Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 14:11 
 
Hardtraxxer

Ik zoek het volgende:
3 x Qlimax Kaartjes

Gewenste staat: Nieuw

Maximale verkoopprijs: 70,- euro (perstuk)

Betaling: iDEAL
Verzending: Koerier / Ophalen

Omschrijving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet of iedereen het kan maar ik kreeg een mailtje van EventTravel...
Zou hun gewoon een mailtje sturen, je kunt het altijd proberen ;)

Beste ............., (mijn naam hoef je niet te weten :P )

Qlimax is weer in no-time uitverkocht. Dit belooft weer een ultiem evenement te worden waar iedereen die een entreeticket heeft kunnen bemachtigen naar uit zal kijken. Ook via Event Travel is de verkoop zeer snel gegaan en dit jaar zullen nog meer mensen met de bus naar Arnhem gaan om deel uit te maken van de "society of the enlightened minds".

Door dubbele boekingen en foutieve betalingen is een aantal combikaarten vrijgekomen. Wij willen jou als gast van Event Travel of een vriend de mogelijkheid geven om deze te boeken.

Als je in aanmerking wilt komen voor een van deze kaarten dan kun je contact opnemen via [email protected]. Wij zullen daarna zo snel mogelijk contact met jou opnemen om te kijken naar de beschikbaarheid.

Met vriendelijke groet,

Team Event Travel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die mail kreeg ik ook, maar dan ben je verplicht meteen een combiticket (bus- en entreeticket) te kopen en daar zit niet iedereen op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Die mail kreeg ik ook, maar dan ben je verplicht meteen een combiticket (bus- en entreeticket) te kopen en daar zit niet iedereen op te wachten.


Ja daar had ik dan weer even niet aan gedacht, maarja tis wel een goeie optie als je zekerheid wilt voor een kaartje!;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ff een vraagje aan de topic starter: hoe ga je anderen betalen met iDEAL? Volgens mij bedoel je gewoon bankoverschrijving ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 19:08 
 
Hardtraxx Newbie

Hier nog een kaartje beschikbaar i.v.m. een afhaker op het laatste moment!

Hoor het wel..
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag