Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit al een tijdje op dit forum, maar ben onlangs pas deze topic tegengekomen, dus ook ik zal mij even voorstellen.
Ik ben en 18 jaar oud op dit moment. Misschien nog een beetje jong, maar luister al sinds mijn achtste naar hardstyle muziek, wat tevens ook mijn favoriete genre is. Ik ben lid geworden van dit forum om op de hoogte te blijven van de hardstyle scene en ook om daarover mee te praten. Naast hardstyle luister ik ook graag naar filmmuziek, waarvan Two Steps From Hell en Thomas Bergersen mijn favorieten zijn. Vandaar ook de naam TSFH. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoi

Hoe kom je op je 8ste terecht bij hardstyle? Wat waren de artiesten die je leuk vond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Hoi

Hoe kom je op je 8ste terecht bij hardstyle? Wat waren de artiesten die je leuk vond?


Mijn broer luisterde vroeger altijd naar hardstyle en liet mij daarvan fragmenten horen van bijvoorbeeld DJ Pila en dat vond ik wel vet, dus ben ik toen naar meer hardstyle muziek gaan zoeken. Ik was vroeger heel erg fan van Headhunterz, omdat ik hoorde dat hij in hetzelfde dorp woonde als ik en dat vond ik vet. Verder vond ik namen als Showtek, Noisecontrollers, Technoboy en Wildstylez ook altijd geweldig. Beetje de grote namen eigenlijk waar ik naar luisterde, alhoewel het in die tijd bij Noisecontrollers en Wildstylez nog wel meeviel qua populariteit en bekendheid, maar ook die komen uit hetzelfde dorp als ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 16:45 
 

Nog van harte welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veenendaal :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Veenendaal :p


Jazeker! ^^
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!