Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3

Track of the Week 2012#13
Poll eindigt op 09 apr 2012 23:31
The R3belz -A State Of Mind 42%  42%  [ 61 ]
The R3belz -Skynet 21%  21%  [ 31 ]
Scott Ferrell - Shrill 0%  0%  [ 0 ]
Scott Ferrell - Expansion 0%  0%  [ 0 ]
Edu Fernandez & Alex Trackone - My Lovin' (Francesco Zeta Remix) 0%  0%  [ 0 ]
Edu Fernandez & Alex Trackone - My Lovin' (Jajox Remix) 1%  1%  [ 1 ]
Edu Fernandez & Alex Trackone - My Lovin' (Black Force Remix) 0%  0%  [ 0 ]
Edu Fernandez & Alex Trackone - My Lovin' 0%  0%  [ 0 ]
Legacy - The Art of War 0%  0%  [ 0 ]
Legacy - Scared 0%  0%  [ 0 ]
Legacy - Change the World 0%  0%  [ 0 ]
DJ Desnar - Curiosity 4%  4%  [ 6 ]
DJ Desnar - Free 1%  1%  [ 1 ]
Paul² ft. Yuna-x - Music Playing In Our Hearts (Paulistos Mix) 0%  0%  [ 0 ]
Paul² ft. Yuna-x - Music Playing In Our Hearts (Anderson T Mix) 0%  0%  [ 0 ]
Francesco Zeta - Unmistakable 1%  1%  [ 1 ]
Francesco Zeta - Oh 3%  3%  [ 4 ]
Francesco Zeta & Sincera Lady - Dirty Play 1%  1%  [ 1 ]
Francesco Zeta - Atlantis 1%  1%  [ 2 ]
Freakin' Voices - Embrace The Shadows 1%  1%  [ 1 ]
Tatanka - AKT 25%  25%  [ 37 ]
Totaal aantal stemmen : 146
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Komt vanzelf jongens ^^

Oke duurt wel beetje lang nu, what's up? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit duurt idd wel erg lang. Niks tegen BrT, maar laat het dan aan iemand anders over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het uiteindelijk ook niet eerlijk t.o.v. de andere weken. Sommigen weken zijn vrijwel direct geplaatst en daar is gelijk op gestemd. Nu moet je straks gaan stemmen op tracks van 2 maanden geleden waarbij de uitslag anders uit kan vallen dan wanneer het direct geplaats worden, aangezien sommigen tracks misschien toch snel zijn gaan vervelen of dat je bepaalde tracks na een tijd toch kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 17:14 
 
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Vind het uiteindelijk ook niet eerlijk t.o.v. de andere weken. Sommigen weken zijn vrijwel direct geplaatst en daar is gelijk op gestemd. Nu moet je straks gaan stemmen op tracks van 2 maanden geleden waarbij de uitslag anders uit kan vallen dan wanneer het direct geplaats worden, aangezien sommigen tracks misschien toch snel zijn gaan vervelen of dat je bepaalde tracks na een tijd toch kan waarderen.


Dit. En als de originele maker niet in een keer nu 4 weken kan maken, doe er dan 1? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dit duurt idd wel erg lang. Niks tegen BrT, maar laat het dan aan iemand anders over ;)
bRt_ schreef:
Lyst schreef:
Als je ook even leest wat ik zei, scheelt dat een hoop werk in de toekomst :P

Dat stond er net nog niet toen ik poste :P
En nee, het is niet persee nodig.

Tja, ik heb amper tijd. Ik ben continnue bezig met projecten. Heb zelfs amper tijd om iets te gaan doen..
De keren dat ik even op HT zit, spendeer ik aan 2a3 releases en dan ben ik er weer vanaf. Moet vanavond alweer een nachtje door voor een project met een deadline op de 14é.
Schakelen richting een masterjaar! Tijdrovend, haha!
Verder! Ik hou NIEMAND tegen om er zelf mee aan de slag te gaan! Zoals ik al in de bovenstaande quote zei.

Rawbin schreef:
Vind het uiteindelijk ook niet eerlijk t.o.v. de andere weken. Sommigen weken zijn vrijwel direct geplaatst en daar is gelijk op gestemd. Nu moet je straks gaan stemmen op tracks van 2 maanden geleden waarbij de uitslag anders uit kan vallen dan wanneer het direct geplaats worden, aangezien sommigen tracks misschien toch snel zijn gaan vervelen of dat je bepaalde tracks na een tijd toch kan waarderen.

Dat geeft in mijn ogen toch aan dat die tracks niet goed genoegd waren voor een stem ;)
Overigens, als dat je reden is verveelt hij toch even snel als dat je er direct op stemt of erna pas? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik maak straks wel even vrij voor een weekje of 2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Ik maak straks wel even vrij voor een weekje of 2 :)


Ik mag voorlopig helemaal niks doen, dus als ik ergens de zin vandaan trek, zal ik proberen om een aantal weken op rij neer te zetten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik eenmaal dat overzicht heb is het gewoon kopiëren en plakken haha. Zal zien hoever ik zo geraak. Ben momenteel bezig met dat overzicht te updaten. Nog 7 hs.com pagina's te gaan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Als ik eenmaal dat overzicht heb is het gewoon kopiëren en plakken haha. Zal zien hoever ik zo geraak. Ben momenteel bezig met dat overzicht te updaten. Nog 7 hs.com pagina's te gaan! :thumbup:

Komen tracks als stash er dan wel bij te staan? aangezien die officieel alleen op juno is gereleased volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Komen tracks als stash er dan wel bij te staan? aangezien die officieel alleen op juno is gereleased volgens mij

Dat zijn fulls van de Loudness CD toch? Weet niet als ze apart op hs.com staan.. Als ik daar ook nog rekening mee moet houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
tommetjeuh schreef:
Komen tracks als stash er dan wel bij te staan? aangezien die officieel alleen op juno is gereleased volgens mij

Dat zijn fulls van de Loudness CD toch? Weet niet als ze apart op hs.com staan.. Als ik daar ook nog rekening mee moet houden :P

Tja stash is toch echt een officiele release, hoort er bij he! :P
hardstyle-releases/dj-thera-stash-t25329.html Hier info met cat-id enzo.. moet er wel op kunnen stemmen natuurlijk! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Dat kan ja, maar dat heb ik nog nooit gedaan! :P
Dan moet de Acid Nightmare remix er ook nog bij, en al die andere promows etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi zo, overzicht heeft een update gekregen!
Morgen staan ze allemaal online! :D
Nu tukken .. :yawn:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle