Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2009 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo mensen, ik heb hier al het een en andere gepost zonder me echt voor gesteld te hebben dus bij deze.

Naam : Robert , woon in Westervoort( naast arnhem) 17 jaar oud . luister al zo'n 4 jaar hardstyle. Ben er nog lang niet op uitgekeken, ben nu zelfs beetje aan het kijken voor midi mixer ( of hoe dat dan ook heet). Hoe het begon, Sensation Black 2005 was reclame van op TV dus ff kijken wat het was en toen het album gedownload.

Favo DJ , is er niet. De ene periode vond die goed noem maar rond mijn begin tijd veel naar Luna en Dana geluisterd. Maar DJ zany staat toch zeer hoog bij mij.

Iets waar ik me helemaal kapot aan kan ergeren het feit dat mensen zeggen dat Hardstyle en Hardcore niet moeilijk te maken is en allemaal gedreun is. Maar dat vind ik dan ook weer van metal alleen maar het zelfde refrein, en het gekrijs is ook alleen maar irritant

anyway zou ik het graag zien dat een van jullie het nog naar top schopt omdat De meeste's set's echt kick ass zijn.

dus Keep Up The Good Work
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2009 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

En ik denk dat ik namens alle DJ's spreek als ik zeg dat we onze uiterste best doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2009 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

welkom hiero
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2009 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welcome
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2009 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:clap: :clap: :P Welkom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2009 18:10 
 
Donateur

Welkom ! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2009 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welkom gozer
edit:nee we mixen steeds op goed geluk.toch?xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2009 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

welekom
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 13:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Welkom Robert :thumbsup:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!