Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiedag allemaal,

Omdat ik (bijna) nooit op het forum kijk, zie ik nu pas dat er een welkom forum is, waar ik dus nog nooit op gepost heb :P .

Ik ben Max en woon in Son & Breugel, een dropje vlak bij Eindhoven. Zit nu op het Koning Willem 1 College in Den Bosch en doe daar de sportopleiding. Ik zit onder voetbal bij VVSBC wat jullie waarschijnlijk toch niet kennen :P .

Ben al een tijde op Hardtraxx. Geweldige site, hardstyle, hardstyle, en hardstyle.
Kijk er elke dag wel minstens 10x op, download veel livesets, kijk naar de berichten in releases, en van af nu zit ik ook beetje op het forum :D

Ik ben grote van van Headhunterz (P1), Noisecontrollers en The Pitcher. Favoriete label is Scantraxx omdat die zoveel geweldige artiesten hebben. Al hoewel ik vind dat Dance Pollution ook geweldige releases heeft ;) Ik ben meer van de Nu-Style, alhoewel er zeker wel veel Early tracks zijn die echt vet zijn. Beste vind ik dat Nu-Style en Early gewoon door elkaar wordt gemixt. Niet een hele Early set, da vind ik minder.

Favoriete nummer is D-Block & S-Te-Fan - Ride With Uz! Toen ik die de eerste keer hoorde op The Prophet @ Q-Base 07 was ik meteen helemaal verkocht. Elke keer weer, luisteren, terugspoelen en weer opnieuw luisteren en zo maar door. Geweldige lyrics, en geweldige climax, GEWELDIG. Voor de rest vind ik (bijna) alle nummers van Headhunterz goed en (bijna) alle tracks van Noisecontrollres (en alle alliassen).

Eerste echt grote feest was Qlimax 2008, wat HELEMAAAL GEWELDIG was. Ben wel eens naar Harder dan Rembrandt geweest in Club Rembrandt, wat kwa DJ's wel relax is. Heb daar DBSTF, Showtek, Dozer, Bass Modulators, Josh & Wesz, Dweazle, Alpha Twins en Evil Activites gezien. Dus kwa muziek zat het wel goed, voor de rest kwa show enzo niks bijzonders.

Dit was het weer, ben der weg van,

Laterz :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yo man welkomt.
goeie smaak:D Block & S-Te-Fan - Ride With Uz,is een echtte party banger
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer het hele forum bekijken dus! Haha!

Welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer iemand in de buurt van eindhoven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 21:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

aloha! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Welcome to tha Club XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 23:04 
 
Donateur

Heey welkom op hardtraxx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yo man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 02:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Makxz, alles goed..??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yo man,

Post wel op 't forum, dat is leuk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Makxz, alles goed..??


zekerz met jouw ook? :P

Rik schreef:
Yo man,

Post wel op 't forum, dat is leuk :thumbup:


doe ik vanaf nu ook, alleen zoek het niet om al die forums te gaan lezen van 7 paginas om te kijken waar het allemaal over gaat :P heb wel het leuke bekvechte tussen C-mind en frank gezien, omg da gaat echt nerges over maar goed :P
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!