Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek het volgende:
1 x Radical Redemption - Annihilate

Gewenste staat: Afspeelbaar

Maximale verkoopprijs: 30,00 euro

Betaling: Overschrijving / iDEAL / Contant
Verzending: Koerier / Ophalen

Omschrijving:
Afbeelding

Hoesje nog heel graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal niemand? :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien Joey een pb'tje sturen op Facebook? Hij weet vast wel waar er nog een te krijgen is voor de liefhebber, dan wel niet bij hemzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 04:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat hij al genoeg mailtjes krijgt van fans e.d. overal uit de wereld. Lijkt me strontvervelend om als artiest al die PB's te moeten beantwoorden. Wanneer het echt onmogelijk blijkt te zijn zal ik me tot Joey wenden want ik wil hem echt heel graag hebben. Maar ik probeer het graag eerst even op deze manier.

Als iemand hem heeft of iemand kent die hem bezit: ik neem hem graag voor elk acceptabel bedrag over
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees het nu pas. Zal hem ff voor je opzoeken, heb hem sws hardcopy liggen. Ik kom er binnenkort even op terug (stuur me even een pb als ik er over een week nog niet op terug ben gekomen, heb t beetje druk :P )

EDIT: ik heb hem al gevonden :P Stuur in PB even je adres, dan stuur ik hem deze week nog op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BINNEN! Thanks man :D :D :D :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 18:52 
 

yowan schreef:
Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik dit hele weekend had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album + t-shirt er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag