Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 01:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede avond allemaal,


Mijn naam is Emiel de Mulder, 27 jaar en woonachtig in de buurt van Venray, Noord Limburg.
Sinds mijn 13e levensjaar verslaafd aan alle soorten harder styles, met een speciale voorkeur voor hardstyle sinds de 'vernieuwingen' in deze scene plaats vonden omstreeks 2006, en ben een lopende wikipedia als het aankomt op producers & tracks uit deze tijd.

Naast de harder styles ook fan van diverse andere soorten muziek als rock, hardrock, drumm&bass, techno, trap, sommige NL-talige bands & deephouse. Vrij variërend, maar ik heb wel degelijk een voorliefde voor de hardstyle.

Destijds was ik vrijwel elke week te vinden in Time Out Gemert, waar resident DJ Pato je elke week weer wist te overmeesteren met al het nieuws uit de hardstyle familie. Heerlijke tijden!

Ik heb inmiddels aardig wat feesten op mijn kerfstok, al moet ik toegeven dat het na 2011 wat af begon te zwakken. Mede door de twist in de hardstyle scene die er voor heeft gezorgd dat er steeds meer vraag naar het 'rauwe concept' was, besloot ik thuis te blijven van diverse feesten. Het is over het algemeen gewoon niet mijn ding, om maar even eerlijk te zijn.

Nu dat de euforische & classic sound zijn herintrede weer een beetje lijkt te maken, lijkt mijn interesse voor dit genre toch weer terug te komen. :loving: Iets met oude liefde roest niet?
Ik ga weer vaker naar feesten, en organiseer zo nu en dan eens een busreis via Partyvervoer om alle klapkaken op bestemming en weer thuis te krijgen, wat mij erg goed bevalt.
Ik probeer de nieuwe releases van DJ's weer op de voet te volgen en het leek mij, mede vanwege dit, nuttig om mijzelf toch eens lid te maken van dit forum.

Ik hoop hier nog veel te mogen leren en lang lid te mogen blijven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey, een mede Limburger. :thumbup: Of is Venray al Gelderland? :P

Welkom in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom.

Even een vraagje: Wat zijn je favoriete DJ's op hardstyle gebied?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Hey, een mede Limburger. :thumbup: Of is Venray al Gelderland? :P

Welkom in ieder geval.


Thanks,
Haha, bij mijn weten nog altijd Limburg in elk geval :P
Woon zelf stiekem in Brabant, maar de meest grote plaats hier in de buurt ligt nét over de grens van Limburg.

Rowanyt1309 schreef:
Welkom.

Even een vraagje: Wat zijn je favoriete DJ's op hardstyle gebied?


Thanks!
Moeilijke vraag maar toch leuke vraag vind ik. Bijna elke hardstyle DJ heeft wel een bepaalde plaat die me helemaal gek maakt. Qua producties varieert dit van bijvoorbeeld Activator (+aliassen) tot aan Wasted Penguinz, en van Zany tot aan Josh & Wesz, maar ook de 'nieuwelingen' in de scene, zoals Festuca & Sound Rush mogen ook echt niet vergeten worden.
Qua draaiwerk kan ik mijzelf het meest vinden in oa. Donkey Rollers live, DV8 rocks, Deepack, Danielle Mondello & Zatox.
Kiezen blijft moeilijk uiteraard, hier horen eigenlijk nog veel meer namen bij..

Cruelty schreef:
Hey Emiel! Welkom op het dit forum voor de harderstyles. Ik wens je een goede tijd hier!


Dank U! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welkom!

Toch een klein vraagje, aangezien je de hardere kant niet heel veel aan vindt. Zijn er uitzonderingen, zoals Roughstate bijvoorbeeld, of ligt het je helemaal niet? B-Front, Phuture Noize of Frequencerz bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks Kegel,

Nee, dat ik niet veel aan de hardere kant vind wil niet zeggen dat er geen uitzonderingen zijn.
Zo kan ik merendeel van de oudere Theracords platen goed waarderen, en ook oudere producties van bijvoorbeeld B-Front (ook al vind ik Eternal Voice weer écht als B-front klinken en gaan), maar ook Digital Punk, sommige E-force tracks en om even iets meer terug in de tijd te gaan: Thilo & Evanti tracks vind ik meer dan vet! Wat Frequencerz betreft had ik liever gehad dat ze het bij hun oude 'tomorrow and beyond' style hadden gehouden, maar ach, wie ben ik? xd

Enfin, dit is geen muziek waar ik mijn hele dag mee wil vullen, het is leuk als afsluiter in mijn ogen, maar toen ik merkte dat diverse feesten die tot 23u of middernacht duurden voortaan vanaf 17:00 alleen nog maar rawstyle draaiden ging voor mij de lol er af.
Diverse DJ's die hun opmars maakten produceerden sounds die mij gewoon totaal niet trokken. Afschuwelijke anti-climaxen, overdreven screeches, karige gated kicks en slappe afwerkingen. Mehh :thumbdown:

Als ik de hele dag wil raggen koop ik wel een kaartje voor bv. Mindcontroller of Dominator. Ik hoor liever millenium hardcore, hardcore, darkcore, schranz & frenchcore als rawstyle, maar nogmaals, dat is puur persoonlijk.

Noem me maar gewoon een ouwe lul :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!