Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Tune of the Week#41
Poll eindigt op 04 nov 2010 20:40
Psyko Punkz - BassBoom EP (DWX034) 39%  39%  [ 80 ]
Alphaverb & Intractable One - Roots Of Evil (AVIO104) 19%  19%  [ 39 ]
Brucio - Mission Melody / Fly / Shooting (KAT066) 0%  0%  [ 1 ]
Aron Setha - Setha EP (HFRD028) 0%  0%  [ 0 ]
Activator & Flarup - Tripping (ACTDIG004) 1%  1%  [ 3 ]
Josh & Wesz - Oblivion/Rauwe Brok/Let's get dirty (HC021) 39%  39%  [ 80 ]
Totaal aantal stemmen : 203
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:31 
 
Hardtraxx Newbie

Mol schreef:
Snap niet dat mensen stemmen op een nummer dat BassBoom heet, terwijl er nauwelijks bass in zit :huh:

Waar heb jij op gestemd dan? roots of evil, dat is alles behalve een bas.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardheadz schreef:
Mol schreef:
Snap niet dat mensen stemmen op een nummer dat BassBoom heet, terwijl er nauwelijks bass in zit :huh:

Waar heb jij op gestemd dan? roots of evil, dat is alles behalve een bas.. :thumbdown:

alles behalve bass? dan is ie dus wel cool, gaaf, hard, vet, super, chill, fijn, origineel, lekker! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha waar zie je me voor aan :D J&W, al is dat ook niet heel overtuigend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:37 
 

Ik stem deze week niet; er zit niets tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Ik stem op de gene die het dichtst bij de psyko pukkels zit. Goddomme wat heb ik een hekel aan die nummers van hun. Met hun kinderachtige kut vocals!!! Onbegrijpelijk dat die op nummer 1 staan. Ik ga nu voor J&W en als The Roots hoger dan hun komt dan verander ik mijn stem daarin. ANTI PSYKO PUNKZ!!!!


@Opperhoofd, spreekt dit citaat je niet aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik stem op de gene die het dichtst bij de psyko pukkels zit. Goddomme wat heb ik een hekel aan die nummers van hun. Met hun kinderachtige kut vocals!!! Onbegrijpelijk dat die op nummer 1 staan. Ik ga nu voor J&W en als The Roots hoger dan hun komt dan verander ik mijn stem daarin. ANTI PSYKO PUNKZ!!!!


@Opperhoofd, spreekt dit citaat je niet aan dan?

Dat is echt te kinderachtig voor woorden als ik heel eerlijk mag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In principe is het dat ook. Maar die vocals zijn dan ook te kinderachtig. Beats that make me go boom pappi..
God god.. hoe zwak wil je dit genre hebben? En dan ook nog het nummer BassBOOM noemen..
In dit geval vind ik het gerechtvaardigd om zo te stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
In principe is het dat ook. Maar die vocals zijn dan ook te kinderachtig. Beats that make me go boom pappi..
God god.. hoe zwak wil je dit genre hebben? En dan ook nog het nummer BassBOOM noemen..
In dit geval vind ik het gerechtvaardigd om zo te stemmen.

Maar waarom zou je stemmen op een nummer wat niet jou favoriet is omdat je het een ander nummer niet gunt? Dat slaat werkelijk nergens op. Dat is al een keertje eerder gebeurd en dat vond ik eigenlijk al niet kunnen.
De vocals komen gewoon uit een housetrack en vind ik op zich prima passen. Het nummer bassboom noemen zou eventueel wel wat met de vocals te maken kunnen hebben ;).
Kies nou gewoon wat je eigen favoriet is. Dat mensen het er niet mee eens zijn houd je toch wel. Om dan er zo tegen in te gaan is gewoon het ondermijnen van een concept als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
De vocals komen gewoon uit een housetrack en vind ik op zich prima passen. Het nummer bassboom noemen zou eventueel wel wat met de vocals te maken kunnen hebben ;).


Het blijft als nog tegenstrijdig, de bass gaat niet boom. Stop dan die vocals er ook niet in.
En precies dat hele house-achtige gevoel dat je door die vocals krijgt, is iets waar ik naargeestige rillingen
van krijg. Juist dat publiek, juist de sfeer op dat soort feestjes; wil ik niet bij hardstyle zien, horen of voelen.
PS: Heb zelf wel gewoon uit eigen motivatie gestemd, maar ik snap je punt wel. Het haalt wel het concept wat onderuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Juist de grootste hardstyle-liefhebbers en feestgangers zingen het hardste mee met al die PsykoPunkz vocals. Lekker belangrijk joh :P Ik vind het ook de lekkerste track van deze week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is spannend deze week :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Juist de grootste hardstyle-liefhebbers en feestgangers zingen het hardste mee met al die PsykoPunkz vocals. Lekker belangrijk joh :P Ik vind het ook de lekkerste track van deze week.


Ik vind hem ook gewoon leuk, en ook op Thrillogy vond ik het best leuk klinken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op Thrillogy vond je wel meer leuk klinken denk xd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Op Thrillogy vond je wel meer leuk klinken denk xd :P


Charly Lownoise & Mental Theo vond ik tegenvallen :cry: Maar dat was meer omdat ze net zo lekker bij de Noisecontrollers stage aan het draaien waren :lol: Evil Activities vond ik :drool: terwijl ik helemaal niet zo van de hardcore ben, en zelfs Enzyme X beukte behoorlijk na even een tijdje van rustige melo hardstyle. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mol schreef:
In principe is het dat ook. Maar die vocals zijn dan ook te kinderachtig. Beats that make me go boom pappi..
God god.. hoe zwak wil je dit genre hebben? En dan ook nog het nummer BassBOOM noemen..
In dit geval vind ik het gerechtvaardigd om zo te stemmen.

Maar waarom zou je stemmen op een nummer wat niet jou favoriet is omdat je het een ander nummer niet gunt? Dat slaat werkelijk nergens op. Dat is al een keertje eerder gebeurd en dat vond ik eigenlijk al niet kunnen.
De vocals komen gewoon uit een housetrack en vind ik op zich prima passen. Het nummer bassboom noemen zou eventueel wel wat met de vocals te maken kunnen hebben ;).
Kies nou gewoon wat je eigen favoriet is. Dat mensen het er niet mee eens zijn houd je toch wel. Om dan er zo tegen in te gaan is gewoon het ondermijnen van een concept als je het mij vraagt.


Het maakt mij niet uit of The Roots winnen of J&W. Ik vind dat allebei strakke releases en ik zou er sowieso niet tussen kunen kiezen. Ik vind die Psyko Punkz de laatste tijd alleen zó slecht dat ik ze echt niet gun om te winnen. De vocals echt van het niveau van een 4-jarige. En altijd dezelfde kick. Melo's zijn echt slecht en ongeinspireerd. En dan staan ze ook nog eens op Qlimax! En al het dagjesvolk vind ze de bomb. En draaien kunnen ze trouwens ook niet. Veel fouten met de gain en de effectjes die ze proberen te gebruiken. Bassboom is gewoon echt een paupertrack ik snap ook niet wat alle DJ's er aan vinden want hij wordt veel gedraaid, zaterdag 3x gehoord, 3x 4 minuten met m'n armen over elkaar gestaan. Ben blij dat J&W nu 1 stem meer hebben want die release verdient het echt 10x zo hard! Let's Get Dirty is tenminste een originele track en ook nog eens een hele goeie! Oblivion en Rauwe Brok zijn ook wel leuk dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roots of Evil is gewoon de beste :evil:
Nee, serieus; Roots gaat gewoon het hardste voor mij :) Josh & Wesz ben ik normaal het vetst, maar deze release kon mij niet echt bekoren. Psyko Punkz ben ik ook fan van, maar deze release gaat wel snel vervelen.

Roots kan ik gewoon 20 keer horen zonder dat die echt gaat vervelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Het maakt mij niet uit of The Roots winnen of J&W. Ik vind dat allebei strakke releases en ik zou er sowieso niet tussen kunen kiezen. Ik vind die Psyko Punkz de laatste tijd alleen zó slecht dat ik ze echt niet gun om te winnen. De vocals echt van het niveau van een 4-jarige. En altijd dezelfde kick. Melo's zijn echt slecht en ongeinspireerd. En dan staan ze ook nog eens op Qlimax! En al het dagjesvolk vind ze de bomb. En draaien kunnen ze trouwens ook niet. Veel fouten met de gain en de effectjes die ze proberen te gebruiken. Bassboom is gewoon echt een paupertrack ik snap ook niet wat alle DJ's er aan vinden want hij wordt veel gedraaid, zaterdag 3x gehoord, 3x 4 minuten met m'n armen over elkaar gestaan. Ben blij dat J&W nu 1 stem meer hebben want die release verdient het echt 10x zo hard! Let's Get Dirty is tenminste een originele track en ook nog eens een hele goeie! Oblivion en Rauwe Brok zijn ook wel leuk dus.

Kijk dat is eens onderbouwend! :thumbup: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Het blijft als nog tegenstrijdig, de bass gaat niet boom. Stop dan die vocals er ook niet in.


Wat betekent een titel tegenwoordig nog voor een track? Kijk naar namen zoals Harde Rag, Rauwe Brok, en vanmiddag zag ik zelfs een "Sloopvergunning".
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In Age of Reverse bass roepen ze zelfs Nu-style

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
In Age of Reverse bass roepen ze zelfs Nu-style

xd


haha ik hoor altijd new :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roots of evil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Retespannend! Naar mijn mening zou BassBoom onterecht de winnaar zijn mocht het zover komen.

Ik deel het liefste mijn credits tussen Roots of Evil & Oblivion. Maar dat is helaas niet mogelijk dus Josh & Wesz hebben toch mijn stem gekregen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh & Wesz - Oblivion/Rauwe Brok/Let's get dirty (HC021) KOM OP!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okay.. Mensen die dus van stem aan het wisselen zijn.. Niet echt heel chic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 20:47 
 

Gangsterdwerg schreef:

Het maakt mij niet uit of The Roots winnen of J&W. Ik vind dat allebei strakke releases en ik zou er sowieso niet tussen kunen kiezen. Ik vind die Psyko Punkz de laatste tijd alleen zó slecht dat ik ze echt niet gun om te winnen. De vocals echt van het niveau van een 4-jarige. En altijd dezelfde kick. Melo's zijn echt slecht en ongeinspireerd. En dan staan ze ook nog eens op Qlimax! En al het dagjesvolk vind ze de bomb. En draaien kunnen ze trouwens ook niet. Veel fouten met de gain en de effectjes die ze proberen te gebruiken. Bassboom is gewoon echt een paupertrack ik snap ook niet wat alle DJ's er aan vinden want hij wordt veel gedraaid, zaterdag 3x gehoord, 3x 4 minuten met m'n armen over elkaar gestaan. Ben blij dat J&W nu 1 stem meer hebben want die release verdient het echt 10x zo hard! Let's Get Dirty is tenminste een originele track en ook nog eens een hele goeie! Oblivion en Rauwe Brok zijn ook wel leuk dus.

Ik vind Psyko Punkz wel vet, ben ik nu ook een dagjesmens?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle