Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Tune of the Week#18
Poll eindigt op 19 mei 2010 23:15
Second Identity - Identify/Amplfied [Scantraxx Silver/SSL012] 39%  39%  [ 65 ]
Tuneboy - Tunebeat / Ombrello Maledetto [Titanic Records/TTC057] 41%  41%  [ 67 ]
The Machine - Place of Terror [Sys-x/Sys-X 015] 20%  20%  [ 33 ]
Totaal aantal stemmen : 165
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het is weer gelijk, sowieso de spannendste tune of the week tot nu toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 19:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blijft het zoveelste pingelmelodie'tje dan wel hangen? Bij mij JUIST niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Rickie schreef:
stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen


Volg deze man jongens!


Rofl... "strategisch stemmen for the win?"

Lijkt de tweede kamer wel hierzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edit 1: F*K: dubbelpost...sorry!
Edit 2: Wel mooi dat het zo spannend blijft... alleen staat mijn favoriet onderaan :(
Als iedereen nou.... nee laat maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Blijft het zoveelste pingelmelodie'tje dan wel hangen? Bij mij JUIST niet.

Bij mij wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 13:06 
 
Hardtraxxer

Mijn stem gaat uit naar Tuneboy, die zit mooi tussen de andere 2 platen in imho. Second identity vind ik te melodieus en The Machine een beetje te 'raw'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gewoon op the machine gestemd, ik ga niet op iets stemmen wat ik niet de beste vind, en the machine heeft echte kicks en is ECHT Raw! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 01:50 
 
Artiest

The Machine release is sterk, ik ken hem goed en hij maakt zulke vette dingen - maar altijd weer die saaie melodieen :P Mistress Of Darkness is duidelijk de uitblinker op deze release :)

Maar mijn stem gaat volledig naar Tuneboy. Wat een adembenemende release! Van Tunebeat word ik helemaal wild, supergoede vocal works, geweldige drive, pads waarvan ik wegsmelt, fantastische 80s ripoff afgesloten met een overheerlijk toetje. Beste Saifam in lange tijd! :worship:
Dan moet ik ook nog Ombrello Maledetto niet vergeten, perfect te omschrijven met "build it up and break it down"! Lekker oppompen en kaal knallen.
In het kort: geniale release :D

Ik snap niet hoe iemand op Second Identity kan stemmen, is voor mij echt heel generiek, doet me niks. Maarja, het is maar goed dat smaken verschillen he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 13:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Ik snap niet hoe iemand op Second Identity kan stemmen, is voor mij echt heel generiek, doet me niks. Maarja, het is maar goed dat smaken verschillen he :)


Mee eens met dit maar goed das denk ik geen verrassing, ben toch ook voor TBY gegaan, maar dan vooral vanwege Tunebeat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Geck-o schreef:
Ik snap niet hoe iemand op Second Identity kan stemmen, is voor mij echt heel generiek, doet me niks. Maarja, het is maar goed dat smaken verschillen he :)


Mee eens met dit maar goed das denk ik geen verrassing, ben toch ook voor gegaan, maar dan vooral vanwege Tunebeat


Ach, het zijn wel feel-good nummers, maar dan nog is Tunebeat een "feel-better" plaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Geck-o schreef:
Ik snap niet hoe iemand op Second Identity kan stemmen, is voor mij echt heel generiek, doet me niks. Maarja, het is maar goed dat smaken verschillen he :)


Mee eens met dit maar goed das denk ik geen verrassing, ben toch ook voor TBY gegaan, maar dan vooral vanwege Tunebeat


Ja idd smaken verschillen :P . Ik houd van rauw en melodieuze hardstyle. De ene keer vind ik de rauwe hardstyle release beter, en de andere keer de melodieuze hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volhouden tuneboy :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar één stem verschil en ook nog maar één dag te gaan! Ik ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 18:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2 stemmen nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 21:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hij gaat het redden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 22:38 
 

Van The Machine naar Tuneboy gegaan, Second Identity mag niet winnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 22:50 
 
Hardtraxx Addict

elke dag irriteer ik me meer op deze website..
Respecteer nou es een mening en ga geen stem verandere omdat die andere niet mag winnen, stem op t nummer dat je t lekkerst vind

lame :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 22:52 
 
Donateur

WZY schreef:
Respecteer nou es een mening en ga geen stem verandere omdat die andere niet mag winnen, stem op t nummer dat je t lekkerst vind

Vind ik er ook van. Het is een beetje zwak om je stem aan te passen om een andere release zeker te laten winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 't opzich wel een logische redenering als je Second Identity absoluut niet in de lijst wil hebben maar wel The Machine verkiest over Tuneboy.. Best logisch dat je dan alsnog voor Tuneboy stemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vind 't opzich wel een logische redenering als je Second Identity absoluut niet in de lijst wil hebben maar wel The Machine verkiest over Tuneboy.. Best logisch dat je dan alsnog voor Tuneboy stemt.

Aan de andere kant vind ik het ook nogal geforceerd overkomen.. "Als die maar niet wint", blijkbaar is die release gewoon populairder, kan gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Daarom blijf ik bij The Machine :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Idd, vind het ook nogal lame om je stem te wisselen om Second Identity niet te zien winnen. Echt kansloos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt belachelijk om een 'complot' tegen Second Identity te beginnen.
Zo vervals je deze poll. Het is de bedoeling dat degene wint die de meeste mensen kan boeien.
Nu is het gewoon op een andere track stemmen omdat je niet wilt dat de ene wint, gewoon absurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
Idd, vind het ook nogal lame om je stem te wisselen om Second Identity niet te zien winnen. Echt kansloos!


Idd, je stemt toch op de release die je het beste vind. Niet op welke iig niet moet winnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het eerlijkst is een systeem waar je per release -2/-1/0/1/2 kunt stemmen (als iedereen ook eerlijk zou stemmen dan). Met zoiets zou Tuneboy duidelijk winnen. The Machine krijgt een hoop 0, met wat -1, 1 en 2, Tuneboy krijgt een hoop 2 en 1, met een enkele -1 van mij (ja sorry), en Second Identity wordt doodgegooid met +2 en -2 (en een enkele 0 van mij) :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle