Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

Tune of the Week#7
Poll eindigt op 22 nov 2010 21:18
DJ Thera - 2010 EP [Theracords/THER-031] 92%  92%  [ 58 ]
Ramp - Feel The Rhythm / Inner Voices [Nubeat Records/NBR007] 8%  8%  [ 5 ]
RoCH - Aggression [Aussie Hardstyle Records/AH015] 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 63
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 19:47 
 

Thera Ofcourse :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Congratz Thera :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 20:52 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Hoe kan DJ thera nu meedingen naar release of the week 7... hij is op 1 januari gereleased en niet in week 7. hier klopt niks van! en roba dell atro is volgens mij ook in de eerste week van dit jaar gereleased.


Als je nou gewoon is de beginpost goed leest...............
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Hoe kan DJ thera nu meedingen naar release of the week 7... hij is op 1 januari gereleased en niet in week 7. hier klopt niks van! en roba dell atro is volgens mij ook in de eerste week van dit jaar gereleased.


Als je nou gewoon is de beginpost goed leest...............

Oja ok ht gaat over januari. Niet echt logisch dan maar ok.

Maar Roba Dell Atro mondo is volgens mij wel echt in januari gereleased en niet in februari. De vinyl was er al in december namelijk http://www.discogs.com/Tatanka-Dooms-Da ... se/2059967

Maar goed dat is mierenneukerij. Ik stem op thera voor de crypsis remix die ik nog steeds regelmatig draai!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Timothy21 schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Hoe kan DJ thera nu meedingen naar release of the week 7... hij is op 1 januari gereleased en niet in week 7. hier klopt niks van! en roba dell atro is volgens mij ook in de eerste week van dit jaar gereleased.


Als je nou gewoon is de beginpost goed leest...............

Oja ok ht gaat over januari. Niet echt logisch dan maar ok.

Maar Roba Dell Atro mondo is volgens mij wel echt in januari gereleased en niet in februari. De vinyl was er al in december namelijk http://www.discogs.com/Tatanka-Dooms-Da ... se/2059967

Maar goed dat is mierenneukerij. Ik stem op thera voor de crypsis remix die ik nog steeds regelmatig draai!


Het gaat om de release date van de digitale releases. Beetje lezen had je dat ook geweten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Maar Roba Dell Atro mondo is volgens mij wel echt in januari gereleased en niet in februari. De vinyl was er al in december namelijk http://www.discogs.com/Tatanka-Dooms-Da ... se/2059967
Maar goed dat is mierenneukerij. Ik stem op thera voor de crypsis remix die ik nog steeds regelmatig draai!


01/02/2010 Tatanka - Roba Dell'Altro / Doom's Day (DJUZ019) op Dancetunes. We keken eigenlijk alleen op hs.com en DT daarmee ;)
Over wat de numering betreft dat is inderdaad verwarrend maar goed, staat in beginpost wel uitgelegd. Anders zoek je maar even de ToTW#1 op daar heb ik het ook in uitgelegd :D

Edit- Straks #8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok my bad!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Track of the Year 2022 » Hardstyle