Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 21:25 
 
Hardtraxx Newbie

hallo, ik heb eigenlijk gewoon een vraag en ben niet van plan om iets te kopen hier, ik heb enkel raad nodig.
omdat mijn huidige muziekinstallatie eigenlijk op niks trekt, wil ik een nieuwe, maar ik ben niet echt
thuis in die dingen. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe muziekinstallatie ( voornamelijk voor hardstyle :p )
Ik zou er toch wel een hoog aantal decibels uit krijgen ( mijn kamer is groot genoeg )
liefst een niet te hoge prijs. hebben jullie enkele suggesties? Niet 2dehands aub.
als het kan een linkje waar ik hem kan kopen enzo :)
bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardstyle_jonas schreef:
hallo, ik heb eigenlijk gewoon een vraag en ben niet van plan om iets te kopen hier, ik heb enkel raad nodig.
omdat mijn huidige muziekinstallatie eigenlijk op niks trekt, wil ik een nieuwe, maar ik ben niet echt
thuis in die dingen. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe muziekinstallatie ( voornamelijk voor hardstyle :p )
Ik zou er toch wel een hoog aantal decibels uit krijgen ( mijn kamer is groot genoeg )
liefst een niet te hoge prijs. hebben jullie enkele suggesties? Niet 2dehands aub.
als het kan een linkje waar ik hem kan kopen enzo :)
bedankt

www.bax-shop.nl daar heb je groot aanbod aan muziek installaties :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 19:07 
 
Hardtraxx Newbie

mmmh, dat gaat een probleempje zijn aangezien ik in belgië woon , en dat is toch wel een eindje rijden :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 19:20 
 
Hardtraxxer

hardstyle_jonas schreef:
mmmh, dat gaat een probleempje zijn aangezien ik in belgië woon , en dat is toch wel een eindje rijden :innocent:

Dat zal wel meevallen dat rijden, misschien plaatselijk in België heb je ook een showroom voor zoiets als dit, en als het op bax-shop dan goedkoper is:

http://www.bax-shop.nl/klantenservice/b ... ingen.html
Bestelling boven de €50,- = GRATIS verzending !
(Geldig bij zendingen binnen Benelux)

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 19:32 
 
Hardtraxx Newbie

ok bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

djs-corner/ :D
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag