Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3

Tune of the Month: Juli 2010
Poll eindigt op 30 dec 2010 17:07
The Pitcher - Here For The Future / Enjoy The Music / Take Me Higher (FUS071-5) 5%  5%  [ 11 ]
The Vision - The City Never Sleeps EP (DWX023) 0%  0%  [ 1 ]
Ran-D & Adaro - Struggle for existence (A2R013) 57%  57%  [ 118 ]
Zatox - Raw Style EP (ITAL003) 37%  37%  [ 77 ]
Totaal aantal stemmen : 207
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 12:37 
 
Artiest

Edwinn schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Zo oneerlijk dat Zatox met 4 dikke tracks hier weggestemd wordt voor Ran-D met 1 dikke track.


De tracks van Zatox waren echt niet zo bijzonder.. Die twee van Ran-D zijn wel aardig, logisch dus dat hij meer stemmen heeft. ^^


ik denk eerlijk gezegd dat de gehele hardstyle community meer praatte en zat te wachten op de Raw Style E.P. dan op Under Attack, ik vind zowel struggle for existence als Under Attack sterk, maar als ik kijk waar ik toch wel het meest naar uit keek was het wel raw style e.p. maargoed, zo vat ik het op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kennelijk niet, want dan zou daar wel meer op gestemd worden right ;)?

Ik had zelf het idee dat Under Attack meer verwacht werd, heb mensen echt posts over die track zien schrijven in de trant van 'ik kom klaar' et cetera :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind persoonlijk Under Attack etc ook niet helemaal wat, maar goed. Smaken verschillen, heb wel vaker rare beslissingen gezien (zoals nu ineens met een machine hype).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 01:20 
 
Artiest

Sunboom schreef:
Kennelijk niet, want dan zou daar wel meer op gestemd worden right ;)?

Ik had zelf het idee dat Under Attack meer verwacht werd, heb mensen echt posts over die track zien schrijven in de trant van 'ik kom klaar' et cetera :P


Het feit dat mensen hier stemmen voor Under Attack zegt niks over de impact over de gehele scene, sowieso zijn een aantal bezoekers hier bevooroordeeld en het is maar een kleine groep.
Ik denk dat als je een veel bredere groep pakt, waarbij je steekproef automatisch meer betrouwbaar en valide wordt, je een ander resultaat krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
zoals nu ineens met een machine hype

Dikke +1! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als we over de hele lijn gaan zien.. Zatox..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Sunboom schreef:
Kennelijk niet, want dan zou daar wel meer op gestemd worden right ;)?

Ik had zelf het idee dat Under Attack meer verwacht werd, heb mensen echt posts over die track zien schrijven in de trant van 'ik kom klaar' et cetera :P


Het feit dat mensen hier stemmen voor Under Attack zegt niks over de impact over de gehele scene, sowieso zijn een aantal bezoekers hier bevooroordeeld en het is maar een kleine groep.
Ik denk dat als je een veel bredere groep pakt, waarbij je steekproef automatisch meer betrouwbaar en valide wordt, je een ander resultaat krijgt.

Tja. Als je over de hele scene kijkt zal Showtek wel winnen. Deze verkiezing pretendeert ook niet het beeld van de hele scene te geven, het is immers een Hardtraxx-verkiezing ;). Het enige wat je hier mee kan zien is wat het Hardtraxx publiek vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 14:46 
 
Hardtraxxer

Gekozen voor Zatox, twijfelde ook om op Ran-D te stemmen, maar Zatox heeft meer goede platen op zijn release dus daarom heb ik voor hem gekozen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
Khadber schreef:
zoals nu ineens met een machine hype

Dikke +1! :worship:

Tja, hypes komen en gaan, zo is er ook een hele sterke Zatox-hype geweest hoor, begin van dit jaar nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

erg moeilijk maar dan toch the pitcher :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 19:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
NandoHS schreef:
Khadber schreef:
zoals nu ineens met een machine hype

Dikke +1! :worship:

Tja, hypes komen en gaan, zo is er ook een hele sterke Zatox-hype geweest hoor, begin van dit jaar nog.

Als je als meerdere mensen iets vet vinden, wat jij niet bijzonder vind, een hype wilt noemen dan is voor mij de hele nieuwe hardstyle een hype :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat de een een hype vind, vind de andere gewoon een populariteit door goede producties. Ik kijk er niet echt naar om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 23:16 
 

Ran-D & Adaro - Struggle for existence :worship:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle