Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Tune of the Week#18
Poll eindigt op 19 mei 2010 23:15
Second Identity - Identify/Amplfied [Scantraxx Silver/SSL012] 39%  39%  [ 65 ]
Tuneboy - Tunebeat / Ombrello Maledetto [Titanic Records/TTC057] 41%  41%  [ 67 ]
The Machine - Place of Terror [Sys-x/Sys-X 015] 20%  20%  [ 33 ]
Totaal aantal stemmen : 165
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Week01: Roba Dell'Altro
Alleen maar scantraxx -.-


:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stem veranderd in Tuneboy, puur omdat ik het die wel gun ipv Second Identity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik vragen mag, wat is er zo goed aan die tuneboy platen?
't enige wat ik hoor bij Tunebeat is een slechte remix van Cars en een beetje Delirious van Davide Guetta er door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 23:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Negert schreef:
Lyst schreef:
Week01: Roba Dell'Altro
Alleen maar scantraxx -.-


:innocent:

oh ik was vergeten te melden dat er in week 1 ook geen scantraxx releases waren.
Natuurlijk kun je wel een aantal keer pp scantraxx gestemd hebben, maar het viel mij gewoon op dat echt elke week met een scantraxx release erin, zijn stem daar naar uit is gegaan.
en het antwoord op jouw vraag zit m in de b-kant van tunebeat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2010 23:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Als ik vragen mag, wat is er zo goed aan die tuneboy platen?
't enige wat ik hoor bij Tunebeat is een slechte remix van Cars en een beetje Delirious van Davide Guetta er door?

Tunebeat: Lekkere bassline en kicks, heerlijke drive, geen ellendige break en een doeltreffende melodie (plus stukje tussen eerste en tweede keer melodie klinkt erg hard). Snap niet dat mensen dit nummer niet bijzonder vinden, vooral niet als ze van mainstream/scantraxx houden en op die zoetsappige Second Identity-release stemmen.
OM is een plaat die je moet leren waarderen denk ik. Ik vind m goud. Live gaat ie zo vreselijk hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melo van identify is gewoon heerlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 01:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoewel Amplified lekker swingend klinkt en ook Tunebeat wel lekker verslavend is met die leipe vocals... Gaat mijn stem naar The Machine... dat is pas HARDSTYLE :D :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
dawasiknie schreef:
Mannonymous schreef:
Als ik vragen mag, wat is er zo goed aan die tuneboy platen?
't enige wat ik hoor bij Tunebeat is een slechte remix van Cars en een beetje Delirious van Davide Guetta er door?

Tunebeat: Lekkere bassline en kicks, heerlijke drive, geen ellendige break en een doeltreffende melodie (plus stukje tussen eerste en tweede keer melodie klinkt erg hard). Snap niet dat mensen dit nummer niet bijzonder vinden, vooral niet als ze van mainstream/scantraxx houden en op die zoetsappige Second Identity-release stemmen.
OM is een plaat die je moet leren waarderen denk ik. Ik vind m goud. Live gaat ie zo vreselijk hard!

+1 :thumbup:

Vind persoonlijk die van The Machine vele malen beter! maar zoals je het uitlegt kan je 't ook bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

second identity :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shit hé. Dit wordt echt nog spannend. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Alsjeblieft laat Second Identity niet winnen van die andere 2 master releases! Machine :bomb:

Denk niet dat de machine het nog gaat halen helaas! :( Overigens heeft er iemand zijn stem omgezet naar Scope Dj. Dus het is nu weer gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

toch maar eventjes mijn stem verandert naar de machine
audiobot is echt geweldig :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb voor the machine gekozen, lady of the lake, mistress of darkness knal platen, andere 2 ook.
maar die 2 steken er voor mij boven uit.
Ook dikke respect voor Ombrello Maledetto, een apart stijlje kwa track.
zit lekkere drive in vind ik.


EDIT:
Rickie schreef:
stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen


Vind het nog geen eens een slecht idee. liever Ombrello maledetto dan second identity!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen

zo kan je ook stemmen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen


Volg deze man jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 20:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Rickie schreef:
stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen


Volg deze man jongens!


So true! De plaat van second identity is een 13 in een dozijn plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Rickie schreef:
stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen


Volg deze man jongens!


Vind de tracks van scope en a-lusion niet slecht, maar tuneboy is velen malen beter idd, oftwel: +1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Rickie schreef:
stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen


Volg deze man jongens!


So true! De plaat van second identity is een 13 in een dozijn plaatje!

Vergeleken met de rest zeker wel ja. 'T is wel een relaxte track maar die anderen springen er echt ver bovenuit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2010 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

te machine dikke tracks, maar tuneboy toch maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen


Wat een onzin, waarom zouden A-Lusion en Scope DJ het niet verdienen, en Tuneboy wel? Ik vind Identify / Amplified in ieder geval net iets beter dan Tunebeat / Ombrello Maledetto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 11:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat Second Identity twee kwaliteitsplaten zijn, maar weer meer van hetzelfde zijn. Terwijl beide andere releases ook kwaliteit hebben en uniek zijn? Maar goed creativiteit, diversiteit etc. wordt nooit gewaardeerd hier heb ik het idee. Jullie hebben het liefst jaar in jaar uit hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn stem staat op The Machine, maar als Tuneboy mijn stem nodig heeft om te winnen dan verander ik hem wel. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Rickie schreef:
stem verandert naar Ombrello Maledetto, die heeft alle stemmen nodig zo te zien want second identity verdiend het echt niet om te winnen


Wat een onzin, waarom zouden A-Lusion en Scope DJ het niet verdienen, en Tuneboy wel? Ik vind Identify / Amplified in ieder geval net iets beter dan Tunebeat / Ombrello Maledetto.


Omdat Ombrello Maledetto gewoon super goed en origineel nummer is en ik de release van second identity eigenlijk helemaal niks vind. Ik zag ook liever the machine winnen maar dit is dus niet het geval dus waarom dan niet Tuneboy dat ene zetje geven waardoor deze kan winnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gestemd op : Second Identity - Identify/Amplfied [Scantraxx Silver/SSL012]

Die andere 2 releases niet verkeerd maar blijven niet zolang hangen. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle