Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4

Track of the year #2017
Poll eindigt op 04 feb 2018 17:40
Phuture Noize - Walls Crashin' Down 1%  1%  [ 2 ]
B-Front - Deepest Wave (Official Hard Bass 2017 Anthem) 0%  0%  [ 0 ]
Phuture Noize - The Temple 6%  6%  [ 13 ]
Sub Zero Project - The Project 2%  2%  [ 4 ]
Sound Rush ft. Eurielle - Back To The Roots 1%  1%  [ 2 ]
Frequencerz & Bass Chaserz - Renegades 2%  2%  [ 4 ]
MYST - Before You Go 13%  13%  [ 28 ]
B-Front & Warface - Pandemonium 0%  0%  [ 1 ]
Donkey Rollers - What We Are 17%  17%  [ 37 ]
Phuture Noize - Chaos & Order 17%  17%  [ 38 ]
Blademasterz - Golden Era 2%  2%  [ 4 ]
D-Block & S-te-Fan - Angels & Demons 1%  1%  [ 3 ]
Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle 10%  10%  [ 22 ]
MYST - Never Look Back 5%  5%  [ 11 ]
D-Block & S-te-Fan - Antidote 0%  0%  [ 1 ]
Noisecontrollers & Bass Modulators - This Is Eternity 1%  1%  [ 2 ]
Blademasterz - Still Here 0%  0%  [ 0 ]
Headhunterz - Destiny 4%  4%  [ 9 ]
Clockartz - Delirium 1%  1%  [ 2 ]
Prefix & Density - Hellfire 0%  0%  [ 1 ]
MYST - Fire And Ice 3%  3%  [ 6 ]
Project One - Luminosity 5%  5%  [ 11 ]
Phuture Noize - The Aftershock 4%  4%  [ 9 ]
Noisecontrollers - You Know I Like It 2%  2%  [ 5 ]
B-Front & Hard Driver - One By One 1%  1%  [ 3 ]
B-Front - Eternal Voice 1%  1%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 221
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 10:40 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo

Ik mis in dit rijtje eigenlijk Ran-D - Zombie

dus heb ik maar voor de volgende gekozen:
Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle
Frequencerz & Bass Chaserz – Renegades
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Van Chaos & Order zal je wel meer horen in de toekomst denk ik, PN kan nog wel zo'n plaat maken waar What We Are op zichzelf in de laatste jaren en de komende jaren waarschijnlijk een unieke plaat is/zal worden. Daarom verdient hij naar mijn mening de TOTY.

Dit is denk ik nog wel de meest accurate beschrijving van waarom What We Are (eigenlijk) de TOTY zou moeten worden. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

What We Are & Before You Go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 01:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Broken Balance schreef:
Van Chaos & Order zal je wel meer horen in de toekomst denk ik, PN kan nog wel zo'n plaat maken waar What We Are op zichzelf in de laatste jaren en de komende jaren waarschijnlijk een unieke plaat is/zal worden. Daarom verdient hij naar mijn mening de TOTY.

Dit is denk ik nog wel de meest accurate beschrijving van waarom What We Are (eigenlijk) de TOTY zou moeten worden. :yes:

Eens.

Ik vind Chaos & Order ook een geweldige plaat, maar niet zo uniek als What We Are. Over 5 jaar zien we die denk ik meer als een klassieker dan Chaos & Order.

Luxeproblemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 03:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij doet Chaos & Order het heel goed omdat dit altijd de laatste plaat was in setjes van PN en dat piano stukje veel mensen kippenvel gaf. Mooie herinneringen zeg maar. Persoonlijk vind ik What We Are net iets beter omdat die gated kicks zo verdomd lekker zijn. Chaos & Order verdient het voor mij ook wel hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen op What We Are gestemd (omdat track of the year, en niet tracks of the year). Mis wel EVP in dit lijstje :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 01:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag kwam in m'n auto deze nog langs:
B-Front & ANDY SVGE - Beat The Darkness (Radio Edit)

dat vind ik nou een TOTY.
Als dan toch een soort van Raw plaat moet winnen. dan deze :)
Maar die staat dan niet eens in de lijst.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lastig. Twijfel tussen What We Are, You Know I Like It, The Temple, The Project en The Spirit of Hardstyle.

Daaronder ook een hoop tracks die erg goed zijn. Overall best een prima jaar en kan me in de meeste platen ook wel vinden als hoogtepuntjes voor dit jaar :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What We Are.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 13:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zoals elk jaar ging het duidelijk weer om twee tracks die kans maakten om de TOTY-award te winnen, What We Are en Chaos & Order.

We kunnen wel stellen dat het afgelopen jaar dé doorbraak van Phuture Noize was. Zijn album viel hier op Hardtraxx bij veel leden enorm in de smaak en ook werden steeds meer tracks van hem door andere artiesten gedraaid. Met suprise act op Qlimax wellicht zijn absolute hoogtepunt, maar dat is aan de man zelf om te bepalen natuurlijk. Dit jaar met vier nummers in de TOTY poll, met als uitblinker Choas & Order.

Donkey Rollers kennen we natuurlijk al veel langer. Hun eerste optreden was, volgens Partyflock, Defqon.1 in 2003. in 2017 hebben zij een nieuw album gereleased met een aantal nieuwe tracks maar ook veel oude platen geremixt door andere artiesten. Reacties liepen enorm uiteen op het complete album maar één plaat viel enorm in de smaak door de oude sound, namelijk What We Are!

Elk jaar weer is het een close call tussen de winnaar en de tweede plaats, maar dit jaar is toch wel héél close. Met één stem meer dan What We Are wint Chaos & Order dit jaar de TOTY award! Vorig jaar nog de award gewonnen met B-Front (Paradox), maar dit jaar is het een solo plaat. Phuture Noize, van harte met deze prijs :) Hopen dat het komende album weer zo goed is!

Al met al is 2017 een jaar geweest waarin de lijn van 2016 werd doorgezet qua producties en er nog meer goede platen zijn uitgekomen. Laten we met z'n allen kijken naar wat 2018 ons heeft te bieden! De complete uitslag staat in de openingspost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben toch best verrast met deze winnaar. Ik denk dat ik die hele hype rondom Choas & Order dan gemist heb ofzo :P. Waar ik What We Are om de haverklap overal op het forum genoemd heb zien worden is me dat bij Choas & Order totaal ontgaan. Zodoende komt deze TOTY voor mij best wel als een verrassing.

Ander dingetje dat me nog opvalt is dat alle 4 de B-Front tracks die er in staan op 1,1, 0 en 0 procent staan. Had ik met zijn populariteit hier toch ook niet verwacht haha.

Moge 2018 een net zo mooi jaar worden qua releases als 2017 :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 15:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beide sterke platen, al uitgelegd waarom ik vind dat What We Are het meer verdient maar het is niet dat Chaos & Order onverdiend op 1 staat. Dat de uitslag zo dicht bij elkaar ligt getuigt wel dat beide platen eigenlijk deze titel wel hadden verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ander dingetje dat me nog opvalt is dat alle 4 de B-Front tracks die er in staan op 1,1, 0 en 0 procent staan. Had ik met zijn populariteit hier toch ook niet verwacht haha.

Op het forum is EVP meer de favoriet, maar die had niet genoeg stemmen om te winnen bij Track of the Month (Waar What We Are en Chaos And Order wonnen)
track-of-the-year-hardstyle/track-of-the-week-2017-19-t59503.html
track-of-the-year-hardstyle/track-of-the-month-2017-mei-t59802.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En daar had What We Are dubbel zoveel stemmen als C&O xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 optie pp en veel gingen voor EVP, Beat The Darkness en de andere DR platen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
En daar had What We Are dubbel zoveel stemmen als C&O xd

Scheelt denk ik wel dat je 2 tracks mag selecteren natuurlijk. Nu wil ik niet doen alsof C&O bij veel mensen die gestemd hebben op een tweede plek stond, maar het verschil in stand bij de TOTM poll is toch wel enigszins tekenend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Svbtwee schreef:
Ander dingetje dat me nog opvalt is dat alle 4 de B-Front tracks die er in staan op 1,1, 0 en 0 procent staan. Had ik met zijn populariteit hier toch ook niet verwacht haha.

Op het forum is EVP meer de favoriet, maar die had niet genoeg stemmen om te winnen bij Track of the Month (Waar What We Are en Chaos And Order wonnen)
track-of-the-year-hardstyle/track-of-the-week-2017-19-t59503.html
track-of-the-year-hardstyle/track-of-the-month-2017-mei-t59802.html


Ik vond 2017 ook het minste jaar van B-Front tot nu toe. Had dit niet echt anders verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 19:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mwoa, Alles voor Fusion records was ook niet altijd raak.

2014 vind ik dan minder met eigenlijk Fatality als enige hoogtepunt.

Vond zijn album wel minder dan verwacht, maar zaten nog steeds genoeg goede platen tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had Beat The Darkness ook graag ertussen gezien. Voor mij de sterkste plaat van afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 13:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb alles even in een spotify playlist gegooid :thumbsup:

Hardtraxx Hardstyle Track of the year #2017 | Top 25
https://open.spotify.com/playlist/3Ok2v ... lVdTs8EJDQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je nog ooit vaker een afspeellijst wilt delen kan je dat hier doen.
https://hardtraxx.com/off-topic/spotify-afspeellijsten-t64523.html?hilit=Spotify
Hoef je het geen 4x te posten :)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle