Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hi!

Ik ben hier al een tijdje actief onder de naam "gar ta inc" maar wegens privacy een naam wijzing naar Stinson. Ik heb me tot nu toe nog nooit een voorstelronde gedaan en met de naams wijzing leek me dat een goed moment.

Ik ben 26 en kom uit Breda, in mijn jaren 16-18 veel feestjes afgeweest maar rond me 18 is het vervlogen. Na vele jaren weg geweest ben ik afgelopen zomer weer eens een keer naar Decibel gegaan en ik was weer opnieuw verliefd! Sins dien ben ik gemiddeld wel weer 2 x per maand op een feestje te vinden.

Ik vind het altijd interessant om achtergronden van dingen te weten, verhaal van een dj, waarom dit album en waarom q-dance dit of dat doet, en daarvoor ben ik hier op de juiste plek :thumbup:

Mijn muziek smaak is vrij breed en merk dat afgelopen jaar ook wel verschoven is. Favorieten op dit moment: Delete, Regain, B-front, PN maar ik ben ook niet vies van even rammen bij N-vitral of Partyraiser.

Vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat vind je van Henkjan Smits?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Wat vind je van Henkjan Smits?


0 reeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welkom!

Luister je alleen de wat hardere kant, of kan je alles wel waarderen? Zoals Audiotricz bijvoorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Welkom!

Luister je alleen de wat hardere kant, of kan je alles wel waarderen? Zoals Audiotricz bijvoorbeeld?


Warderen kan ik alles wel en thuis/auto luisteren ook wel, maar op een feestje kan ik niet lekker los op Audiotricz etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
legend...



Waaaittt for it.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Thijsert schreef:
legend...



Waaaittt for it.....


DARY
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!