Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 01:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beter laat dan nooit.

Ik ben Kevin en ben 21 jaar oud en kom uit Arnhem. Eerste festival was de zaterdag van Intents 2014, en eerste set was toen Donkey Rollers Live. Redelijk laat in aanraking met hardstyle gekomen, vroeger totaal geen interesse in tot ik Ran-D - Living for the Moment hoorde, dit was ook pas rond 2013 ongeveer. Sinds ongeveer Hard Bass 2015 me eigen in gaan verdiepen en is 't toch wel een soort verslaving geworden haha. Zelf een hele brede muziek smaak, binnen en buiten Hardstyle.

Lees echter al zo'n 2 jaar mee onderhand, en na ik yannickvk gesproken heb op Qapital toch maar eens besloten om wat meer te posten. Wel ooit een account aangemaakt om een pre-sale te kunnen krijgen voor Qlimax via SAIN7.

Favoriete artiesten zijn onder andere Delete, B-Front, Hard Driver, Regain en sinds ongeveer een half jaar helemaal gek van Spoontech (hier nog niet helemaal bekend mee, maar begin heel groot fan te worden).

Stel gerust vragen, en misschien tot zaterdag :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! Deze ook vrij herkenbaar, de hitjes hielpen mij de hardstyle in :cool:

kegel77w schreef:
vroeger totaal geen interesse in tot ik Ran-D - Living for the Moment hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Welkom! Deze ook vrij herkenbaar, de hitjes hielpen mij de hardstyle in :cool:


Dankjewel! Dit heeft mij ook geholpen, Year of Summer was het dan helemaal natuurlijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha grappig, zou haast vergeten wat een impact year of summer gehad heeft op mensen die deze muziek nog amper kenden. Terwijl wij op onze rukbunker zaten te haten op die commerciele meuk :lol:

Welkom!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha grappig, zou haast vergeten wat een impact year of summer gehad heeft op mensen die deze muziek nog amper kenden. Terwijl wij op onze rukbunker zaten te haten op die commerciele meuk :lol:

Welkom!! :)


En dan ben jij nog redelijk positief hier op 't forum.

Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 09:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom! :D Wat luister je zowel buiten hardstyle dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Welkom! :D Wat luister je zowel buiten hardstyle dan?


Dankjewel! Tegenwoordig eigenlijk van alles. Vroeger opgegroeid met heel veel radio veronica. En zelf naar een concert van The Rolling Stones geweest. Odesza vind ik erg vet en vorig jaar ook een optreden van gezien.

En thuis onder andere Mesto, Avenged Sevenfold, Chainsmokers, Eminem, Ed Sheeran. Sta eigenlijk altijd open voor andere muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
MeneerEend schreef:
Welkom! :D Wat luister je zowel buiten hardstyle dan?


Dankjewel! Tegenwoordig eigenlijk van alles. Vroeger opgegroeid met heel veel radio veronica. En zelf naar een concert van The Rolling Stones geweest. Odesza vind ik erg vet en vorig jaar ook een optreden van gezien.

En thuis onder andere Mesto, Avenged Sevenfold, Chainsmokers, Eminem, Ed Sheeran. Sta eigenlijk altijd open voor andere muziek.


Welkom welkom! Vet, chainsmokers :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Welkom welkom!


Dankje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
SAIN7.


:worship:

Welkom trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha grappig, zou haast vergeten wat een impact year of summer gehad heeft op mensen die deze muziek nog amper kenden. Terwijl wij op onze rukbunker zaten te haten op die commerciele meuk :lol:

Welkom!! :)

Dat heeft denk ik wel een vrij grote impact gehad. Ik ben ook de scene in komen rollen rond 2012 en oa door Year Of Summer. Al heb ik daarvoor bij vrienden wel vaak hitjes van Brennan Heart gehoord als Lose Your Mind, We Can Escape en Running Late. Vraag me af hoe de raw zoveel mensen aan heeft kunnen trekken laatste tijd

En welkom btw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:45 
 
Hardtraxxer

Welkom! Valt me op dat je favoriete hardstyle artiesten toch wel aan de hardere kant van de hardstyle zitten, luister je deze kant dan ook vaker dan de meer euforische kant of is dit puur toeval? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Welkom! Valt me op dat je favoriete hardstyle artiesten toch wel aan de hardere kant van de hardstyle zitten, luister je deze kant dan ook vaker dan de meer euforische kant of is dit puur toeval? ^^


Dankje! Mijn voorkeur gaat inderdaar naar de wat hardere kant. Maar ik kan net zo veel genieten van bijvoorbeeld Audiotricz en Noisecontrollers. Luister zeker niet alleen "raw". Ben de laatste tijd de spoontech kant aan het ontdekken, en hier ligt mijn grootste voorkeur momenteel.

Ben in ieder geval geen ekte rauwdauwer :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 11:49 
 
Hardtraxx Elite

Welkom!

Draag je mondkapjes op festivals? En wat vind je hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Welkom!

Draag je mondkapjes op festivals? En wat vind je hiervan?


Minimaal 1, en super koel natuurlijk. Ga niet naar een festival zonder.

Nee, heb er niks mee en nooit wat mee gehad. Begrijp ook niet wat mensen er in zien, maar mij val je er niet lastig mee. Leef, en laat leven.

Rowanyt1309 schreef:
Welkom! :thumbup:


Dank u!
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!