Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 09:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top 10 van remixes van To Hell is gekozen door Sub Sonik zelf. Helaas werken de links niet heel goed bij mij atm, dus van mij de vraag of iemand de soundcloudjes van de top 10 hier neer kan zetten dan update ik deze post daarna.

Laat weten welke jij de beste vind en waarom!

1) http://bit.do/SUBSONIKTOHELL
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 16:42 
 
Artiest

Die van Krowdexx vind ik ook het best :)

Vind het wel jammer dat het weer dmv stemming gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 11:44 
 
Artiest

Re-vamp schreef:
Enemy Contact schreef:
Vind het wel jammer dat het weer dmv stemming gaat.


Helemaal mee eens! Nu word het een social game, maargoed het is tof dat we in de top 10 staan toch! :thumbsup:


Ja idd, verbaasde me dat ik er in sta, had voor de lol meegedaan en had de track binnen een paar uur al klaar.

Ik win sws niet meer, dus ik leg mijn hoop bij Krowdexx :) (Sorry Re-vamp :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die van Enemy Contact de beste. Net een beetje die variatie op de melodie die het interessant maakt. En vrij goede sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 16:08 
 
Hardtraxxer

Sorry voor de bump.

Ik vind ze allemaal een beetje tegenvallen. Sommigen zijn technisch heel sterk, maar de creativiteit ontbreekt. Allemaal 13/12 raw remixes.. Had liever ook wat origineels gezien zoals een goede climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-amp schreef:
Sorry voor de bump.

Ik vind ze allemaal een beetje tegenvallen. Sommigen zijn technisch heel sterk, maar de creativiteit ontbreekt. Allemaal 13/12 raw remixes.. Had liever ook wat origineels gezien zoals een goede climax.


Dit dus, er zijn er een aantal die er boven uit steken.

Sub Sonik - To Hell (Mrotek & Deimos Remix), goede drive en fijne kicks
Sub Sonik - To Hell (Enemy Contact Remix) Juist omdat deze er nog een climax probeert aan te knopen en een goede pitch heeft.

Sub Sonik - To Hell (Krowdexx Remix) Heel veel hebben het hier over maar ik vind hem juist heel geforceerd klinken :oh: met name de kicks


Sub Sonik - To Hell (Mad Civilians Remix) Leuk geprobeerd, als die kick anders was en een lekkere pitch had dan was ik waarschijnlijk voor deze gegaan.
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner