Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hallo mede-ravers,

Ben al wel even actief hier maar heb me nooit voorgesteld :D

Mijn naam is Dennis, ben 22 jaar en woon in een klein dorpje in de gemeente Hoogstraten.
Dat is dus in Belgiƫ, misschien wel gekend door sommige vanwege de discotheek Highstreet waar vroeger veel jump, tek en hardstyle feesten waren. Het ligt op een dik kwartier van Breda, wat me dus een grensgeval maakt.

Vanaf jongs af aan kreeg ik muziek als Metallica, Rammstein, System Of A Down,... met de paplepel ingegoten van mijn ouders, ik was dus een echte metalhead al vanaf een jaar of 6 xd
Naarmate ik ouder werd kwam de jumprage hier enorm op, ik was meteen verkocht.
Dat moet men eerste ervaring met hard dance geweest zijn. Ik luisterde het veel, maar zocht er niet echt informatie of iets over op. Ik vond het gewoon leuk.

Dit is wel het stijltje dat ik vaak luisterde in die tijd


Mijn eerste feest was Summerfestival 2009, waar ik dus voor de eerste keer in contact kwam met hardstyle.
1 woord: WAUW. D-Block & S-te-Fan & Noisecontrollers waren namen die me echt wel waren bijgebleven.
Mijn eerste plaat die ik vond op internet was Noisecontrollers - Attack Again, wat heb ik die grijs gedraaid.

Naarmate ik verder zocht kwam ik bij Zatox uit, dat klonk al wat harder als de rest zo leek me.
Platen als A New Dimension gaven me elke keer weer kippenvel.
Ik ging me meer verdiepen in alles, leerde nieuwe artiesten kennen en was al snel verkocht aan de raw.

Vrienden van bij mij uit het dorp verloren een beetje hun interesse in hardstyle waardoor ik niet meer zoveel naar feesten ging een bepaalde tijd. Ondertussen heb ik al enkele jaren een nieuwe groep waar we ongeveer 1x per maand afzakken naar Nederland om te feesten :yay:

Ik heb men diploma van hotelschool, banketaannemer en traiteur maar doe er eigenlijk niets mee omdat het allemaal weekendwerk is. Ik werk dus gewoon door de week in een bedrijf waar vlees wordt verwerkt.
Voor de rest hou ik me bezig met fitness, voetbal en obstakel runs.

Favo dj's vroeger:
Noisecontrollers
D-Block & S-te-Fan
Bioweapon
Wildstylez

Nu:
Malice
Delete
B-Front
E-Force

Vragen zullen met plezier beantwoord worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welk... Ooh, laat maar. Leuk dat je je alsnog voorstelt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
ik was dus een echte metalhead al vanaf een jaar of 6 xd


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor kookplaat hebben jullie thuis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wat voor kookplaat hebben jullie thuis?


Spijtig genoeg een elektrisch. Als je echt professioneel wil gaan adviseer ik je gewoon een gasvuur met 6 pitten. Ben geen fan van inductie.
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!