Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 18:09 
 
Hardtraxx Newbie

hallo,

Ik zou mezelf wel ff voorstellen, mijn naam is kevin en wil proberen samen met me maat (raw)hardstyle produceren.
Heb hier alleen wel enkele vragen over, ook qua financiƫn van ons aangezien ons budget niet meer als 100 euro per maand is van beide kanten.

zoals ik net zei willen we proberen (raw)hardstyle te produceren. Ons idee was om eerst gewoon ff simpel om te leren qua daws etc magixs te kopen. dit is echter voor tijdelijk. Ook willen we als we die progamma hebben gekocht ff rondkijken voor drumpad en keyboard. weten enkele van jullie goeie keyboard en/of drumpad binnen het budget van 100 euro?

Als we alles een beetje opgestart hebben willen we ook FL, cubase etc. aanschaffen. welke raden jullie aan voor (raw)hardstyle producing? zelf hebben wij wel eens :$ een gecrackte versie van FL geprobeerd. hierin konden wij beide wel redelijk mee onderweg. alleen het probleem is dat me maat erg slecht is in engels. maar dit kan ik hem alsnog wel wat dingen in leren. maar het is wel fijner als er ook een DAW is die in het nederlands is. zijn die ook aanwezig?

Zijn samples gebruiken en mixen een soort van valsspelen onder het producen? tis voor ons wel makkelijker om te beginnen met sampeling om uiteindelijk een nummer te maken. maar ik lees op verschillende website en forum dat de ene het een beetje luiheid vind en de andere het wel vind meevallen. hoe is jullie mening hierover.

dit is mischien voor de zaken vooruit lopen (weet het ben erg toekomst gericht). Maar in onze lokale polder (noordoostpolder) is in een discotheek zo af en toe een dj contest. ook willen wij als we enkele nummers in elkaar hebben geproduceert bezig gaan om daar eens wat te gaan draaien. alleen hebben wij geen idee hoe en wat je daarvoor nodig hebt. soms lees ik dat je dan een demo in elkaar moet flantsen en dan zonder software? maar hoe gaat dit precies? want heb je gewoon 2 draaipanelen en kunnen die dan opnemen ofzo? of gaat dit gewoon via pc?

de liefde voor de muziek is er zowieso wel. en samen hebben we ook al enkele feesten gepakt. waaronder Project n50 in mijn geboorteplaats en ook kingdance. waaronder meer Thera, Chain reaction en JoS heeft gedraaid. Sindsdien is de idee om samen muziek te maken alleen maar gegroeid. ook daarbij kunnen we zowieso melodie onderscheiden wat hoog en laag is etc.

hopelijk hebben jullie even tijd om dit te lezen en mogelijk ook antwoorden kunnen geven,

groetjes kevin en dimitri
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom,

voor je vragen kun je beter hier terecht:
producers-corner/
dj-s-corner/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 17:42 
 

Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 11:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hallo en welkom....leuk verhaal alleen drama grammatica :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
hallo en welkom....leuk verhaal alleen drama grammatica :$


Kan er anders geen lijn in vinden :lol:

Welkom anyway :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dikestyle serieus jullie artiestennaam?
Welkom trouwens :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
AniThing schreef:
hallo en welkom....leuk verhaal alleen drama grammatica :$


Kan er anders geen lijn in vinden :lol:

Welkom anyway :thumbup:



ik moest soms een zin 4x overnieuw lezen xd
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!