Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Tune Of The Weeek #17
Poll eindigt op 13 mei 2010 21:45
Scope DJ - Househeads [Scantraxx Silver/SSL011] 45%  45%  [ 59 ]
Psyko Punkz - Rock Ya Attitude [Dirty Workz/DWX022] 29%  29%  [ 38 ]
Chris One - Coming After You [Theracords/THER035] 11%  11%  [ 15 ]
Dj Ezteq - Seduction/Greed [Ezteq Records/EZT003] 4%  4%  [ 5 ]
Bass Modulators - Take It Back [DJ's Untied Orange/DJUORG006] 11%  11%  [ 15 ]
Totaal aantal stemmen : 132
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 18:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zucht. Sinds de enorme groei aan hardstyle fans sinds de opkomst van HHZ & DBSTF is het gehalte '''rauwe'' liefhebbers van 100% naar 10% gegaan. Als hardstyle beschreven wordt is het sneller; fijne melodieen, mooie climaxxen in plaats van snoeiharde reversed basslines.

Ja. Dat vind ik echt noob.
Ik hou zelf ook van melodieen op z'n tijd hoor, maar het gaat gewoon te ver.. Schoolvoorbeeld: vorige Qlimax.

Citaat:
Dus omdat veel hier niet stemmen op rauwe hardstyle en niet jullie mening hebben , ben je noob.


Dat is dus weer een lowbird reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Zucht. Sinds de enorme groei aan hardstyle fans sinds de opkomst van HHZ & DBSTF is het gehalte '''rauwe'' liefhebbers van 100% naar 10% gegaan. Als hardstyle beschreven wordt is het sneller; fijne melodieen, mooie climaxxen in plaats van snoeiharde reversed basslines.

Ja. Dat vind ik echt noob.
Ik hou zelf ook van melodieen op z'n tijd hoor, maar het gaat gewoon te ver.. Schoolvoorbeeld: vorige Qlimax.

Citaat:
Dus omdat veel hier niet stemmen op rauwe hardstyle en niet jullie mening hebben , ben je noob.


Dat is dus weer een lowbird reactie.


Ok :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Haha kansloos.. 90% daarvan houdt van vocals in combi met een 'fijne melo' zodat de handjes in de lucht kunnen.

Wat is je probleem? Is het 1 keer niet jouw favoriet geworden? 2 weken geleden won Chain Reaction gewoon van Scantraxx en als je even naar de winnaars kijkt zie je dat vooral de hardere tracks gewonnen hebben. Nu is dat 1x niet zo en dan is het een probleem dat vooral mensen die hier niet zo lang zijn stemmen?

Househeads is ook niet mijn favoriet, maar de plaat is gewoon populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het gaat ook niet zo zeer om deze week maar over het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diggin' For Truth dan?
Of moet ik dan gewoon voor Rock Ya Attitude stemmen? Die vind ik niks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Het gaat ook niet zo zeer om deze week maar over het algemeen.

Alsof je minimaal een x aantal jaar geluisterd moet hebben om iets te kunnen kiezen wat je leuk vind.. Als je een track leuk vind, vind je hem leuk en anders niet. Of je nou naar onbekende of naar bekende hardstyle luistert. Eens of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mol schreef:
Het gaat ook niet zo zeer om deze week maar over het algemeen.

Alsof je minimaal een x aantal jaar geluisterd moet hebben om iets te kunnen kiezen wat je leuk vind.. Als je een track leuk vind, vind je hem leuk en anders niet. Of je nou naar onbekende of naar bekende hardstyle luistert. Eens of niet?


x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga ik toch voor sequel ...
Alhoewel househeads ook zeker leuk klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 21:17 
 
Donateur

Khadber schreef:
Mol schreef:
Haha kansloos.. 90% daarvan houdt van vocals in combi met een 'fijne melo' zodat de handjes in de lucht kunnen.

Wat is je probleem? Is het 1 keer niet jouw favoriet geworden? 2 weken geleden won Chain Reaction gewoon van Scantraxx en als je even naar de winnaars kijkt zie je dat vooral de hardere tracks gewonnen hebben. Nu is dat 1x niet zo en dan is het een probleem dat vooral mensen die hier niet zo lang zijn stemmen?

Househeads is ook niet mijn favoriet, maar de plaat is gewoon populair.

wat mol en ik bedoelen is dat al die nieuwe lui voor scantraxx gaan.
die luisteren alleen dat en verder niks daarom stemmen ze daar op, het zijn over het algemeen ook nog dagjes mensen maar waarschijnlijk niet degenen op dit forum anders neem je niet de tijd om een account aan te maken
desondanks is het gewoon een feit dat alle nieuwelingen bijna allemaal op scantraxx stemmen altijd omdat die de handjes in de lucht muziekjes maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris One. :thumbup: Omdat de rest veel te blije shit is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
wat mol en ik bedoelen is dat al die nieuwe lui voor scantraxx gaan.
die luisteren alleen dat en verder niks daarom stemmen ze daar op


Daar ga je vanuit. Misschien luisteren ze wel alle Samples die hier boven staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Citaat:
wat mol en ik bedoelen is dat al die nieuwe lui voor scantraxx gaan.
die luisteren alleen dat en verder niks daarom stemmen ze daar op


Daar ga je vanuit. Misschien luisteren ze wel alle Samples die hier boven staan ;)


Idd. Als er een aantal nieuwe lui een account aan hebben gemaakt wil dit nog niet zeggen dat ze pas net de scene binnen stappen en alleen naar scantraxx luisteren.
Ik kies voor deze release omdat ik deze het lekkerst vind en niet omdat ie op scantraxx is gereleased. De Psyko Punkz release vind ik voor het grootste gedeelte hetzelfde klinken als de nummers daarvoor.
Die van Ezteq vind ik zeer erg tegen vallen t.o.v. bijvoorbeeld Fuck you up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Khadber schreef:
Mol schreef:
Haha kansloos.. 90% daarvan houdt van vocals in combi met een 'fijne melo' zodat de handjes in de lucht kunnen.

Wat is je probleem? Is het 1 keer niet jouw favoriet geworden? 2 weken geleden won Chain Reaction gewoon van Scantraxx en als je even naar de winnaars kijkt zie je dat vooral de hardere tracks gewonnen hebben. Nu is dat 1x niet zo en dan is het een probleem dat vooral mensen die hier niet zo lang zijn stemmen?

Househeads is ook niet mijn favoriet, maar de plaat is gewoon populair.

wat mol en ik bedoelen is dat al die nieuwe lui voor scantraxx gaan.
die luisteren alleen dat en verder niks daarom stemmen ze daar op, het zijn over het algemeen ook nog dagjes mensen maar waarschijnlijk niet degenen op dit forum anders neem je niet de tijd om een account aan te maken
desondanks is het gewoon een feit dat alle nieuwelingen bijna allemaal op scantraxx stemmen altijd omdat die de handjes in de lucht muziekjes maken

Blijkbaar is dat dus de meest populaire muziek. Dus word daar op gestemd. Heel vreemd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de grap moet je er dan een keer niet het label bij zetten, of ze allemaal door de war halen. Kijken wie dan de meeste stemmen krijgt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 23:17 
 
Donateur

Edwinn schreef:
Voor de grap moet je er dan een keer niet het label bij zetten, of ze allemaal door de war halen. Kijken wie dan de meeste stemmen krijgt. :D

moet je ook zeker weten dat ze alle nummers hebben gehoord majah je herkent duidelijk de Scantraxx sound
tenminste de beetje Hardstyle luisteraars die af en toe een nummertje op hebben staan en af en toe op een forumpje kijken herkennen dat wel
Khadber schreef:
Blijkbaar is dat dus de meest populaire muziek. Dus word daar op gestemd. Heel vreemd?

ik denk dat als je alleen de die-hards laat stemmen dat househeads op de 3e plek ofzo komt, dat nummer kan mij totaal niet boeien toevallig wel heel veel andere mensen maar ik denk over t algemeen dat op dit forum de mensen met laten we zeggen 1000 + posts als je die allemaal laat stemmen dat je dan niet househeads op 1 krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Citaat:
Dus omdat veel hier niet stemmen op rauwe hardstyle en niet jullie mening hebben , ben je noob.


Dat is dus weer een lowbird reactie.

Hij heeft gelijk mbt jouw.
Wat niet in jouw straatje past qua mening is noob. Jij doet net alsof je de alwetende kenner en volger bij uitstek bent omdat jij (blijkbaar) meer houdt van simpele, monotone geluiden ondersteund door krachtige bassen. Maar zie alsjeblieft nou eens in dat hardstyle tegenwoordig uit meer bestaat dan dat. En er zijn veel mensen die binnen het genre nummers zoeken die leuke melodiƫn en handjesomhoog-momenten hebben.
Laat die mensen lekker in hun waarde joh! Er is meer dan genoeg in de scene waar je aan je trekken kunt komen. Daar doet een plaatje als Househeads ( :sick: overigens) niets aan af. Niet iedereen houdt van rauwe hardstyle, maar ook niet iedereen houdt van Scantraxx. Maar mensen, kap toch eens met elkaar afmaken omdat men toevallig niet jouw smaak heeft, en omdat die smaak van een ander zich meer beperkt tot de vrolijke "commerciƫle" hardstyle.

Zwakke week, ik stem op Chris One bij gebrek aan beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit blijft toch een eeuwige discussie :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
dit blijft toch een eeuwige discussie :')


Haha idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maakt het nou uit joh , kies gewoon een plaat die je er het beste uit vindt komen. Ieder zijn mening toch?
Zo n poll zegt ook niet alles, ik zie hier bijvoorbeeld een plaat die t minder goed doet maar op een heel ander forum de hemel wordt ingeprezen.

Kwestie van smaak toch xd

Alleen zulke reacties blijven jammer zoals hieronder:

Edwinn schreef:
Chris One. :thumbup: Omdat de rest veel te blije shit is..


je moet wel alle tracks beluisteren, heeft hij dus niet gedaan gezien zijn reactie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 12:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Welke is niet blij vergeleken met chris one? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik, ook al heb ik meer dan 1000 posts, stem gewoon op Scopie omdat met househeads ik altijd vrolijk wordt. dat kan me wel bekoren.
die mash up vind ik ook nog best netjes. en scope dj blijft gewoon wel een beetje me idooltje, als ik iets zachts luister dan is dat van hem of a-lusion :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Welke is niet blij vergeleken met chris one? :P


Ezteq - Greed

Als ik die mainmelodie hoor van die chris one , vind ik het geheel van Greed toch stukje duisterder, mede door de vocal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil bijna m'n stem veranderen in Househeads door al dat gezeik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Wil bijna m'n stem veranderen in Househeads door al dat gezeik :P

Doe dan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
PNXRMX schreef:
Wil bijna m'n stem veranderen in Househeads door al dat gezeik :P

Doe dan :loving:


+1 :love:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle