ventrue schreef:
Ik heb een niet producergerelateerde vraag eigenlijk maar ik vond dit toch wel het beste topic om het even te vragen, ik vroeg mij namelijk af of iemand weet of het mogelijk is om je Playstation 3 aan je geluidskaart (in mijn geval de Focusrite 2i2) aan te sluiten om het game geluid via je monitoren af te spelen.

Alvast bedankt :thumbsup:


Waarschijnlijk niet, omdat je niet de juiste drivers kan installeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik heb een niet producergerelateerde vraag eigenlijk maar ik vond dit toch wel het beste topic om het even te vragen, ik vroeg mij namelijk af of iemand weet of het mogelijk is om je Playstation 3 aan je geluidskaart (in mijn geval de Focusrite 2i2) aan te sluiten om het game geluid via je monitoren af te spelen.

Alvast bedankt :thumbsup:


theoretisch kun je je ps3 via de input aansluiten, het inkomende signaal dan via je pc (input DAW) omvormen naar een output.
Hou je rekening met je latency? :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 19:22 
 
Hardtraxx Newbie

Ik weet dat dit topic over speakers gaat, en zie dan ook niet zo snel posts over hoofdtelefoons, maar ik woon in een vrij gehorig huis, en wilde nu langzaam aan serieus beginnen met produceren. Dus vroeg ik mij af, zijn goede hoofdtelefoons ook geschikt om hardstyle te produceren?

Ik zat te denken aan bijvoorbeeld dit model: http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/beyerdynamic-dt770-pro-80-ohm-gesloten-studio-hoofdtelefoon

Bedankt alvast...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is volgens mij een zeer gewaardeerde koptelefoon voor het geld.
Let er wel op welke versie je pakt want er zit verschil in het aantal ohm's en ze zeggen dat hier qua klank ook verschil in zit. Ik heb zelf niet genoeg ervaring met deze koptelefoon om te zeggen of dat ook klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 19:36 
 
Hardtraxx Newbie

Skatzow schreef:
Het is volgens mij een zeer gewaardeerde koptelefoon voor het geld.
Let er wel op welke versie je pakt want er zit verschil in het aantal ohm's en ze zeggen dat hier qua klank ook verschil in zit. Ik heb zelf niet genoeg ervaring met deze koptelefoon om te zeggen of dat ook klopt.

Okay bedankt voor je antwoord, ff googlen dan. Maar hieruit kan ik opmaken dat je ook prima hardstyle kunt produceren met een koptelefoon? M'n buren en ouders stellen nachtelijke inspiratie denk niet op prijs namelijk, en ik ben vaak in de avond/nacht bezig hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 20:07 
 
Hardtraxx Addict

Volgens mij heb ik ooit gelezen dat Angerfist zijn muziek voornamelijke met zijn koptelefoon op produceert :P
Geen Hardstyle, maar wel kwaliteit dus kan best met een koptelefoon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 21:31 
 
Hardtraxx Elite

Deze is ook belachelijk goed:
http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/audio-technica-ath-m50x-studio-hoofdtelefoon

Ik studeer music production in enschede en zo'n 80% op de opleiding loopt met dit ding rond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Deze is ook belachelijk goed:
http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/audio-technica-ath-m50x-studio-hoofdtelefoon

Ik studeer music production in enschede en zo'n 80% op de opleiding loopt met dit ding rond :lol:

Deze heb ik ook, en ik ben er ook alleen maar lovend over :thumbsup:
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner