Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoi,

Even voorstellen: Ik ben Wouter
Nieuw op Hardtraxx zou ik mezelf niet durven noemen, ben toch al +5 jaar lid blijkbaar.
Ben vooral terug op zoek naar een nieuwe gezellige community om over muziek te praten.
RSU leek daarvoor niet de beste keuze... :lol:

Lorenz, Helicaze en simon10pont ken ik persoonlijk en de meeste vermoedelijk ook gewoon van ziens.
Simpel gezegd: ik kom uit "de andere groep belgen" die je elk feest linksvoor wel ziet.

Met m'n 27 levensjaren niet de jongste, maar nooit iets anders dan hard dance geluisterd. Als kind begonnen met voornamelijk trance, dance en belgische house. Dan kwam ik in m'n jump periode en sinds 2004 meer en meer hardstyle, tot op de dag van vandaag.
Elke DJ/producer die kwaliteit biedt en/of gated kicks gebruikt en/of legendarische hardstyle classics heeft is m'n favoriet.

Bijna 5 jaar stilgelegen met uitgaan door gehoorbeschadiging en nu al 1,5 jaar terug helemaal "alive and kicking". Momenteel probeer ik dus alle feesten nog mee te pakken voor het te laat is (gezien m'n leeftijd).

Volgende feesten: Zaterdag een dikke homeparty incl Lorenz (en Dozer :P ) -> Reminder -> Supersized -> ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom op Hardtraxx, maar we zien toch liever dames aanmelden. :thumbdown:

Haha nee, een aanwinst voor het forum deze baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! Mij ken je vast ook wel (Stef). Ik sta vaak bij onder andere, Helicaze en Simon de keet te verbouwen.

Wat eet je het liefst tussen je boterham?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha ja dat kan ik geloven!

Jazeker, jou ken ik ook Stef (en bij deze ook ineens je forum naam).

Grim schreef:
Wat eet je het liefst tussen je boterham?

Euhm de broodjes kip saté van op Origins doen het altijd goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gegroet!

Hoe kan het opeens dat je nu wel weer kan uitgaan door de gehoorbeschadiging? Heb er zelf namelijk ook lichtelijk last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Hoe kan het opeens dat je nu wel weer kan uitgaan door de gehoorbeschadiging? Heb er zelf namelijk ook lichtelijk last van.


Daar kan ik spijtig genoeg geen duidelijk antwoord op geven.

Een drukcabine ofzo had vanaf het begin al geen zin, dus buiten enkele testen moest ik 'ermee leren leven'.
Diep in de put gezeten want de eerste jaren overstemde het werkelijk alles.

Volgens mij 2,5 jaar geen rust en 'stilte' meer gekend, sociaal leven helemaal dood en toen is het stilaan beter en beter geworden.
In het begin niet meer durven uitgaan, schrik om het terug te krijgen.
Maar nu inmiddels al 1,5 jaar terug aan het uitgaan en alles in orde... vrijwel geen last meer.
(draag nu wel altijd op maat gemaakte oordoppen met zwaarste filter, praktisch full block)

Nu weet ik wel hoe belangrijk zoiets simpel en evident als 'stilte' kan zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom maat ;) Je vindt op Hardtraxx wellicht wel wat je zoekt. De Belgenkliek op HT wordt in ieder geval steeds groter. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
paperclip schreef:
Hoe kan het opeens dat je nu wel weer kan uitgaan door de gehoorbeschadiging? Heb er zelf namelijk ook lichtelijk last van.


Daar kan ik spijtig genoeg geen duidelijk antwoord op geven.

Een drukcabine ofzo had vanaf het begin al geen zin, dus buiten enkele testen moest ik 'ermee leren leven'.
Diep in de put gezeten want de eerste jaren overstemde het werkelijk alles.

Volgens mij 2,5 jaar geen rust en 'stilte' meer gekend, sociaal leven helemaal dood en toen is het stilaan beter en beter geworden.
In het begin niet meer durven uitgaan, schrik om het terug te krijgen.
Maar nu inmiddels al 1,5 jaar terug aan het uitgaan en alles in orde... vrijwel geen last meer.
(draag nu wel altijd op maat gemaakte oordoppen met zwaarste filter, praktisch full block)

Nu weet ik wel hoe belangrijk zoiets simpel en evident als 'stilte' kan zijn...

Met de tijd werd het beter dus :thumbup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!