Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 19:46 
 
Hardtraxx Newbie

hey mensen. ben weer bezig met hardstyle track. wil het nu niet te snel gaan doen allemaal.
ff lekker me tijd er in stoppen. maar wil dus een volledige hardstyle track maken dus ook me eigen vocals.

heb me vocals al in gesproken., alleen zoek nu een programma voor fl studio om ze eens
mooi te laten klinken.
en natuurlijk te veranderen Look a Like. Psyko punkz Style. Wel me eigen draai ofc.
Headhunters (doomed)

Welke programma Raden jullie mij aan . Zullen er wel meerdere zijn. Vind het niet erg om zelf te puzzelen
Met die programma's

Miss een Bestaand vst in fl studio?

Dank jullie :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 22:57 
 
Hardtraxxer

Rewindz schreef:
hey mensen. ben weer bezig met hardstyle track. wil het nu niet te snel gaan doen allemaal.
ff lekker me tijd er in stoppen. maar wil dus een volledige hardstyle track maken dus ook me eigen vocals.

heb me vocals al in gesproken., alleen zoek nu een programma voor fl studio om ze eens
mooi te laten klinken.
en natuurlijk te veranderen Look a Like. Psyko punkz Style. Wel me eigen draai ofc.
Headhunters (doomed)

Welke programma Raden jullie mij aan . Zullen er wel meerdere zijn. Vind het niet erg om zelf te puzzelen
Met die programma's

Miss een Bestaand vst in fl studio?

Dank jullie :yay:


slicex/vocoder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:23 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Cruelty schreef:
Ik heb net mooi even 2,04 gb aan accapella´s en sample vocals gekregen :). Ben die van Party down al tegen gekomen.

stuur maar door hoor :whistle:

+1 hehe :D van waar haal je die vocals dan? bij mij is het ook groot probleem om er goede te vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:34 
 
Hardtraxx Addict

Zal vast al ergens gepost zijn maar:

-Games, je kan ze bij oudere games meteen uit de installatie map halen of je moet een converter gebruiken.
Verder kun je ook de achtergrond geluiden muten en dan alleen de vocals opnemen IN het spel.

-Acapella, Die kun je vinden op Youtube,Torrents :x en deze 2 websites http://www.acapellas4u.co.uk/
http://www.deejayportal.com/

-Audiobooks, kun je ook vinden via torrents of youtube. Adaro's "Hunter of the dark" vocals komen ook uit een audio book.

Je hebt verder packs waar vocals in zitten (sommige voor hardstyle) maar deze kosten geld en klinken ook nog eens kut :P

En je zou ze uit documentaires kunnen halen (Youtube ofzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:52 
 
Hardtraxx Addict

Joeyvg schreef:
Zal vast al ergens gepost zijn maar:

-Games, je kan ze bij oudere games meteen uit de installatie map halen of je moet een converter gebruiken.
Verder kun je ook de achtergrond geluiden muten en dan alleen de vocals opnemen IN het spel.

-Acapella, Die kun je vinden op Youtube,Torrents :x en deze 2 websites http://www.acapellas4u.co.uk/
http://www.deejayportal.com/

-Audiobooks, kun je ook vinden via torrents of youtube. Adaro's "Hunter of the dark" vocals komen ook uit een audio book.

Je hebt verder packs waar vocals in zitten (sommige voor hardstyle) maar deze kosten geld en klinken ook nog eens kut :P

En je zou ze uit documentaires kunnen halen (Youtube ofzo)


dit zeker! sommige mensen hebben echt een hele fijne stem daarvoor!
ik zoek nog steeds uit waar Frontliner de vocalen van External Life vandaan heeft. ook omdat die kerel gewoon op een bepaalde manier praat dat wel fijn klinkt.
maar er zijn talloze documentaires op youtube! das echt een goeie dus.
Alleen het goed met je track laten klinken is de kunst.
ik heb zelf best veel moeite om dat op de juiste manier te pitchen dat die als t ware met de break mee praat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:15 
 
Hardtraxx Addict

Combustion schreef:

dit zeker! sommige mensen hebben echt een hele fijne stem daarvoor!
ik zoek nog steeds uit waar Frontliner de vocalen van External Life vandaan heeft. ook omdat die kerel gewoon op een bepaalde manier praat dat wel fijn klinkt.
maar er zijn talloze documentaires op youtube! das echt een goeie dus.
Alleen het goed met je track laten klinken is de kunst.
ik heb zelf best veel moeite om dat op de juiste manier te pitchen dat die als t ware met de break mee praat.


Ja ook als je een beetje op interviews en tutorials zoekt vind je ook wel bruikbare dingen.
De vocal van External life is idd nogal lastig te vinden, op Lololyrics.com staat wel een source maar daar vind je niks mee.

En misschien heb je wat aan Newtone (Zit in FL studio) , daar zie je op welke noot je vocal staat en misschien kun je zo een beetje je pads/melodie aanpassen.
Nooit geprobeert ofzo maar je weet maar nooit :P
Socializerz schreef:

dus dan krijgen we binnekort een plaat waar in de break word uitgelegd hoe pinguins hun territorium beschermen?


Misschien een idee voor de Wasted penguinz :P

Maar zo gek is dat niet hoor, luister maar naar deze :

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 12:23 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Woow dat filmpje is wel ziek, ik wist niet dat die vocals daar van waren:p


Dit gebeurt eigenlijk constant.
Neem Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the Night bijvoorbeeld, ken je 'm nog?
--> Film is Van Helsing overigens, fantastisch!

Wie zoekt zal vinden, er zijn zo veel acapella's, zoals de sites die hierboven genoemd waren. Acappella's 4 u heb ik onlangs de vocal "Who the Hell Are You" van E-Force nog op terug gevonden. ;)

Kwam laatst 'n vocalpack tegen die verdacht veel leek op de vocals uit de qlimax anthem van DBSTF :D Zou wel heel erg zijn, niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben op zoek naar de audio-tape van de maanlanding, Neil Armstrong etc. je kent het wel, heeft iemand die toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 10:48 
 
Hardtraxx Elite

weet iemand een goed alternatief voor Audacity? krijg m maar niet geïnstalleerd.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 12:25 
 
Hardtraxx Addict

tijntjuh120 schreef:
weet iemand een goed alternatief voor Audacity? krijg m maar niet geïnstalleerd.. :(


Wat voor foutmelding krijg je ?

En welke windows heb je ? (of mac?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 13:37 
 
Hardtraxx Elite

Joeyvg schreef:
tijntjuh120 schreef:
weet iemand een goed alternatief voor Audacity? krijg m maar niet geïnstalleerd.. :(


Wat voor foutmelding krijg je ?

En welke windows heb je ? (of mac?)

ik heb een macbook uit 2009, als ik de map naar mijn programma's heb gekopieerd volgens de instructies, en als ik hem dan opstart dan start hij niet op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 13:52 
 
Hardtraxx Addict

Hm ik heb hem gedownload via deze link:

http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl

Toen op
Citaat:
Download Audacity 2.0.0
for Mac OS X 10.4 or later


geklikt en toen ging hij downloaden, toen hij klaar was gewoon de audacity blabla .dmg geopent , en de map Audacity naar me bureaublad gesleept,gestart.. en toen deed hij het.

Ik gebruik trouwens wel Lion..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 17:00 
 
Hardtraxx Elite

Joeyvg schreef:
Hm ik heb hem gedownload via deze link:

http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl

Toen op
Citaat:
Download Audacity 2.0.0
for Mac OS X 10.4 or later


geklikt en toen ging hij downloaden, toen hij klaar was gewoon de audacity blabla .dmg geopent , en de map Audacity naar me bureaublad gesleept,gestart.. en toen deed hij het.

Ik gebruik trouwens wel Lion..


ook allemaal gedaan maar hij doet niks..
niemand dus een alternatief? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 14:53 
 
Hardtraxx Newbie

@Cruelty, waar heb je die vocal pack dan vandaan? ben nieuwsgierig nml;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 17:00 
 
Hardtraxx Newbie

Ook een goede site voor vocals: http://soundjax.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:58 
 
Hardtraxxer

Ik heb ook heel vaak eigen vocals opgenomen, met Cubase kan je die echt heel makkelijk omlaag pitchen zonder dat je de waveform stretcht, kleine vocoder eroverheen en je hebt je instant headhunterz-voice over geluid :)
tenminste bij mij werkt dat zo, nou heb ik van mezelf ook wel een vrij zware stem en dat helpt ook wel vaak in lulverhaaltjes, het enige probleem waar ik met mn eigen stem tegen aan loop is dat er zooooveeeel bas in zit dat t alles wegdrukt, maar das heel makkelijk weg te EQ-en

En voor de rest vind ik het heerlijk om cheesy stukjes tekst uit films/documentaires/series te halen, laatst zelfs een reclame gezien met een té vette tekst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boelie-beatz schreef:
Ik heb ook heel vaak eigen vocals opgenomen, met Cubase kan je die echt heel makkelijk omlaag pitchen zonder dat je de waveform stretcht, kleine vocoder eroverheen en je hebt je instant headhunterz-voice over geluid :)


Welke vocoder gebruik je daarvoor?
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner