Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey iedereen,

Ik heb al een aantal jaren een account op Hardtraxx, maar reageer eigenlijk sporadisch. Het leek mij daarom een goed idee om mij maar eens voor te stellen. Mijn naam is Patrick, 23 jaar en ben woonachtig in het pittoreske Wijdenes, nabij Hoorn.

Het eerste feest dat ik heb bezocht was Qlimax 2009 en na een aantal jaren intensief feesten meepakken ben ik met name afgelopen jaar drastisch minder naar feestjes geweest dan voorheen. Een van de redenen is de opkomst van raw en de eenheidsworst die bij 9/10 evenementen wordt aangeboden. Ik vind het daarom een verademing dat het gebruik van oudere platen steeds meer terugkomt. Artiesten als Sound Rush, Bass Modulators, Artifact, Prefix & Density, the Geminizers en Degos & Re-done trekken mij daarom momenteel het meest.

Het meest recente feest was Hardclassics Indoor, dat wordt ook mijn volgende feestje.
Andere evenementen die ik ga bezoeken zijn: de Tijdmachine - Koningsnacht, CRAFT, Boulevard Outdoor, Electronic Family en Outdoor Stereo. Mogelijk Defqon (weekend).

Leuk weetje: ik ben 2,03m en vrij smal dus mocht je tegenkomen, tik me gerust aan voor een praatje :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik tik je wel ff aan op HC dan, als ik je zie. Andersom mag je mij, als je mij ziet, ook aantikken. Ik heb een nogal kenmerkende tattoage op mijn rechterarm :P

Mijn 3e feest was Qlimax 2009... wat een schitterend feest was dat trouwens :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

90 minuten lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
90 centimeter lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 21:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
stefan_helmond schreef:
90 centimeter lang

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik tik je wel ff aan op HC dan, als ik je zie. Andersom mag je mij, als je mij ziet, ook aantikken. Ik heb een nogal kenmerkende tattoage op mijn rechterarm :P

Mijn 3e feest was Qlimax 2009... wat een schitterend feest was dat trouwens :loving:


Cool! Mss tot zondag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil nog wel welkom zeggen maar zoals je al zegt zit je hier al een aantal jaar... xd
Nou ja, hierbij een officiƫle welkomstgroet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
stefan_helmond schreef:
90 centimeter lang

Hahahah klootzak, ik moest lachen :lol:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!