Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Track of the Month 2011#Mei
Toneshifterz & Bioweapon - Dead Of The Night 24%  24%  [ 39 ]
Wildstylez - Huh? 12%  12%  [ 20 ]
Noisecontrollers - Give It Up 2%  2%  [ 4 ]
Catatonic Overload - Peace Of Mind 4%  4%  [ 7 ]
Wildstylez - Back 2 Basics (DIGI006) 14%  14%  [ 23 ]
Zatox & Ran-D - Indoctrination 7%  7%  [ 12 ]
Donkey Rollers - Harstyle Rockers (Catatonic Overload Remix) 7%  7%  [ 12 ]
D-Block & S-te-fan ft. Zatox – Madhouse 5%  5%  [ 8 ]
Wavolizer – Done 22%  22%  [ 36 ]
Totaal aantal stemmen : 161
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind het jammer dat Done wint. Niet zozeer omdat DOTN verliest, maar gewoon omdat ik Done thuis eigenlijk geen ene drol aan vind, oke live is ie vet bij een hoog bpm, maar de meeste muziek luister je toch thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 08:28 
 
Artiest

Pommer schreef:
Vind het jammer dat Done wint. Niet zozeer omdat DOTN verliest, maar gewoon omdat ik Done thuis eigenlijk geen ene drol aan vind, oke live is ie vet bij een hoog bpm, maar de meeste muziek luister je toch thuis


Agh ja, you can't have it all.
Ik vind het persoonlijk ook een slechte track, maar the majority has spoken! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vind het jammer dat Done wint. Niet zozeer omdat DOTN verliest, maar gewoon omdat ik Done thuis eigenlijk geen ene drol aan vind, oke live is ie vet bij een hoog bpm, maar de meeste muziek luister je toch thuis

Hij klinkt bij mij thuis vetter dan live ^^
Het is creatiever, energieker, vernieuwender, diverser dan DOTN
Qua sfeer neerzetten is DOTN misschien iets beter, maar ik vind de sfeer die in Done wordt neergezet vetter.
En als ik moet kiezen tussen het gekraak met een beetje punch van DOTN en de harde diepe kicks van Done, dan is die keus snel gemaakt.

Dan is het enige waar DOTN nog voor mij nog op kan scoren is complexiteit en de melodie. En dat zijn voor mij beide dingen waar ik geen fuck om geef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 21:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Done is veel complexer dan DOTN hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Done is 1 lange break. Nergens beukt het nummer door, verschrikkelijk irritant die breakbeat. Tering slecht nummer. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 11:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Done is 1 lange break. Nergens beukt het nummer door, verschrikkelijk irritant die breakbeat. Tering slecht nummer. :thumbdown:


Ik vraag me ook af waar die 34 stemmen vandaan komen, ik snap dat sommigen deze track vet vinden, maar ik heb het gevoel dat er behoorlijk wat mensen maar gewoon meelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Done is 1 lange break. Nergens beukt het nummer door, verschrikkelijk irritant die breakbeat. Tering slecht nummer. :thumbdown:

Ik vind juist dat het hele nummer aan een stuk doorbeukt, die kicks gaan echt door merg en been.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:12 
 
Artiest

Pommer schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Done is 1 lange break. Nergens beukt het nummer door, verschrikkelijk irritant die breakbeat. Tering slecht nummer. :thumbdown:


Ik vraag me ook af waar die 34 stemmen vandaan komen, ik snap dat sommigen deze track vet vinden, maar ik heb het gevoel dat er behoorlijk wat mensen maar gewoon meelopen


Die zijn er aan beide kanten wel, maar de druk van Theracords op de rest van hardtraxx is wel wat groter denk ik. Niet dat het label daar wat aan kan doen overigens :lol:
Vind het overigens ook gewoon een van de slechtere platen dit jaar. Als HHZ dit doet, met minder distortion zou het de grond in getrapt worden denk ik, maar de meerderheid hier vindt het blijkbaar tof. Zolang het niet de beste van het jaar gaat worden vind ik alles best :lol:
Je kunt hier toch imo ook gewoon niet op los gaan behalve als je last hebt van een epileptische aanval wellicht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan moeten heel veel mensen zich bij deze gaan laten nakijken.
Mja, we weten wie het zegt, de man die zelf wel helemaal los zou gaan op Alternate Reality xd Maar het niet doet, omdat ie nooit een feestje bezoekt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 22:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Net alsof headhunterz ooit zo'n plaat zal maken. xd
Wij gaan toch ook niet lopen zeuren dat DOTN stemmen krijgt omdat het een Fusion release is. En Fusion het populairste label is hier op hardtraxx? Ik vind dat wel zo zielig :surrender: Ik snap sowieso niet dat DOTN strijdt om de eerste plek, had veel eerder huh? daar verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 11:41 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Dan moeten heel veel mensen zich bij deze gaan laten nakijken.
Mja, we weten wie het zegt, de man die zelf wel helemaal los zou gaan op Alternate Reality xd Maar het niet doet, omdat ie nooit een feestje bezoekt...


Wat wil je daar überhaupt mee zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Net alsof headhunterz ooit zo'n plaat zal maken. xd
Wij gaan toch ook niet lopen zeuren dat DOTN stemmen krijgt omdat het een Fusion release is. En Fusion het populairste label is hier op hardtraxx? Ik vind dat wel zo zielig :surrender: Ik snap sowieso niet dat DOTN strijdt om de eerste plek, had veel eerder huh? daar verwacht.

Idd, Huh, B2B, Indoctrination en eigenlijk ook madhouse zijn stuk voor stuk goeie tracks maar zijn in deze verkiezing redelijk ondergewaardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Laten we het houden op alleen Huh?! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei 34 om 34, wel spannend.

Ik denk dan toch dat DotN wint, aangezien Done eerst flink voorstond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze maand verdient eigenlijk een gelijkspel tussen de nummer 1 & 2.
Kan het zo zijn dat beide tracks gewoon doorgaan naar de Track of the Year?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Kan het zo zijn dat beide tracks gewoon doorgaan naar de Track of the Year?

Dat kan ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Daveytl schreef:
Kan het zo zijn dat beide tracks gewoon doorgaan naar de Track of the Year?

Dat kan ja :)

Dat zou ik in deze week gepast vinden ;)
Beide tracks zijn namelijk steengoed, en zou erg jammer zijn als 1 van de 2 het aflegt :(

Wanneer gaat deze dicht en komt Track of the Month #Juni ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dat zou ik in deze week gepast vinden ;)
Beide tracks zijn namelijk steengoed, en zou erg jammer zijn als 1 van de 2 het aflegt :(
Wanneer gaat deze dicht en komt Track of the Month #Juni ?

Morgen samen met #27. Ik weet niet wanneer ik ze dicht gooi, die van maart en april staan ook nog altijd open (die gooi ik nu dus even dicht) dus het zou oneerlijk zijn om deze dan vroeger te sluiten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind dat je ook gewoon een datum in moet stellen, zo heb jij namelijk invloed op welke tracks er door gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind dat je ook gewoon een datum in moet stellen, zo heb jij namelijk invloed op welke tracks er door gaan ;)

Precies. Kan niet de bedoeling zijn. De tracks van de week hebben ook een deadline.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach Done staat nu toch voor ^^ ik zat te kiezen tussen Huh of Done. Maar voor Done gekozen omdat ik DOTN niet aan kan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:58 
 
Artiest

Kepro schreef:
Ach Done staat nu toch voor ^^ ik zat te kiezen tussen Huh of Done. Maar voor Done gekozen omdat ik DOTN niet aan kan horen.


Dit is dus ongelooflijk he... jij stemt voor de een alleen zodat de ander niet wint, terwijl je Huh? misschien wel veel toffer vindt. Super triest dit gewoon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij zat toch te twijfelen tussen beide, dan lijkt me het sterk dat hij huh? veel toffer vind -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moest ook nog stemmen :$ mijn stem gaat naar : death of the night. Geniet hier toch altijd van als deze voorbij komt, voor mij dus de reden om er op te stemmen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Moest ook nog stemmen :$ mijn stem gaat naar : death of the night. Geniet hier toch altijd van als deze voorbij komt, voor mij dus de reden om er op te stemmen !
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle