Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 00:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op Hardtraxx en volg een aantal topics. Net kwam ik het welkomstukje tegen en dacht, laat ik mezelf ook eens voorstellen.

Mijn naam is Pauline en ik ben 23 jaar. Ik luister sinds 2013 hardstyle door mijn vriend die me heeft geleerd om de muziek te waarderen. Ik wilde dan ook eens met hem mee naar een feest om mee te maken wat hij daar meemaakt en dat werd Hard Bass 2014. Zoals ik gewend was van rock festivals, heb ik mezelf voor het evenement ‘ingeluisterd’ door nummers van artiesten op de line up te beluisteren. Heel veel meer dan de hitjes van die artiesten kende ik niet.

Op HB werd ik verliefd. De sfeer, de show, het geluid zo hard maar ook nog goed, de aardige mensen om je heen, het gevoel dat het geen reet uitmaakt hoe je losgaat maar dat het belangrijke is dàt je losgaat. Wauw! :love: Ik was zo anders gewend van stappen en kleine house feestjes waar ik wel eens kwam.

Na HB ben ik mezelf gaan verdiepen in alles wat onder de hardere stijlen valt, van hardtrance tot frenchcore. Mijn grote liefde is melodieuze hardstyle, of dat nou in het hokje classics, euphoric of raw wordt gestopt. Classics hebben overigens wel echt een streepje voor bij mij en ik baal dus ontzettend dat ik de muziek niet eerder heb gewaardeerd en een heel tijdperk aan feesten en muziek niet live mee heb kunnen maken. Maar goed, niet getreurd! Want 2017 is ook echt weer een goud jaar voor de hardstyle. De albums van Phuture Noize en D-Block & S-te-Fan, de terugkeer van Heady ( :loving: ), maar ook de groei van jongens zoals Devin Wild en SUb Zero Project. En dat maak ik dan wel weer allemaal live mee!

Heb je vragen, stel ze vooral.

Groetjes, en misschien tot op een HT (bier)meeting? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paulipop schreef:
mijn vriend

Jammer Grim
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 08:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom! Ik klaag ook vaak dat ik 10 jaar te laat ben geboren haha. Nog leuke feestjes op de planning?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Welkom! Ik klaag ook vaak dat ik 10 jaar te laat ben geboren haha. Nog leuke feestjes op de planning?

Jazeker! Qlimax, Reactivate en Reminder. En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
paulipop schreef:
mijn vriend

Jammer Grim


Kut jong :lol:

En welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom, toffe muzieksmaak heb je! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Welkom! Ik klaag ook vaak dat ik 10 jaar te laat ben geboren haha. Nog leuke feestjes op de planning?

Jep, hier nog iemand. Alhoewel, dan zou ik 33 zijn, moet er niet aan denken.

Welkom in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 08:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paulipop schreef:
MeneerEend schreef:
Welkom! Ik klaag ook vaak dat ik 10 jaar te laat ben geboren haha. Nog leuke feestjes op de planning?

Jazeker! Qlimax, Reactivate en Reminder. En jij?


Awakenings morgen, R_awunion, verder eventjes rustig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ik klaag ook vaak dat ik 10 jaar te laat ben geboren haha


:yes: :cry:

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
MeneerEend schreef:
Ik klaag ook vaak dat ik 10 jaar te laat ben geboren haha


:yes: :cry:

Welkom!


Hadden jullie maar sneller moeten zwemmen moaten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En mensen mij maar pesten met mn leeftijd, ik lach jullie allemaal vierkant uit dat ik er bij was met Defqon1 2002 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 16:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
En mensen mij maar pesten met mn leeftijd, ik lach jullie allemaal vierkant uit dat ik er bij was met Defqon1 2002 :cool:


Hadden ze toen al wel een fiestenstalling?
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!