Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 19:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Early Hours Radio Show
Afbeelding
Zoals jullie wellicht wel weten zijn _DP_ en ik http://www.early-hardstyle.com begonnen met als doel de early hardstyle scene meer onder de aandacht te brengen. Nu zijn wij de laatste tijd bezig geweest met het opzetten van een wekelijkse radioshow met twee uur lang nonstop early hardstyle, om aan de ene kant de nieuwe generatie kennis te laten maken met early en aan de andere kant de early liefhebbers een groot plezier te doen met wekelijks nieuwe early setjes. We besteden dus zowel aandacht aan de echte klassiekers alswel de onbekendere platen. Hiervoor hebben wij een aantal kwalitatief erg goede dj's weten te regelen, die voor ons op reguliere basis setjes willen aanleveren.

DP: Iedereen op dit forum kent hem denk ik wel, hij is al lang actief op hardtraxx en is momenteel een resident van Hardstation.FM Hij staat bekend om zijn diverse tracklists en zijn bijzondere en naadloze mixwerk. Zijn laatste set is hier te vinden.
Crysonic: Deze DJ is ook actief op hardtraxx. De meeste mensen zullen hem kennen van de Gearbox Radioshow die hij samen met Desudo hoste. Hij staat bekend om zijn snelle mixwerk en draait soms wel drie platen tegelijkertijd. Zijn liefde voor early hardstyle blijkt wel uit zijn Early Mornings Sessions.
Silvio Aquila: Hij stond in de lineup van Hardstations concept voor het Drop-Your-Area contest, waarmee ze met o.a. Insomnia en GHF de finale hebben gehaald. Hij is een vaste waarde voor hardstation en maakt tijdens zijn sessies een trip door de tijd. en is verantwoordelijk voor ROW#6
Ruff J: Ruff J is bekend van zijn optredens in de 2dangerous show op FearFM, waarbij hij onder andere met Dizzorder en Dozer draaide. Ook heeft hij back to back gemixed met DJ Thera in de Screamer HS meets Theracords set.
DJ Schizo: Deze man is bekend van zijn geweldige early setjes, zo heeft hij onlangs een 5,5 half urige set opgenomen met nonstop early hardstyle. Verder is hij verantwoordelijk voor zijn Audio Creative Power, Early Harder Styles en MeMyselfAndI setjes.

Daarnaast worden er zowel bekende als onbekendere dj's uitgenodigd om de show te versterken met nog meer diversiteit. De Early Hours show is iedere zondag te beluisteren tussen 18:00 en 20:00 op http://www.hardstation.fm. De DJ's zullen elkaar afwisselen waarbij Crysonic, DP en RuffJ eens in de drie weken draaien en DJ Schizo en Silvio Aquila eens in de vier weken, waardoor iedere show weer anders is.


We beginnen deze zondag met een Kick Off Special waarin maar liefst zeven uur lang nonstop early hardstyle te horen is. We beginnen om 1 uur 's middags en eindigen om 8 uur.
13:00-14:00 RuffJ
14:00-15:00 Silvio Aquila
15:00-16:00 Hardman
16:00-17:00 DP
17:00-18:00 K-cin
18:00-19:00 Crysonic
19:00-20:00 DJ Schizo

Dus don't forget to tune in (elke) zondag op http://www.hardstation.fm

ps. Ik wil alle residents, invites, mc thera xd, DP (voor de intro/teaser), Crysonic(voor het regelen van de invites) bedanken, want zonder hen was dit niet mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel relax af en toe zo'n early setje! Top dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er erg goed uit! Jammer dat ik zondag naar Ajax ga, maar die setjes ga ik nog wel luisteren! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga zeker luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze setjes gaan me zeker helpen me meer te verdiepen, zondag zal ik er zeker bij zijn :). Komen de setjes naderhand ook nog online?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed initiatief.

Zal weinig live luisteren! Maar setjes check ik vaak wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:15 
 
Artiest

ben geen early fan, maar wel grappig idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Chill. Is dit echt alleen early of ook gewoon 'nieuwe' hardstyle met reversed bass en andere early elementen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

A.s. zondag zijn t voornamelijk oude platen, maar er komen in de toekomst ook mixen waar de nieuwe early aan bod komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:09 
 
Donateur

nice dit!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 23:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga ook zeker luisteren :D Chill uitbraken van Fusion! Dik respect voor dit initiatief! Goed bezig! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 00:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dik, lekker chillen die zondag met relaxte early-beats!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 00:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

super vet dit :)

jammer dat ik op zondag om 16:00 feest heb maar zal van af 13:00 zeker luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 12:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

We beginnen over 5 minuten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo ik luister mee. Komen de tracklists/setjes naderhand online? Dan weet ik tenminste de namen van de tracks die eruit sprongen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuned in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Tuned in :thumbup:

+ 1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is geen early nee, foutje van HS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 13:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja de setjes komen online, maar op een of andere manier heeft hardstation de set van showtek ingestart. Bereid je alles tot in de puntjes voor, gebeurt er dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

druk bezig alles recht te zetten? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 13:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik kan alleen de setjes uploaden naar een ftp, de rest doet hardstation, ik probeer ze te bereiken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hopen dat het lukt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeone schreef:
druk bezig alles recht te zetten? :oh:


Ik denk niet dat ze de set van Showtek zo meteen kunnen afkappen omdat ze werken met volle uren en dan heel 't schema niet meer klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ingetuned...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 14:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

We hebben besloten dat de special vandaag niet meer doorgaat, omdat er geen uitloopmogelijkheden zijn en er nu al minstens twee sets geskipt zijn. Excuses voor het ongemak. Ik zal nu proberen te regelen met hardstation om de show aankomende zondag uitgezonden te krijgen.

Nogmaals voor de mensen die nog intunen: er is iets misgegaan met het instarten van de sets, de sets die dus gedraaid worden zijn niet onze sets.
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows