Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 19:44 
 
Hardtraxx Newbie

Hoi iedereen,

naast m'n studie en sport wil ik graag een beetje beginnen met producen, niet om 'door te breken' of weet ik veel, maar gewoon als ontspanning en voor de leuk, heel vaak hoor ik een track en dan denk ik, als je dat nou zus of zo had gedaan dan was die zoveel vetter haha xd

Maar nu zie ik door de bomen het bos werkelijk niet meer, er is ook nergens een soort beginners handleiding. `Dus had ik een aantal vragen.
- Kan je produceren met alleen een PC (dus geen andere apperatuur)
- Ik heb FL studio gekocht, heb ik daarnaast nog andere programma's of downloads nodig?
- Is er ergens een lijstje over welke dingen je allemaal moet beschikken? (programma's, plug-ins, apperatuur) indien nodig?

Ik wil trouwens in principe meteen met hardstyle aan de slag, je ziet wel veel info over house etc maar ik denk dat je voor hardstyle toch andere plugins enzo nodig hebt als je die moet hebben.

Misschien een beetje lui, maar ik wil wel meteen met de goede programma's en spullen beginnen.

Eventueel als er iemand is met redelijke ervaring die me een keer een uurtje wilt helpen heb ik daar ook wel een vergoeding voor over.

Alvast bedankt, groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 20:17 
 
Hardtraxxer

xicow schreef:
Hoi iedereen,

naast m'n studie en sport wil ik graag een beetje beginnen met producen, niet om 'door te breken' of weet ik veel, maar gewoon als ontspanning en voor de leuk, heel vaak hoor ik een track en dan denk ik, als je dat nou zus of zo had gedaan dan was die zoveel vetter haha xd

Maar nu zie ik door de bomen het bos werkelijk niet meer, er is ook nergens een soort beginners handleiding. `Dus had ik een aantal vragen.
- Kan je produceren met alleen een PC (dus geen andere apperatuur)
- Ik heb FL studio gekocht, heb ik daarnaast nog andere programma's of downloads nodig?
- Is er ergens een lijstje over welke dingen je allemaal moet beschikken? (programma's, plug-ins, apperatuur) indien nodig?

Ik wil trouwens in principe meteen met hardstyle aan de slag, je ziet wel veel info over house etc maar ik denk dat je voor hardstyle toch andere plugins enzo nodig hebt als je die moet hebben.

Misschien een beetje lui, maar ik wil wel meteen met de goede programma's en spullen beginnen.

Eventueel als er iemand is met redelijke ervaring die me een keer een uurtje wilt helpen heb ik daar ook wel een vergoeding voor over.

Alvast bedankt, groetjes.


Als je skype hebt wil ik je eventueel wel helpen. En imo is die vergoeding niet nodig, wil graag helpen om het leukste wat er is te delen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 22:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik wil je ook heel graag helpen!

Vooral met het maken van een kick, wat je echt serieus nodig hebt; zonder een kick kan je niks!
(Tenminste, je kan een ripped gebruiken maar dan krijg je gezeik en een slechte reputatie)

Ik hoef ook geen vergoeding hoor, weet nog wel hoe moeilijk het was om te beginnen en het is fijn als iemand je kan helpen.
Heb ook nog wel een aantal trucjes die echt niet kunnen missen en dingen die je écht NIET moet doen.

Mijn skype is NavionDJ, dus voeg me maar toe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 16:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/producers-corner/fruity-loops-het-programma-t2585.html

Voor al je vragen over FL
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner