Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3

Track of the Week 2011 #30
Poll eindigt op 08 aug 2011 21:34
E-Force - Brutality 18%  18%  [ 25 ]
Gunz For Hire (Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance 23%  23%  [ 31 ]
Pulserz - Hopeful 0%  0%  [ 0 ]
Pulserz - Rainfalls 0%  0%  [ 0 ]
Pulserz - Butterfly effect 1%  1%  [ 1 ]
Pulserz - Regret 0%  0%  [ 0 ]
Stereotuners - House Dog 18%  18%  [ 25 ]
Stereotuners - Bass Control 1%  1%  [ 2 ]
Stereotuners - Dangerous Beast 0%  0%  [ 0 ]
Zany & DV8 - World On Fire 32%  32%  [ 44 ]
Second Identity - Modified 4%  4%  [ 6 ]
Second Identity - The Reason (Ft. MC Chucky) 1%  1%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 136
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Jolle schreef:
Eigenlijk niet zoveel boeiends, behalve World on Fire. Ik snap trouwens echt niet hoe je Gangsters dont Dance vet kan vinden, wat een kutvocals en lelijke kicks xd Alleen de midintro is vet.

Pitchkicks staat hier sinds een tijdje echt gelijk aan kutmuziek. Wat een onzin, de hedendaagse sound heeft juist veel te danken aan pitchkicks. En in GDD zijn ze ook gewoon vet. Misschien is die aller hoogste op het laatst in de 2e climax net iets te veel van het goede maar verder klinken de pitchkicks gewoon goed, ze behouden hun kracht. En wat is het toch heerlijk om als de pitchkick erin komt VOLGAS met je vuisten in de lucht te boxen :D


Ik vind de kick ook lelijk als hij niet gepitcht is, pitchkicks maken mij niet zoveel uit. In Put it On vind ik de pitchkicks bijvoorbeeld wel mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Weer geen stem van mij deze week, zit helaas weer geen track tussen die mij weet te bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
wie stemt er nou weer op world on fire. wat een grafplaat. GDD is zeker de baas deze week. Maarja daar stemt niemand op want na showtek, hhz, psyko punkz en zatox is ran-d de volgende die nu taboe is hier.

GDD is de bassboom van Ran-D & Adaro


Klopt. Behalve dat GDD wel vet is en Bass Boom niet. GDD wordt alleen maar afgekraakt omdat het een mainstream track is van een overwegend Raw-artiest. Als mainstreamplaat vind ik hem ijzersterk.


met jou kan ik praten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Pitchkicks hebben bijna nooit kracht. Maakt niet uit op welke hoogte. Door de lange tails is de kracht van de kick verspreid over de hele kick, waardoor er niet echt sprake is van een piek, en juist die piek zorgt voor de kracht. De piek in pitchkicks is vaak niets meer dan een punch die klinkt als een tokje. Enige wat pitchkicks wel hebben zijn veel bass, gezien de tails langer zijn en als je vind dat hoe meer bass er in de kick zit, dat dan de kick harder is, ja dan blijft het langs elkaar heenpraten.

Daarnaast zijn kicks die de hoogte in gaan voor mij al snel niet meer om aan te horen. Jullie hebben het altijd over harmonieus, maar bij lage frequenties klinkt het al gauw alsof je met hele octaven omhoog gaat, terwijl de melodie dat niet doet.

Deze discussie hebben we denk ik al 100x gevoerd en we gaan er nooit uitkomen vrees ik. Ik vind die diepe plofkicks totaal niet hard en jij en o.a. Piaaa vinden dat juist hard. Ik ben het wel met je eens dat de kick een goeie punch moet hebben, daarom vind ik E-Force kicks ook niet mooi terwijl die ook een lange tail hebben. Maar Ran-D kicks klappen er gewoon op en ik vind ze niet super hard maar wel gewoon lekker. Verder vind ik persoonlijk pitchkicks gewoon echt vet, mits ze niet té hoog gaan en hun warme sound behouden in de hoge tonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 08:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind Ran-D kicks en E-Force kicks echt amper verschillen :P
Geef mij maar gewoon kicks zoals de machine maakt, pitchen niet en hebben een lange tail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duurt weer lekker lang voor een nieuwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
Duurt weer lekker lang voor een nieuwe.

Ga er na het eten mee beginnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Roebén schreef:
Duurt weer lekker lang voor een nieuwe.

Ga er na het eten mee beginnen :)

Woehoew, ik doe dit gewoon graag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

ToTM komt na mijn studie, zaterdagmiddag dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 15:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
ToTM komt na mijn studie, zaterdagmiddag dus :D

Je bedoelde zeker volgende week zaterdag? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Je bedoelde zeker volgende week zaterdag? :P

Niet echt! :P
Was de bedoeling voor afgelopen zaterdag, maar had dinsdag een zwaar tentamen dus heb ik 3 dagen van s'morgens tot s'avonds geleerd. Gisteren lag ik de ganse dag op de zetel van de vermoeidheid! :D
Komt morgen samen met Totw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Pommer schreef:
Je bedoelde zeker volgende week zaterdag? :P

Niet echt! :P
Was de bedoeling voor afgelopen zaterdag, maar had dinsdag een zwaar tentamen dus heb ik 3 dagen van s'morgens tot s'avonds geleerd. Gisteren lag ik de ganse dag op de zetel van de vermoeidheid! :D
Komt morgen samen met Totw :)


:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Pommer schreef:
Je bedoelde zeker volgende week zaterdag? :P

Niet echt! :P
Was de bedoeling voor afgelopen zaterdag, maar had dinsdag een zwaar tentamen dus heb ik 3 dagen van s'morgens tot s'avonds geleerd. Gisteren lag ik de ganse dag op de zetel van de vermoeidheid! :D
Komt morgen samen met Totw :)


Je kan maar beter geen indicaties meer neerzetten want je bent ze nog geen 1 keer nagekomen geloof ik. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Komt eraan meneer Dakpan! :D
Is ook zo omdat ik het retedruk heb tot 7 september en ik geef mijn diploma iets meer voorrang .. ;)
Maar je hebt wel gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Komt eraan meneer Dakpan! :D
Is ook zo omdat ik het retedruk heb tot 7 september en ik geef mijn diploma iets meer voorrang .. ;)
Maar je hebt wel gelijk.


Zou je tot gek verklaren als je je diploma geen voorrang zou geven.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle