Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 01:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Een hele goede avond,

Mijn naam is Marloes, ben 22 jaar oud en woonachtig in het mooie (nee) Friesland.

Mijn hobby's bestaan uit het fotograferen van alles wat los en vast zit. Met name stormchasing/weersextremen leg ik graag vast. Ik ben het chase wereldje terecht gekomen door mijn vriend die mij aan heeft gestoken met dit mooie virus. Hij verschuilt zich hier onder de naam rick.b (Piekok met hoet avatar).

Mijn muzieksmaak is erg breed en bestaat uiteraard onder andere uit de hardere stijlen, waarbij raw en euphoric een gedeelde eerste plaats hebben. Ik maakte rond 2011 kennis met het genre waarbij Low-e VS Alter Egosz - What the fuck en Technoboy's remix van Ti Sento twee van de eerste platen waren. Toen jumpstyle nog 'in' was, vond ik ook dat al wel wat hebben. Echter ben ik pas in 2016 naar mijn eerste echte feest (Rebirth) geweest waar ik voornamelijk de classics verdedigd heb. Wat een ervaring was dat. Afgelopen zaterdag was (eerste keer) Hard Bass ook machtig mooi trouwens.
Naast hardstyle zul je tussen mijn MP3's metal en rock vinden, maar ook Hans Zimmer, Two Steps From Hell, andere film-achtige sounds.
Zo staan voor 2017 niet alleen Rebirth en Hardfest op de planning maar ook U2 en een weekendje Lowlands. Behoorlijk uitgebreide smaak, al zeg ik het zelf.

Dan hebben we nog series als Game of Thrones en Breaking Bad waar ik helemaal gek van ben.

Verder weet ik eigenlijk niet wat ik nog kwijt moet, voel je vrij om te vragen, ik bij niet (hard).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 01:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 01:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ogod... Welkom hier, (en stop met See the light van Noisecontrollers te zingen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 01:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom!
in welk insect zou je graag willen worden gereïncarneerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 02:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
in welk insect zou je graag willen worden gereïncarneerd?


Bij voorkeur de Notiophilus Biguttatus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 11:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien schreef:
Technoboy's remix van Ti Sento

Een remix van z'n eigen plaat?

Welkom btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 22:39 
 
Hardtraxx Newbie

Marloes van de PostNL..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 00:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Reddington schreef:
Marloes van de PostNL..


Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 16:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Gleufdier


Is dit een ander woord voor vrouw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 22:24 
 
Hardtraxx Newbie

Misschien schreef:
Reddington schreef:
Marloes van de PostNL..


Heb ik je zo voldoende geïnformeerd?


Zou ik nog 3 postzegeltjes Europa mogen hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

I dont buy it
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 22:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Is dit een ander woord voor vrouw?


Correct.

Reddington schreef:
Zou ik nog 3 postzegeltjes Europa mogen hebben?


Ben helaas geen verkoopster, sorry :(

TiMOTHYb schreef:
I dont buy it


Make me convince you hue
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 23:32 
 
Hardtraxx Newbie

Rick B schreef:
Ogod... Welkom hier, (en stop met See the light van Noisecontrollers te zingen)

:lol: :lol:

Rick, het is jouw gleuf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 20:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Misschien schreef:
woonachtig in het mooie (JA) Friesland.

fixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien schreef:
Een hele goede avond,

Mijn naam is Marloes, ben 22 jaar oud en woonachtig in het mooie (nee) Friesland.

Mijn hobby's bestaan uit het fotograferen van alles wat los en vast zit. Met name stormchasing/weersextremen leg ik graag vast. Ik ben het chase wereldje terecht gekomen door mijn vriend die mij aan heeft gestoken met dit mooie virus. Hij verschuilt zich hier onder de naam rick.b (Piekok met hoet avatar).

Mijn muzieksmaak is erg breed en bestaat uiteraard onder andere uit de hardere stijlen, waarbij raw en euphoric een gedeelde eerste plaats hebben. Ik maakte rond 2011 kennis met het genre waarbij Low-e VS Alter Egosz - What the fuck en Technoboy's remix van Ti Sento twee van de eerste platen waren. Toen jumpstyle nog 'in' was, vond ik ook dat al wel wat hebben. Echter ben ik pas in 2016 naar mijn eerste echte feest (Rebirth) geweest waar ik voornamelijk de classics verdedigd heb. Wat een ervaring was dat. Afgelopen zaterdag was (eerste keer) Hard Bass ook machtig mooi trouwens.
Naast hardstyle zul je tussen mijn MP3's metal en rock vinden, maar ook Hans Zimmer, Two Steps From Hell, andere film-achtige sounds.
Zo staan voor 2017 niet alleen Rebirth en Hardfest op de planning maar ook U2 en een weekendje Lowlands. Behoorlijk uitgebreide smaak, al zeg ik het zelf.

Dan hebben we nog series als Game of Thrones en Breaking Bad waar ik helemaal gek van ben.

Verder weet ik eigenlijk niet wat ik nog kwijt moet, voel je vrij om te vragen, ik bij niet (hard).


:thumbsup: :thumbsup:

Welkom!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!