Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo allemaal!

Heb al meer dan een jaar een account, maar gebruikte deze vooral om dingen op te zoeken zoals nieuwe tracks. Ben de laatste tijd veel actiever geworden en wil me bij deze daarom ook voorstellen! :)

Mijn naam is Roelof Zwart, ben 18 jaar oud en woon in Berlikum (Fries: Berltsum, vandaar mijn naam xd ), thuisbasis van discotheek Sans Souci! Hier ben ik dan ook vaak te vinden!

Naast voetbal ben ik verkocht aan hardstyle (en dan vooral het wat steverige werk)! Ben zo rond m'n 14e in het wereldje gerold door het kijken van oude dvd's en cd's. Favoriete artiesten zijn: Adaro, B-Front, Crypsis, Digital Punk, E-Force, Frequencerz, Jack of Sound, Radical Redemption, Titan. Begin de laatste tijd ook steeds meer interesse te krijgen voor Hardcore. Ben zelf ook al twee jaar bezig met draaien (hardstyle). Droom is nog steeds om ooit eens op een feestjes te draaien voor liefhebbers (in Sans Souci bijvoorbeeld xd )!

Zijn er nog vragen dan hoor ik het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

U Sirius? Welkom! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha en of ik het meen! ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom mede fries :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 17:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hoi, wat vind je van Warface?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 18:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Hoi, wat vind je van Warface?


Ben fan van zijn tracks Schizophrenics & FTP. Daarnaast ben ik erg benieuwd naar zijn album, staan interessante collabs en soloplaten op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog welkom op het forum!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!